וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלפון החכם שמגן על הילדים משיימינג וחרם

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 17:14

אחרי חתימה על הסכמי הפצה במספר רב של שווקים בשנתיים האחרונות כמו ברזיל, מקסיקו, אנגליה, ספרד ועוד 8 שווקים, חברת בוסקו, שפיתחה טכנולוגיה מיוחדת להגנה מנטלית על ילדים, מאיצה את ההתרחבות הגלובלית שלה, הפעם עם כניסה לשוק היפני

חברת בוסקו הישראלית המציעה את הפתרון המקיף ביותר להגנה מנטלית על ילדים באמצעות הטלפונים החכמים שלהם, הכריזה על הקמת חברת בת ביפן בשם Caring Co. החברה הוקמה בשותפות עם חברת MIC9, ענקית התוכנה היפנית, המפתחת ומשווקת שירותי דיגיטל וחברת Jacore היפנית-ישראלית אשר יוצרת שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ויפניות.

הקמת החברה מלווה בהשקעה פיננסית משמעותית על ידי השותפות בכניסה לשוק היפני. בנוסף, השירות כולו עבר התאמה לשונית ותרבותית לשוק היפני.

אחרי חתימה על הסכמי הפצה במספר רב של שווקים בשנתיים האחרונות כמו ברזיל, מקסיקו, אנגליה, ספרד ועוד 8 שווקים, חברת בוסקו מאיצה את ההתרחבות הגלובלית שלה והפעם עם כניסה לשוק היפני.

שמירה על ילדים בטלפונים חכמים. יח"צ,
הפיתוח של בוסקו: השומר הדיגיטלי שמסייע לנטר את מצבו הרגשי של הילד ולהתריע מפני מצוקה/יח"צ

שינוי רגשי שיכול להעיד על מצוקה

חברת בוסקו שמה לה למטרה להיאבק בתופעת הבריונות ברשת על ידי בנייה של טכנולוגיה חכמה הבונה לכל ילד פרופיל ולומדת את התנהגותו על מנת לזהות שינויים מהותיים בדפוסי התנהגות היכולות להעיד על מצוקות וסכנות בהן הילד מעורב.

תופעות בריונות ברשת, חרמות וביוש (שיימינג) הינן בעיות עולמיות במגמת עלייה ובשנים האחרונות המודעות לנושא גוברת. ביפן תופעת הבריונות ברשת הגבירה גם את תופעת האובדנות בקרב בני נוער וכיום זאת אחת הסיבות המובילות למוות בגילים אלו.

בשנתיים האחרונות חתמה בוסקו על הסכמי הפצה ב 12 שווקים ביניהם ברזיל, אנגליה וספרד, הסכמים שהובילו כבר למעל ל 500,000 הורדות. על בסיס מחקר שוק שנעשה לפני הקמת השותפות, אשר הראה דרישה גוברת למוצר, בחברה צופים לחצות את קו מיליון ההורדות עד סוף השנה.
החברה החדשה תחלק את משאביה בין ישראל ויפן.

חברת בוסקו הישראלית תתמקד במחקר ובפיתוח. תחום ה AI והמכונה הלומדת אשר נמצאים בבסיס השירות הותאמו במיוחד לשוק היפני וזאת בשיתוף חברת Panasonic העולמית איתה יש לחברה הסכם פיתוח.

החברה תמשיך לפתח את המוצר תוך כדי מיקוד ופיתוח ייעודי ליפן. בנוסף, החברה תפתח פתרונות ייחודים נוספים לשוק המקומי.

את השיווק והמכירות תוביל MIC.9 כאשר בחודשים האחרונים כבר נרקמו הסכמי שיתוף פעולה עם חברות מובילות ביפן.

מנכ"ל ומייסד MIC9: "החיבור לבוסקו היה מיידי, זיהינו במוצר את הפתרון הנכון ביותר להורים ולילדים, פתרון שיכול להציל חיים ולספק ערך רב להורים בשוק היפני".

מנכ"ל Jacore: "החברה שלנו מחברת בין חברות יפניות לישראליות. החיבור בין MIC.9 לבוסקו וכן החיבור בין ראשי החברות, היה מיידי. הן ברמת המוצר והן ברמה האישית. מכיוון שאנו מאמינים בחיבור הזה נכנסנו גם אנחנו כשותפים בחברה היפנית".

המוצר זמין כבר עכשיו בשפה היפנית כולל התאמה מלאה לתרבות המקומית לאחר עבודה משותפת ומאומצת בחודשים האחרונים.

אתר האינטרנט של החברה boscoapp.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully