וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרי בעד אחדות

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 14:13

איש העסקים גיא עוזרי, שעובד עם איי-ליסטים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית והישראלית, פרסם בעמוד האינסטגרם שלו, ל- 223 אלף עוקביו, טקסט מפרגן מלווה בתמונה משותפת עם איש השעה - המוביל לאחדות - יאיר לפיד

עוזרי כתב: "האיש שלידי בתצלום הוא יאיר לפיד, בדיוק הצליח להקים ממשלה קואליציונית בישראל. הקואליציה הזו היא היסטורית. עם שלושה זרמים שמתכנסים ומכילה מפלגות שמאל, מפלגות ימין ומפלגה ערבית איסלאמיסטית. לא יכול להתחיל להסביר איך ישראל עובדת פוליטית. זה מאוד מורכב ואני לא מבין את זה לגמרי. אני יודע שהכותרת שכדאי לשים לב אליה היא לא רק שיש ממשלה חדשה, אלא שהחדשות הגדולות עוד יותר הן שהערבים ויהודים התכנסו, מאוחדים עם חזון להקים ממשלה חדשה ולהתחיל בפרק חדש מאוד נחוץ. האם התקשורת / המדיה החברתית, ישתפו מידע זה על ישראל? זה לא בדיוק מתאים לנרטיב המתמשך. זה עשוי להפתיע אתכם שכל יום בישראל, ערבים ויהודים חיים יחד בשלום, עובדים יחד ודואגים זה לזה. ממשלה חדשה זו מדגישה זאת ומעבירה מסר לעולם מה אפשרי בישראל במקום מה שלא. אני תמיד אשאר אופטימי ולהאמין שקולות חדשים יכולים לשבור מחזורים ישנים. איזו ברירה אחרת יש לי?"

"אתה יכול לומר שאני חולם, אבל אני לא היחיד.. אני מקווה שיום אחד תצטרף אלינו והעולם יהיה אחד", ג'ון לנון

"אני לא מכיר באופן אישי את מפלגת הימין או את המפלגה הערבית האיסלאמיסטית אבל אני מכיר את יאיר והוא אדם טוב. אני מתפלל שזה יהיה ניצוץ האור שרובנו קיווינו לו וחיכינו לו. אני גם מתפלל שהאחים והאחיות הפלסטינים שלנו ימצאו את דרכם לשינוי מנהיגות. עבאס עומד על ההגה כבר 15 שנה. אנו זקוקים לקולות ולחזון חדש מסביב. הישנים בבירור לא עבדו. לפיד אמר כי "הממשלה תפעל לשרת את כל אזרחי ישראל, כולל אלה שאינם חברים בה, תכבד את המתנגדים לה, ותעשה כל שביכולתה כדי להתאחד".

גיא עוזרי. אביב חופי
גיא עוזרי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully