וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמר שטיחים יפים מתרחבת ופותחת את הסניף ה-12 של הרשת בדיזיין סיטי

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 11:45

רשת צמר שטיחים יפים, מתרחבת ותשיק החודש (יוני) את הסניף ה-12 במתחם דיזיין סיטי במעלה אדומים. יחד עם סניף נוסף שייפתחו המחזיקים במתחם זה למותג RUGS היקף ההשקעה עומד על כ- 700,000 שקלים

הסניף החדש ישתרע על 230 מ"ר ויציג, כמו גם לשאר סניפי הרשת, עולם עשיר של שטיחים בסגנונות עדכניים בהתאם למגמות השולטות, המתאימים לכל חלל ביתי וציבורי, החל משטיחי אריגה לצד שטיחים בעבודת יד מכל רחבי תבל.

הרשת, בבעלות חברת "שאפור", מתמחה בייבוא שטיחים אוריינטליים אומנותיים בעבודת יד.

צמר שטיחים יפים, סניף בוטיק ראשון לציון. יחסי ציבור,
צמר שטיחים יפים, סניף בוטיק ראשון לציון/יחסי ציבור

לדברי תמיר כהן, מנכ"ל והבעלים של הרשת: "אנו פועלים לחיזוקה של הרשת ולמיצובה כרשת השטיחים המובילה בישראל. הסניף החדש במתחם דיזיין סיטי ממשיך את מגמת ההתרחבות של הרשת. במהלך השנה האחרונה, פתחנו סניף אאוטלט בתל אביב. החנות החדשה תיפתח במטרה להרחיב את פריסת הרשת לרווחת לקוחותינו והיד עוד נטוייה".

מלבד רשת "צמר שטיחים יפים", בבעלות חברת "שאפור" מותג נוסף תחת השם RUGS אותו הקימה בשנת 2004, המתמקד בייבוא שטיחים במחיר הוגנים לשוק הסיטונאי והפרטי. עד כה החזיק המותג RUGS סניף יחיד בראשל"צ ובחודש הקרוב ייפתח סניף קונספט נוסף במתחם "דיזיין סיטי" במעלה אדומים, שישתרע על 130 מ"ר בעלות השקעה של 280,000 שקלים.

צמר שטיחים יפים, סניף באר שבע. יחסי ציבור,
צמר שטיחים יפים, סניף באר שבע/יחסי ציבור

צמר שטיחים יפים תמנה החל מהחודש 12 סניפים בפריסה ארצית. הרשת המשפחתית מגישה כבר למעלה מ-50 שנה מגוון רחב של שטיחים בעבודת יד, במנעד סגנונות, בהם: אוריינטליים, קלאסיים, שבטיים ומודרניים.

את השטיחים ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר החברה: https://www.tzemer.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully