וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מדברים על הארנק הדיגיטלי ובעלי אנדרואיד ממש לא צריכים לחכות לענקיות הטכנולוגיה

בשיתוף בנק הפועלים

16.6.2021 / 11:00

אם כמו המוני ישראלים גם אתם מחזיקים במכשיר אנדרואיד, אין שום סיבה שתישארו מחוץ למהפכה החגיגית שמתחוללת בארץ בתקופה האחרונה. למה לא צריך "לחכות לגוגל" ואיך אפשר לומר שלום למזומן ולשלם דרך הסמארטפון? הנה הדרך להיכנס לעניינים

בנק הפועלים תשלום TAP. יח"צ,
להתראות מזומן, שלום לך תשלום מהסמארטפון/יח"צ

אם יש משהו שכולנו ממש שיווענו אליו בזמן האחרון זה קצת חדשות טובות, בנושאים מעניינים. הבאזז הענק בתקופה הזו סביב הארנק הדיגיטלי והאפשרות לתשלומים דרך הסמארטפונים שלנו הבהירה את זה היטב.

בכל שבוע אנחנו שומעים ממקור ראשון או קוראים על עוד ועוד מקרים של אלו שמצטרפים למהפכה הזו, שהחלה ברחבי העולם לפני כמה שנים והגיעה גם לישראל. כמו כולם, גם אנחנו כאן נהנים לקחת חלק במשהו מודרני, חדשני וכזה שמאפשר לנו להשתמש במכשיר שאנחנו לא נפרדים ממנו, הסמארטפון, גם כשאנחנו יוצאים מהבית ורוצים לשלם על בילויים או מוצרים חדשים.

העברת כסף דרך הסמארטפון היא כבר עניין שבשגרה - העברה בין אנשים, חברים ומשפחה, דרך אפליקציות כמו bit שמאפשרת העברת כסף בכמה קליקים. המהפכה היא האפשרות להצמיד את הסמארטפון למסוף של החנות או המסעדה (אפילו לא צריך לפתוח את האפליקציה!) - ולשלם. או במילים אחרות: תגידו שלום לארנק הפיזי ולכסף המזומן. אבל כאן עולה השאלה הגדולה - אם יש לכם מכשיר אנדרואיד, כמו לרוב הישראלים, איך מצטרפים למהפכה הזו? צריך לחכות עכשיו עד שגוגל יחליטו להביא את אופציית התשלום הדיגיטלית גם לישראל?

התשובה היא "ברור... שלא". כבר לפני שלושה חודשים השיקה אפליקציית bit את שירות הארנק הדיגיטלי לתשלום ללא מגע במכשירי אנדרואיד המבוסס על טכנולוגיה מתקן EMV. אפשר לשלם בחנויות עם הסמארטפון מבלי לזכור קוד סודי, מבלי להסתובב עם הארנק או המזומנים - רק לחפש את סימן ה-NFC על המסוף, להצמיד את המכשיר ולהשלים ב-tap את הקנייה.

בנק הפועלים תשלום TAP. יח"צ,
מלבד האפשרות לשלם ב-TAP, כרטיס אשראי מהודר של bit יגיע אליכם/יח"צ

בעזרת התשלום הדיגיטלי אתם יכולים לעקוב בקלות באפליקציה של bit אחרי כל ההוצאות שעשיתם בכרטיס שמוזן לכם בארנק הדיגיטלי. ועכשיו הם גם יצאו במבצע - מי שיבצע תשלום בהצמדה עם הארנק הדיגיטלי של bit בחנויות בפעם הראשונה ובכל סכום, יקבל שובר מתנה לפיצה משפחתית בדומינוס, בחינם! (בתקופת המבצע שמתחילה ב-25.5 ומסתיימת ב-14.6)

אז אם יש לכם אנדרואיד, אתם ממש לא צריכים לחכות כדי להיות חלק מהעולם המודרני ולהתחיל לשלם עם הסמארטפון שלכם. מה אתם כן צריכים? כרטיס אשראי של בנק הפועלים או כרטיס חוץ-בנקאי של ישראכרט. ואם אין לכם כזה? כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאפליקציית bit ולהזמין לעצמכם bitcard - כרטיס אשראי המונפק על ידי כאל, כרטיס חינמי ומלא בהטבות כמו עד 250 ש"ח מתנה ל-BUYME, הנחות במקומות בילוי, ברים, מסעדות, חנויות בגדים ועוד. ברגע שתזמינו את ה-bitcard גם תוכלו להתחיל להשתמש בו וזמן קצר לאחר מכן, שליח יביא לכם עד הבית כרטיס פיזי מעוצב באריזה מהודרת.

העולם שלנו לא מפסיק לרגע וכולנו רוצים להישאר מעודכנים, "בעניינים" וליהנות מהחידושים הדיגיטליים והטכנולוגיים האחרונים - התשלום הדיגיטלי הוא בדיוק כזה. יש סיבה לכך שכולם מדברים עליו.

seperator

חשוב לדעת:

למנפיקים bitcard: אי עמידה בפירעון ההלוואה או בפירעון האשראי, עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. שם המלווה (מעמיד האשראי): כרטיסי אשראי לישראל בע"מ (כאל). הנפקה ע"י כאל ע"פ שיקול דעתה ובאחריותה. על ההנפקה והשימוש בכרטיס יחולו "תנאי הסכם ההצטרפות לקבלת כרטיס אשראי" של כאל. תשלום ללא מגע במכשירי אנדרואיד תומכים ובכרטיסי חיוב שאושרו לשימוש. כפוף להסכם ההנפקה, לתנאי השימוש בכרטיס ושל bit.

הטבת קוד קופון לפיצה בשווי 74.90 ש"ח בדומינו'ס פיצה, ללקוחות העושים שימוש ראשון בשירות תשלום ללא מגע (tap) בתקופת המבצע (מיום 25.5.21 ועד 14.6.21). התנאים לקבלת ההטבה ו/או מימושה בהתאם ובכפוף לתנאי התקנונים באתר הבנק ואתר דומינוס. המלאי מוגבל ל-40,000 לקוחות זכאים או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים. לא כולל תוספות.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully