וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טרמינל X בדרך להנפקה בבורסה?

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 11:20

האם פעילות האונליין של קבוצת FOX, רשת מותגי האופנה הגדולה בישראל בדרך לבורסה? החברה פרסמה היום מצגת למשקיעים פוטנציאליים כדי לבחון אפשרות של הנפקה עתידית

השנה האחרונה הייתה טובה מאוד לאתרי המכירות המקוונים, גם בתחום האופנה. המגמה של רכישת מוצרי אופנה אונליין, שהתחילה עוד לפני שנת הקורונה, התעצמה מאוד במהלכה, מאחר שחנויות האופנה והקניונים היו - לאורך רובה של 2020 ובחודשיים הראשונים של 2021, תחת סגר ממושך.

האם השנה האחרונה, כמו גם הרצון להפחית את התלות בחנויות הפיזיות היא זאת שגרמה לקבוצת האופנה הגדולה בישראל לבדוק אפשרות של הנפקה?

הבוקר פרסמה חברת פוקס-ויזל, בראשותו של איש העסקים הראל ויזל, מצגת למשקיעים שנועדה לבחון אפשרות של הנפקה בעתיד הקרוב.

טרמינל איקס, מותג נועה קירל, חולצת פשתן מכופתרת, 129.90 שקלים. דימה טליאסנקי,
נועה קירל בקמפיין למותג ההלבשה שנמכר בטרמינל איקס/דימה טליאסנקי

עדיין לא התקבלה החלטה סופית

בהודעה נאמר כי: "בהמשך לאמור בדיווח המיידי של החברה מיום 20 באפריל 2021, אשר לפיו טרמינל איקס אונליין בע"מ ("טרמינל"), חברה בת של החברה אשר החברה מחזיקה כ-59.71% מהון המניות וזכויות ההצבעה בה, החלה לבחון ולקדם ביצועה של הנפקה של מניותיה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ, לרבות את אפשרות שיווק ההנפקה והשקעה בחברה על ידי משקיעים זרים".

להודעה צורפה מצגת באנגלית אשר בכוונתה של טרמינל איקס להציג למשקיעים פוטנציאליים. בהם מפורטת פעילות החברה, המותגים הרבים הנמכרים אונליין וכן פרופיל קצר של חברי הנהלתה.

ההודעה נחתמה, כמקובל בהסתייגות לפיה מדובר במצגת לצורך בחינת האפשרות בלבד וכי עיתוני ההנפקה, היקפה ואף עצם קיומה, נתונים עדיין להחלטת דירקטוריון טרמינל. את המהלך, כמו גם את ההנפקה (אם תצא לפועל) מובילים Value Base ו- UBS.

הראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל, FOX. לאחרונה פרסם דוחות שהעידו על עלייה ברווחים בשנת הקורונה. האם ינפיק את טרמינל איקס?/דימה טליאנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully