וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוס מרחיבה את ההיצע הקולינרי, עם רותי ברודו והשף עומר מילר

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 16:42

חברת סיבוס, מצרפת לשורותיה מסעדות נוספות מקבוצת R2M, את מייסון קייזר, ממותגי הבולונז'רי והפטיסרי מהמוערכים בעולם וכן את דלי ריי, רשת מעדניות חדשה של השף עומר מילר. אלו מצטרפות לכ-7,000 מסעדות ברחבי הארץ הפועלות עם סיבוס

חברת סיבוס, המספקת שירותים המשפרים את ה-wellbeing של עובדי חברות, מרחיבה את היצע השותפים העסקיים שלה ומעתה לקוחות סיבוס יוכלו להזמין עם הסיבוס שלהם גם ממבחר מסעדות מובילות נוספות בהם:

קבוצת R2M - קבוצה בראשות מתי ורותי בורדו, כיום מובילה בתחום המסעדנות והאירוח בתל אביב. לקופי בר, הוטל מונטיפיורי, הרצל 16 שכבר עובדים עם סיבוס הצטרפו דליקטסן ובייקרי המונים 6 סניפים בתל אביב: דליקטסן בנווה אביבים, כוכב הצפון ופנורמה, ובייקרי בכיכר המדינה, צפון דיזינגוף וכיכר דיזנגוף.

דליקטסן כוכב הצפון. עידית בן עוליאל,
דליקטסן כוכב הצפון, מצטרפת לסיבוס/עידית בן עוליאל

מייסון קייזר - מותג הבולונז'רי והפטיסרי מהמוערכים בעולם, שמקורו במאפייה קטנה ברובע החמישי בפריז, ואחרי שהגיע לישראל בסערה, מגיע גם לסיבוס. מאחוריו עומד הבולנז'ר האגדי אריק קייזר, דור רביעי למשפחת אופים, אשר נודע כאופה הראשון שהחזיר את לחמי המחמצת המסורתיים לעולם הקולינריה בשנות ה-90. הרשת מונה כרגע 2 סניפים בנמל ת"א ובשדרות רוטשילד וסניף נוסף במידטאון שעתיד להיפתח בקרוב.

דלי ריי - רשת מעדניות חדשה של השף עומר מילר, כוללת את כל מה שצריך להצטייד בו לארוחה ביתית מוקפדת: החל מאוכל ביתי, דרך מבחר מאפים שייוצרו עבור המקום במאפיית בת בשם מון בייקרי (שמה של בתם של מילר ובת זוגתו שירן כדר) ועד צלחות, סכו"ם, פרחים, משקאות וקינוחים. הרשת מונה כרגע 2 סניפים בהוד השרון וברעננה.

עומר מילר. שניר גואטה,
מהמצטרפות החדשות: 'דלי ריי' של עומר מילר/שניר גואטה

התאגיד שמחזיק בסיבוס, משרת 100 מיליון לקוחות ביום

חברת סיבוס מספקת שירות לכ-3,000 חברות ו-350,000 עובדים במעל ל- 7,000 מסעדות בפריסה ארצית.

החברה הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ- 420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים.

כמו כן, סיבוס הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה נוספים כמו שיתוף הפעולה עם וולט, רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm, מיזם SHOOKIT , מכולת האחים וכן רשת מקדונלדס, המאפשרת מעתה ללקוחותיה לשלם באפליקציית ובאתר מקדונלד'ס באמצעות חשבון הסיבוס.

אפליקציית סיבוס. הרחבת ההיצע הקולינרי. יחסי ציבור,
אפליקציית סיבוס. הרחבת ההיצע הקולינרי/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully