וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך פיננסי וצרכנות נבונה בעידוד העירייה

8.6.2021 / 8:57

שיתוף פעולה בין חברת הפינטק riseup לעיריית בת ים. התושבים יזכו לסבסוד אפליקצייה לניהול התקציב המשפחתי, הרצאות וסדנאות. לדברי העירייה, זו הפעם הראשונה שבה רשות מוניציפלית משתפת פעולה עם חברת סטארטאפ כלכלית עבור תושביה

riseup ועיריית בת-ים יוצאות בשיתוף פעולה שמטרתו המוצהרת היא לאפשר לתושבים לצמוח כלכלית.

שירות riseup, המאפשר שליטה בתזרים המזומנים החודשי המשפחתי יינתן בסבסוד לתושבי העיר; זאת בנוסף למערך הרצאות וסדנאות בנושאי צרכנות פיננסית בעבור תושבי העיר. לדברי נציגי העירייה, בת ים היא העיר הראשונה בישראל שחוברת לחברת הייטק במטרה לשפר את חייהם הפיננסיים של תושביה.

במסגרת שיתוף הפעולה, עיריית בת ים ו- riseup יסבסדו לתושבים המעוניינים, להצטרף לשירות של riseup חודשיים חינם המאפשר שליטה בתזרים החודשי המשפחתי. בנוסף, מומחי חברת riseup יעבירו קורסים ו-וובינרים להתנהלות כלכלית יומיומית נכונה, וחיסכון למשפחה, לתושבי ותושבות העיר שיסייעו להם לקבל שליטה על מצבם הכלכלי ולהתחיל לצמוח. כמו כן, תוקם קהילת פייסבוק ייעודית לתושבי ותושבות העיר בת-ים שם יוכלו לשתף ולקבל עצות טיפים על צרכנות פיננסית.

"מעבר לשירותים הקבועים שנותנת עירייה"

את שיתוף הפעולה תשיק עיריית בת ים בערב מיוחד, בו יציגו את השירות הניתן לתושבי העיר יחד עם הרצאות מרתקות בתחום הצמיחה הכלכלית, אשר יעניקו כלים ולמידה. האירוע יתקיים ב-23 ביוני, בהשתתפות: ראש העיר בת ים צביקה ברוט, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי, מנכ"ל ומייסד riseup יובל סמט - והרצאת אורח של עו"ד דרור שטרום, יו"ר ועדת שטרום שמוביל את המהפכה ברפורמת הבנקאות הפתוחה.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "אני שמח להעניק לתושבי העיר כלי סיוע נוסף שיסייע והפעם בתחום הצמיחה הכלכלית. עיריית בת ים שמה בראש סדר העדיפויות להעניק לתושביה כלים במגוון תחומים שייסעו להם בחייהם האישיים והמשפחתיים, מעבר לשירותים הקבועים שנותנת עירייה, זאת בכדי להעמיק את הקשר בין העירייה והתושבים וליצור קהילה חזקה".

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים. ראובן קפוצ'נסקי,
צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים/ראובן קפוצ'נסקי

כלים להתנהלות כלכלית נכונה

יובל סמט, מייסד ומנכ"ל riseup: "המשימה שלנו היא לתת את הכוח לישראלים לצמוח כלכלית. בשנה האחרונה משבר הקורונה הכביד על כולנו ועכשיו הקיץ מביא איתו הוצאות משפחתיות גבוהות. זה הזמן לתת לתושבי בת ים את הכלים איתם יוכלו להיות "על זה" כלכלית. אני מאמין שעם עירייה חזקה שעומדת מאחריהם, מוצר טכנולוגי מתקדם וקהילה תומכת, זה אפשרי - זהו שיתוף פעולה נכון, במקום הנכון, ובזמן הנכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יובל סמט. דור עינב,
יובל סמט, מייסד ומנכ"ל riseup/דור עינב

כמה נכנס, כמה יוצא ומתי כדאי לעצור

riseup מציעים כלי לניהול פיננסי אחראי ופשוט לשימוש יום יומי, במודל של דמי מנוי חודשיים של 45 שקלים. השירות טכנולוגי ומספק כלים לשינוי התנהגותי. באמצעות מעקב אוטומטי מותאם אישית שעוזר לדעת כמה נכנס, כמה יוצא ומתי כדאי לעצור. השירות גם צופה מראש כיצד יגמר החודש, מגיש את המידע ישר ל-WhatsApp של הלקוחות, ומאפשר מענה אנושי להתייעצות עם מומחים לפני כל החלטה כלכלית.

riseup השיקה שיתופי פעולה ראשונים בישראל בתחום הבנקאות הפתוחה עם בנק דיסקונט ועם בנק לאומי ושואפת להוביל את המערכת הפיננסית בישראל קדימה. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי יובל סמט, יפתח בר ותמרה הראל כהן, ממוקמת בת"א ומעסיקה 40 עובדות ועובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully