וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מימדים למיילי סיירוס: שיתוף פעולה בין מגנום העולמי וכוכבת הפופ

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 19:27

מגנום העולמי מכריז כי מחר (10.6) באופן בלעדי, מיילי סיירוס תבצע הופעה וירטואלית בחווית 8 מימדים במטרה להראות לעולם כיצד מביאים לידי ביטוי את כל שכבות האישיות שבנו. סיירוס ומותג הגלידות "מגנום" בשיתוף פעולה, שמטרתו להעניק השראה לכל העולם

הכוכבת הבינלאומית חוברת אל אצולת הגלידות - מותג הפרימיום "מגנום", בשת"פ בינלאומי שמטרתו להעניק השראה לכל העולם: לכולנו צדדים ורבדים שונים באישיות וכולנו רוצים להתמסר לתענוג.

מגנום העולמי מכריז כי ב-10.6.2021 ובאופן בלעדית - מיילי סיירוס תבצע הופעה וירטואלית בחווית 8 מימדים במטרה להראות לעולם כיצד מביאים לידי ביטוי את כל שכבות האישיות שבנו.
במסגרת ההופעה, תבצע מיילי חלק מלהיטיה הגדולים ביותר מאלבומה האחרון- לצד ביצוע מיוחד ללהיט שנות ה80: "Midas Touch"

מיילי סיירוס ומגנום. מגנום חו"ל,
מיילי סיירוס ומגנום/מגנום חו"ל

עד שהעולם יוכל לחזור להנות מחווית ההופעות החיות כמו שאהבנו והכרנו לפני משבר הקורונה, ההופעה המיוחדת של מיילי בטכנולוגית 8 מימדים, תאפשר לכל אחד ברחבי העולם להרגיש כאילו מיילי אצלו בסלון (החוויה דורשת שמיעת ההופעה באוזניות).

החוויה המיוחדת הזו, תקרב מעריצים מכל רחבי העולם אל מיילי ואל מוטיב ה"התמסרות", ותהיה זמינה לצפייה ביוטיוב בחינם וללא הרשמה מוקדמת.

כבר שנים רבות שהמותג מגנום שם במרכז הבמה את אלמנט ה"להתמסר לתענוג" - ואף מבליט את העובדה, שלכל אחד מאיתנו יש רבדים שונים.

02-miley-white-seamless-billionaire_0583-3. מגנום חו"ל,
8 מימדים - מיילי סיירוס מתמסרת ל-8 המימדים/מגנום חו"ל
הדמייה מגנום דאבל דולצה גולד אימפאלס. מגנום חו"ל,
הדמיה: מגנום דאבל דולצה גולד אימפאלס/מגנום חו"ל

"ככל שאני מתפתחת, אני מצליחה לחקור את השכבות שמרכיבות אותי"

מיילי, ככוכבת בין לאומית שמקדשת את השוני והביטוי העצמי, חולקת את אותה השקפה, ולכן החיבור עם המותג הוא טבעי. ביחד, מגנום ומיילי קוראים לכולם להביע את הייחודיות והשוני שלהם.

בנוסף, המותג השיק השנה, שלגון מפנק עם כמה שכבות - מגנום דאבל דולצ'ה גולד, שמעביר את המסר של השכבות השונות והתענוג.

מיילי סיירוס: "כוח העל של כל אחד מאיתנו הוא האישיות שלנו. כאומנית, הרגשתי שככל שאני מתפתחת אני מצליחה לחקור את השכבות השונות שמרכיבות אותי ומה גורם לי לאושר, בין אם זה כשאני כותבת, מקליטה, מופיעה על הבמה בפני אלפי מעריצים או לובשת בגד שגורם לי להרגיש עוצמה. התענוג הכי גדול שלי בחיים הוא המוזיקה ואני מאוד מתרגשת להופיע מולכם לראשונה ב- 8 מימדים. אני מקווה שהקמפיין עם מגנום יעורר השראה בכל העולם, להכיר ולחקור את השכבות השונות שמרכיבות כל אחד מאיתנו וגורמות לנו לאושר ותענוג".

לינק לצפייה - www.youtube.com/mileycyrus (בשעה 21:30 שעון ישראל)

מיילי סירוס. מגנום חו"ל,
מיילי סירוס/מגנום חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully