וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראשונים לחזור לשגרה בתפוח הגדול: 'סטארטפ סיטי' של אראל מרגלית

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 17:18

אראל מרגלית, כינס אמש את בכירי המערכת הבנקאית, בתי השקעות גדולים ומנכ"לי חברות הייטק, למפגש ראשון in person מאז הקורנה, לציון שנה להקמת המרכז לחדשנות שהקים. החברות הפועלות במרכז גייסו בשנה האחרונה למעלה מ-450 מיליון דולר

אראל מרגלית: "להייטק הישראלי תפקיד משמעותי בפתיחה מחדש של ניו יורק, זאת גאווה ישראלית. כל מה שקורה כאן נעשה מתוך תחושת שליחות ורצון להפוך את החברות הישראליות למובילות בעולם".

לראשונה מאז פרוץ הקורונה, היזם והמשקיע אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP, כינס במרכז החדשנות שהקים בניו יורק, מרגלית סטארטפ סיטי, את בכירי המערכת הבנקאית, בתי השקעות גדולים, משקיעים ומנכ"לי חברת הייטק מובילות לסדרת פגישות אסטרטגיות על אסטרטגיית היציאה מהקורונה בניו יורק.

האירוע שהתקיים אמש (שני, 7.6) היה בין הראשונים שמתקיימים in person בניו יורק מאז פרוץ הקורונה במרכז החדשנות היחיד בניו יורק שחזר לפעילות מלאה.

באירוע ציינו שנה להקמת מרכז החדשנות, שצפוי להתרחב משמעותית בשל הביקושים של חברות חדשות לפתוח בו נציגות. כיום פועלים במרכז כ-30 חברות שגייסו למעלה מ-450 מיליון דולר בשנה האחרונה. המרכז שוקק חיים, מפעיל בית קפה ומארח תערוכות של אמנים ממנהטן ומהעולם.

אראל מרגלית מכנס בניו יורק, בכירים לחגיגות שנה למרכז החדשנות שהקים. יחסי ציבור,
אראל מרגלית מכנס בניו יורק, בכירים לחגיגות שנה למרכז החדשנות שהקים/יחסי ציבור

באירוע, Startup City is Back, שעמד בסימן החזרה לשגרה, במרכז הסייבר הבינלאומי של אראל מרגלית בסוהו בניו יורק, השתתפו: מנכ"לי חברות הפורטפוליו של JVP, שותפים, משקיעים, נציגים בכירים של תעשיית הטק של ניו יורק, עיריית ניו יורק, חוקרים וחברי קהילת האמנים של הסוהו של ניו יורק.

כיום רוב החברות הפעילות בניו יורק לא חזרו לעבודה מלאה מהמשרדים וההאבים הטכנולוגיים עדיין ריקים. לעומתם, מרכז החדשנות של מרגלית סטארטאפ סיטי בניו יורק, שלא נעל את שעריו בתקופת הקורונה אפילו לא ליום אחד, הוא כיום מרכז הייטק הראשון בעיר שחזר לפעול בתפוסה מלאה והסטארטאפיסטים מגיעים אליו בכל יום ומקיימים את פעילותם משם.

מרכז החדשנות שהקים אראל מרגלית בניו יורק. יחסי ציבור,
אראל מרגלית: "להייטק הישראלי תפקיד משמעותי בפתיחה מחדש של ניו יורק"/יחסי ציבור

מעל 30 חברות בתחומי הסייבר, מדיה, פינטק, HR, ביטוח ועוד פועלות במרכז, אילהן הצטרפו חברות שהעתיקו את המטה שלהן מסן פרנסיסקו לניו יורק, בהן Leadspace, חברות חדשות פתחו נציגות במרכז, שטח המתחם צפוי להתרחב משמעותית כדי לעמוד בביקושים, והמרכז הפך לציר מפגש מרכזי בין הבנקים הגדולים - משקיעים - וחברות. המרכז שוקק חיים ומפעיל בו בית קפה של מסעדת "לחמים" לצד תערוכות של אמנים מקומיים.

בשנה האחרונה הפך מרגלית סטארטפ סיטי לבית עבור אמנים ניו יורקים, שבמהלך השנה האחרונה יצרו יצירות אמנות בהשראת האירועים שנצרבו בתודעה הבינלאומית: רצח גורג' פלויד והמאבק בקורונה. כחלק מהתפיסה הדוגלת בחיבור בין יזמות טכנולוגית ליזמות חברתית ותרבותית, המרכז מארח תצוגות של אמני הגרפיטי של ניו-יורק, בשיתוף פעולה עם סטודיו סקול בניו יורק - בית ספר יוקרתי לאמנות בעיר.

"בזמן שהעולם עצר, אנחנו המשכנו ליצור ולפתוח את הבית"

אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן הון הסיכון JVP אמר באירוע: "הביזניס בניו יורק חוזר ובגדול, וההייטק הישראלי מוביל אותו. יותר חברות רואות בניו יורק את הבסיס להתרחבות בארה"ב ומצטרפות למרכז שהקמנו כאן, בהן גם חברות שעושות את המעבר מהסיליקון וואלי. השיח כאן מתמקד במהלכים הגדולים, הנפקת חברות, תהליכי מיתוג, התרחבות, פתיחת שוקים חדשים".

מרגלית הוסיף כי: "החברות שלנו שפועלות בניו יורק גייסו מעל 450 מליון דולר בשנה האחרונה, והדינמיקה שיצרנו כאן היא של חיבורים בין חברות ישראליות מובילות בניו יורק לערוצים הבינלאומיים של ההייטק. ההאב שוקק חיים, זה לא קרה ביום אחד, זה קרה כי בזמן שהעולם עצר, אנחנו המשכנו ליצור ולפתוח את הבית. המרכז הוא מקום כל כך מגוון והוא מחבר בין יזמים טכנולוגיים, חברתיים ותרבותיים. אנחנו מרחיבים את השטח שלנו ומגייסים עוד חברות. זה מרגש. וכל הדבר הזה, המפגשים האלו, נעשים מתוך אהבה לעיר, ומתוך שליחות לאפשר לחברות הישראליות לעמוד בחוד החנית של המהפיכות הטכנולוגיות של העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully