וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידנזון תספק את הטיפול הלוגיסטי לעסקת המיליארדים של הרכבת

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 15:24

חברת פרידנזון היא הזוכה בחוזה הקליטה, הטיפול הלוגיסטי וההכנה של מאות קרונות הרכבת החדשים. שווי העסקה של רכישת הקרונות החדשים עומד על 3.2 מיליארד שקל. 330 קרונות חדשים יגיעו במהלך השנה הקרובה מסימנס הגרמנית

תנופת הפיתוח של רכבת ישראל ובכללה קליטת 330 קרונות חדשים מתוצרת סימנס הגרמנית במסגרת עסקת הענק בינה לבין רכבת ישראל עוברת עוד משוכה בדרך לביצוע, כאשר חברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים באמצעות חטיבת השילוח שלה זכתה במכרז לטיפול לוגיסטי ועבודות ערך מוסף בקרונות הרכבת החדשים.

הקרונות החדשים שכאמור 330 מהם יגיעו במהלך השנה הקרובה, ייפרקו בנמל אשדוד על גבי אוניות גלנוע (כלי השיט המשמשים להובלת כלי רכב מסוגים שונים), שם יורדו באמצעות פלטפורמה וצוותים ייעודיים לצורך העבודה הייחודית. אחד הפתרונות שמייצרת הרמפה הזו היא להעביר את הקרונות בגרירה ישירה לפסי הרכבת שבשטח הנמל, המגיע לתוך מסוף המטענים של החברה במקום.

רכבת ישראל תחנוך את השירות לנוסעים בין הרצליה לירושלים יצחק נבון. Cloudview שבתאי טל, אתר רשמי
רכבת ישראל. תנופת פיתוח גדולה שתוצאותיה יורגשו כבר במהלך השנה/אתר רשמי, Cloudview שבתאי טל

"שילוב של יכולות רבות"

עם פריקת הקרונות הם יורכבו וכן יבוצעו החיבורים המכאניים על ידי צוות של החברה בפיקוח נציגי סימנס ויוכנו למסירה. לדברי אנשי החברה שילוב היכולות שלה בתחום הלוגיסטיקה, ההובלה והשילוח הפכו את הפתרונות שלה לכאלו המתאימים לביצוע סוג כזה של פרויקט על המורכבות שלו, "מדובר בשילוב יכולות רבות אשר אושרו על ידי הלקוח יחד עם שיתוף פעולה הדוק עם חברת סימנס מוביליטי", אומר רמי פרידנזון, סגן יו"ר הדירקטוריון של החברה, "תחום התחבורה נמצא בהתפתחות מואצת ולנו מגוון שירותים ויכולות וביניהם שטחים לוגיסטים בצמוד לנמל אשדוד ומתחם מסילות רכבת המחוברות לכל תשתיות הרכבת במדינה".

שווי החוזה אותו חתמה רכבת ישראל מול סימנס הגרמנית עומד על 3.2 מיליארד שקל, וביצועו יתפרס על פני מספר שנים. לסכום זה יש להוסיף כ-400 מיליון שקל אותם תשלם הרכבת לחברת סימנס עבור שירותי התחזוקה ועוד כ-230 מיליון שקל עבור הקמת מתקן התחזוקה לקרונות. את הקרונות החדשים עצמם מתכוונת רכבת ישראל להכניס לשימוש בהדרגה החל מסוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully