וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוניבו" רוכשת שליטה בבית המרקחת מדיפארם, ב-5.5 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 16:47

החברה העוסקת בפיתוח, יצור ואספקת מוצרי קנאביס רפואי, רכשה 51% מבית המרקחת השוכן במיקום מרכזי ונגיש במרכז הארץ ומוכר קנאביס רפואי ישירות לצרכן ובמשלוח עד הבית. היקף התמורה למדיפארם, נקבע על כ-5.5 מיליון שקלים ועשוי להגיע עד 7 מיליון שקלים

רכישה זו מהווה צעד נוסף במימוש אסטרטגית החברה להיות חברה עצמאית בעלת אחזקות בכל שרשרת הערך משלב הריבוי והגידול, דרך ייצור, הפצה ומכירה קמעונאית ישירות לצרכן הסופי.

היקף התמורה עבור בית המרקחת, שתוצאותיו צפויות להיכלל בתוצאותיה הכספיות של "יוניבו" נקבע על כ-5.5 מיליון שקלים ועשוי להגיע עד 7 מיליון שקלים. בנוסף, ל"יוניבו" זכות ראשונים לרכישת מניות השותפים ב"מדיפארם" בני ברק והשלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, בין היתר, קבלת כלל האישורים הרגולטוריים וכן אישורי צדדים שלישיים.

תוצאות החל מהרבעון השני של 2021

"יוניבו", העוסקת בפיתוח, יצור ואספקת מוצרי קנאביס רפואי, מודיעה הבוקר על רכישת 51% מבית המרקחת "מדיפארם" בחולון. במסגרת העסקה, רכשה החברה גם את אתר הבית של בית המרקחת באמצעותו מבוצעת הפצה ישירה לבית הלקוח.

כיוון שהשלמת העסקה צפויה עד סוף החודש הנוכחי, תהיה לה תרומה לתוצאות העסקיות של "יוניבו" החל מהרבעון השני של 2021.

קנאביס רפואי. ShutterStock
קנאביס רפואי של יוניבו ישווק במדיפארם חולון שנשלטת ע"י החברה/ShutterStock

השליטה צפויה להגדיל את הרווחיות

"מדיפארם" הממוקם במיקום מרכזי בחולון, הוא בית מרקחת רווחי שנכון להיום מוכר קנאביס רפואי באופן ישיר ללקוחות, במקום ועד הבית באמצעות האתר. בנוסף למכירת מוצרי קנאביס, מוכר "מדיפארם" מגוון רחב של תרופות עם וללא מרשם, מוצרי קוסמטיקה ומוצרי טואלטיקה.

הכנסות בית המרקחת ללא מכירת מוצרי קנאביס רפואי הסתכמו בשנת 2020 בכ-15.6 מיליון שקלים, עם רווח נקי של 453,000 שקלים. עם מכירת מוצרי קנאביס רפואי, התוצאות לשנת 2021 צפויות לשקף גידול משמעותי בהכנסות וברווחיות.

עם השלמת העסקה, "יוניבו" תהיה מהחברות הבודדות בישראל בתחום הקנאביס הרפואי עם שליטה מלאה בכל שרשרת הערך, דבר שצפוי להגדיל את ההכנסות והרווחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שליטה מלאה בכל שרשרת הייצורועד לאספקה

החברה מחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לכ-140 בתי מרקחת בישראל וכן בעלת בית מסחר להפצה ישירה לכל חלקי הארץ ובעלת חוות "עמית" לגידול קנאביס רפואי.

רכישה זו משרתת את האסטרטגיה של החברה להיות חברה עצמאית, בעלת שליטה מלאה, בכל שרשרת הייצור החל מחוות הגידול, דרך הייצור וההפצה ועד להספקת מוצרי קנאביס רפואי עד לבתי המטופלים, לרבות במכירה ישירה באמצעות אתר אינטרנט.

מנכ"ל ומייסד "יוניבו", גולן ביטו. גל זאבי,
מנכ"ל ומייסד "יוניבו", גולן ביטון/גל זאבי

בוחנת רכישות נוספות להרחבת נתח השוק

החברה בוחנת רכישות דומות על מנת להעמיק את נתח השוק שלה.

מנכ"ל ומייסד "יוניבו", גולן ביטון: "כחברה מובילה בשוק הקנאביס הרפואי פעלנו להשלמת שרשרת הערך עד לצרכן הסופי באמצעות רכישת בית מרקחת מוביל ובכך להעמיק את הקשר עם הצרכן הסופי. אנו צופים כי רכישת 'מדיפארם' תאפשר לחברה, להציג צמיחה בהכנסות וברווחים וכן להגדיל את נתח השוק"

140 בתי מרקחת מנפקים את הקנאביס הרפואי של יוניבו

"יוניבו" מפיצה את סל מוצריה בכ-140 בתי מרקחת ביניהם בתי מרקחת השייכים לרשת "סופר פארם" וכן בתי מרקחת פרטיים המנפקים קנאביס רפואי באופן ישיר מבית המסחר שנמצא בבעלות מלאה של החברה. לאורך כל שנת 2020 וכן לתוך 2021 החברה מרחיבה את מספר בתי המרקחת המוכרים את מוצרי החברה.

"יוניבו" פועלת להגדיל את נגישות מוצריה באופן מתמשך, על ידי התקשרויות חדשות עם בתי מרקחת חדשים וכן מקבלת היזון חוזר באשר למוצרים הנמכרים ובהתאם, מייצרת מוצרי קנאביס רפואי באיכות GMP על פי דרישות השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully