וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה כשלה כישלון מוחלט". אושר סיוע מיוחד לעכו

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 10:19

את הדברים הנוקבים אמר מנכ"ל משרד הפנים, שאישר לעיריית עכו תקציב סיוע של כ-3.5 מיליון שקלים נוכח המעשים הקשים על רקע לאומני, שאירעו בעיר בחודש שעבר. ראש העיר, שמעון לנקרי: "לצערי הרב, עד כה אנו מתקשים לעכל את האירועים"

משרד הפנים אישר סיוע חירום לעכו, אחד ממוקדי ההתפרעויות בערים המעורבות, מהומות שגבו חיי אדם. בביקור שערכו אנשי משרד הפנים בעיר, אתמול, נמסר על סיוע מיוחד בגובה 3.5 מיליון שקל, שתקבל עיריית עכו מיידית, בגין ההתפרעויות.

בביקור בעכו נטלו חלק מרדכי כהן והממונה על מחוז הצפון במשרד, אורי אילן. מלבד ראש העיר, שמעון לנקרי, נפגשו אנשי המשרד גם עם מנכ"ל העירייה, יניב אשור.

לנקרי סקר בהרחבה את האירועים הקשים שפקדו את העיר ואמר: "היו כאן אירועים חמורים במיוחד שהיוו פגיעה אנושה בעיר כולה. לצערי הרב, עד כה אנו מתקשים לעכל את גודל האירועים. היו מראות קשים, שמזכירים תקופות אפלות במשטרים חשוכים. עכו חוותה טרגדיה נוראה וכרשות איתנה נפעל לחבר בין הקהילות כדי להחזיר את הביטחון האישי ואת החיים למסלולם".

מימין לשמאל: אלי רגב, ממונה חירום במשרד הפנים, יניב אשור, מנכ"ל עיריית עכו, מרדכי כהן, מנכ"ל משרד הפנים ושמעון לנקרי, ראש עיריית עכו. באדיבות עיריית עכו,
מימין: אלי רגב - ממונה חירום במשרד הפנים, יניב אשור - מנכ"ל עיריית עכו, מרדכי כהן - מנכ"ל משרד הפנים ושמעון לנקרי - ראש עיריית עכו/באדיבות עיריית עכו

מנכ"ל משרד הפנים: "הממשלה כשלה כישלון מוחלט"

מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן אמר בישיבה: "לנקרי הוא מנהיג יוצא דופן בשלטון המקומי. אני רוצה להודות לך על האומץ והנחישות. לצערי, הממשלה כשלה כשלון מוחלט בכל מה שקשור לפיקוח ובקרה. האירועים בעכו ובערים הנוספות מעידים על הפגיעה באותם מקומות שהיוו סמלים של הצלחה והמטרה היתה לפרק אותם. אסור לנו לוותר, גם כשהמציאות מורכבת בשטח. על הממשלה לסייע לערים המעורבות באמצעות החלטת ממשלה כדי להתאושש מהמצב אליו הן נקלעו".

לנקרי ביקש ממנכ"ל המשרד לסייע בהצבת מצלמות נוספות בעיר, שחלקן ניזוק במהומות כדי להגביר את תחושת הביטחון וזאת בנוסף להצבת כח משטרה ייעודי בעיר העתיקה.

בתום הפגישה יצאו המנכ"ל וצוות משרדו כשהם מלווים בראש העיר לביקור בהיכל התרבות החדש, בפארק האתגרי, במרכז הטניס האזורי, באצטדיון העירוני ובמרכז לתיאטרון עכו בעיר העתיקה שחלקו הוצת בפרעות בעיר העתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully