וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מערך הסייבר הלאומי התאגדו בהסתדרות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 15:42

העובדים הקימו ועד פעולה במטרה להסדיר את זכויותיהם ולקדם מו"מ לחתימה על הסכם קיבוצי. במערך הסייבר, שמסונף למשרד ראש הממשלה, כ-180 עובדים. בנוסף: גם עובדי גולן טלקום התאגדו היום בהסתדרות

עובדי מערך הסייבר הלאומי התאגדו בהסתדרות והקימו ועד פעולה במטרה להסדיר את זכויותיהם ולקדם מו"מ לחתימה על הסכם קיבוצי. ביום חמישי הקרוב צפויה להתקיים פגישה ראשונה בין נציגות העובדים, הסתדרות עובדי המדינה וההנהלה. במערך הסייבר כ-180 עובדים.

מערך הסייבר הלאומי, שהוקם בשנת 2015, הוא גוף ממשלתי ביטחוני-אזרחי, האחראי על הגנת מרחב הסייבר הלאומי האזרחי של מדינת ישראל. הוא מסונף למשרד ראש הממשלה.

עובדי הסייבר שהתאגדו בהסתדרות. דוברות ההסתדרות,
התאגדות עובדי מערך הסייבר הלאומי. מימין: דורון קרני, ת', אריאל יעקבי, מ', א' ועדי בן עמי/דוברות ההסתדרות

שבחים למ', ת' ו-א'

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי: "התאגדות מערך הסייבר הלאומי היא הזדמנות מצוינת למדינה לצאת מהקיבעון בנושא יחסי עבודה. המערך הוא אחת היחידות המשמעותית ביותר לביטחון ישראל. לכן, בין היתר, השכר בו צריך להיות שווה ליתר מערכות הביטחון. נפעל לבנות הסכם קיבוצי שמחד שומר על גמישות ומאידך מבטיח ניהול ברמה גבוהה מאוד - תוך שמירה על איכות כוח האדם הנדרשת בתחומים האלה. אנחנו מקווים שבשיתוף פעולה נצליח לעשות זאת".

מ"מ יו"ר הסתדרות עובדי המדינה דורון קרני: "אני שמח שגם עובדי מערך הסייבר הלאומי מוצאים בהסתדרות את ביתם. מדובר במהלך התאגדות שקרם עור וגידים במשך תקופה. אני מבקש לשבח את חברי הוועד הנחושים מ', ת' וא' ששמו להם למטרה לעגן את זכויות עובדי המערך.

מדובר בסביבת עבודה הדומה לנהוג בארגונים חשאיים ובמערכת הביטחון. לפנינו דרך ארוכה וביחד עם הוועד, הדבק במטרה, ועם שותפי לדרך יו"ר הסתדרות עובדי המדינה בתל-אביב עדי בן עמי, ותחת הנחייתו והליווי הצמוד של יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקבי, נצליח להשיג את המטרות".

חתימה על הסכם סלקום גולן טלקום. מימין לשמאל: גיל שרון, אדוארדו אלשטיין, אבי גבאי וצביקה שווימר. כפיר סיוון,
מעמד רכישת גולן טלקום על ידי סלקום, לפני מספר חודשים. עתה גם העובדים בשתי החברות מאוחדים/כפיר סיוון

גם עובדי גולן טלקום במתאגדים

עובדי חברת הסלולר גולן טלקום התאגדו היום (ב') בהסתדרות הכללית. בחברה, שנרכשה באוגוסט האחרון על ידי סלקום, מועסקים כ-200 עובדים.

העובדים בגולן טלקום, שעד היום היו מאוגדים בהסתדרות הלאומית, יזמו את המהלך על רקע רצונם להיות חלק מכוח משמעותי וגדול יותר של ועד עובדי קבוצת סלקום וההסתדרות, ובמטרה ליהנות גם הם מתנאי ההסכם הקיבוצי המשופרים של עובדי סלקום.

את המהלך הובילו, יחד עם עובדי החברה, ועד העובדים בקבוצת סלקום המאוגדת בהסתדרות בראשות מיה יניב, איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות בראשות יקי חלוצי, ובשיתוף אנשי האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי: "אני מברך את עובדי גולן טלקום על המעבר למשפחת ההסתדרות וועד עובדי קבוצת סלקום. בכל ענף שירותי הטלקום כבר יודעים שההסכמים הקיבוציים אותם מוביל האיגוד בהסתדרות טובים בהרבה מכל ארגוני העובדים האחרים, הן בתנאי השכר וההטבות ולא פחות חשוב - בביטחון וביציבות התעסוקתית. איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות הוא הכוח המשמעותי והגדול בענף, וטוב עשו העובדים שהבינו את המשמעויות עבורם".

יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום, מיה יניב: "לאחר בקשות רבות ותלונות שעלו ישירות מהשטח, החלטנו להרים את הכפפה ולאפשר למאות עובדי גולן טלקום להצטרף למשפחת קבוצת סלקום וליהנות מההסכם הקיבוצי הטוב ביותר במשק - הסכם קבוצת סלקום. זה מרגש אותי פעמיים: פעם ראשונה על בקשת העובדים האותנטית לקחת חלק, ובפעם השנייה לראות את המשפחה שלנו ממשיכה לגדול והופכת עוצמתית משנה לשנה".


אליאב עמר, נציג מכירות בגולן טלקום: "החלטתי להרים את הכפפה ולהתאגד בהסתדרות כי אנחנו רוצים להיות חלק מוועד חזק, אנחנו רוצים לקבל את התנאים המעולים שמקבלים עובדי סלקום בהסכם הקיבוצי שלהם. בשינוי קטן אנחנו עושים טוב גדול לעובדים, ואני גאה לקחת חלק במהלך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully