וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילב מסננת: דייסון מרחיבה פעילות ותשווק מסנני אוויר לחדרי תינוקות

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 14:27

ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של מוצרי דייסון בישראל, מודיעה על שיתוף פעולה עם רשת שילב. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו מסנני האוויר של דייסון בחנויות הרשת, כחלק מתמהיל המוצרים ואביזרים המוצעים לחדרי התינוקות

דייסון, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת שילב לשיווק מסנני האוויר בחנויות הרשת

ניר הנדלר, סמנכ"ל הסחר והשיווק של דיסון בישראל, מציין כי: "בשנה האחרונה חל גידול ניכר בביקוש למוצרי סינון אוויר בכלל ובחדרי תינוקות בפרט. מסנני האוויר Dyson Pure Hot+Cool ו- Dyson Pure Coolמסלקים 99.95% מן האלרגנים והמזהמים באוויר עד גודל של 0.1 מיקרון והם ישולבו בתצוגות חדרי התינוקות בסניפי שילב ברחבי הארץ וכן יוצעו כחלק מחבילות הלידה".

מכשירי דייסון ישולבו בתצוגת חדרי התינוקות בחנויות שילב. יחסי ציבור,
מכשירי דייסון לסינון אוויר, ישולבו בתצוגת חדרי התינוקות בחנויות שילב/יחסי ציבור

מאבחן את מדדי איכות האוויר, ומדווח עליהם בזמן אמת

מסנני ה- Pure של דייסון, מאפשרים שמירה על טמפרטורה נוחה בחדר, ניטור של איכות האוויר ושליטה עליה מכל מקום בו אתם נמצאים באמצעות אפליקציית Dyson Link.

המסננים של Dyson מסלקים בין היתר אבקנים ואלרגנים, חיידקים ועובש, הפרשות של קרדית אבק, פועלים באמצעות אלגוריתם ייחודי המעבד נתונים המגיעים משלושה חיישנים מובנים במכשיר, מאבחן את מדדי איכות האוויר, ומדווח עליהם בזמן אמת.

כחלק מפיתוח האפליקציה, דייסון שיתפה פעולה עם החברה הישראלית Breezometer, אשר פיתחה מערכת לניטור זיהום אוויר מחוץ לבית דרך שילוב בין תחנות מדידה בכל העולם, נתוני תחבורה ולוויינים, בכל רגע נתון.

המערכת שולבה במסנני האוויר של דייסון, כאשר היא מודדת את רמת זיהום האוויר שבחוץ, בעוד החיישנים הנמצאים על המכשיר מזהים את רמת זיהום האוויר בבית. כך, ניתן לעקוב בזמן אמת אחרי השיפור באיכות האוויר. בנוסף, צבע המסך משתנה בין אדום לירוק בהתאם לרמת זיהום האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully