וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורסים לרגע: 9 בניינים נהרסו בבת ים לטובת פרויקט MOMENT

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 11:53

אתמול (ג') נערך בבת-ים, אירוע הריסה של 9 בניינים, במקומם יקום פרויקט MOMENT ואליו יעברו 144 המשפחות שפינו את בתיהם. ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "העיר בת-ים נמצאת בתנופה של בנייה, פיתוח והתחדשות שלא הייתה כמותה"

חברת אזורים הרסה 9 בניינים בשכונת רמת הנשיא בבת הים; במקומם יוקם פרויקט המגורים MOMENT.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "העיר בת-ים נמצאת בתנופה של בנייה, פיתוח והתחדשות שלא הייתה כמותה. הפרויקט החדש, בקרבת הטיילת והים ובצמוד לתחנת הרכבת הקלה ישדרג משמעותית את האזור כולו".

מנכ"ל אזורים, רון אבידן: "פרויקט MOMENT שצפוי לקום כאן, הוא אחד הפרויקטים המובילים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית. שהפך להיות חשוב ומשמעותי על רקע בעיית היצע הקרקעות למגורים והמחירים הגואים. לצד זה, אנו רואים גם את טובת הדיירים ואת צרכיהם ולכן יצרנו מודלים שונים בהם מחד, אנו דואגים לשמור על האוכלוסייה המקומית ולייצר עבורה פתרונות יצירתיים, ומאידך, לתרום להתפתחות והתקדמות האזור כולו".

הדמיה של פרויקט MOMENT בבת ים, אזורים. MOMENT,
הדמיה של פרויקט MOMENT בבת ים, אזורים/MOMENT

ראשונה מתוך שורה של תכניות לפיתוח עירוני

הטקס התקיים במעמד ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, בעל השליטה ויו"ר הדירקטריון של חברת אזורים, מר הרשי פרידמן, מנכ"ל אזורים רון אבידן ודיירי הבניינים הנרגשים.

מדובר בתכנית הראשונה מתוך שורה של תכניות חשובות לפיתוח עירוני שלוקחות בחשבון החלפת תשתיות, שיפור סביבתי והעלאת רמת החיים של התושבים יחד עם חיזוק הכלכלה המקומית, אותן מוביל אגף ההנדסה בעיריית בת- ים.

פרויקט MOMENT נחשב לאחד מהמסקרנים בגוש דן, צפוי להיבנות בשכונת רמת הנשיא, בין הרחובות ניסנבוים במערב, הקוממיות בדרום, קרן היסוד בצפון ומוהליבר ממזרח. המיקום בקרבת הים, הטיילת, הקאנטרי קלאב ונתיבי איילון ובצמידות לתחנת "העמל" של הרכבת הקלה ובסמיכת למוסדות חינוך ובנוסף, אזורים תקים במתחם מספר גני ילדים.

תמהיל הדירות בפרויקט הוא מגוון וכולל דירות של 3 עד 6 חדרים. כל דירה תכלול מרפסת, חניה ומחסן. רוכשי הדירות בפרויקט ייהנו ממפרט טכני גבוה ומרביתם אף ייהנו מנוף לים.

מנכ"ל אזורים רון אבידן, באמצע צביקה ברוט ראש העיר, והרשי פרידמן. עידן גרוס,
מנכ"ל אזורים רון אבידן, באמצע צביקה ברוט ראש העיר, והרשי פרידמן/עידן גרוס

Roof garden פתוח בקומה ה-6 המיועד לדיירים בלבד

המתחם החדש תוכנן ע"י משרד האדריכלים גיורא גור באופן שמתאים לתקופה הנוכחית, והוא ייבנה בצורה ייחודית: המתחם מחולק לשניים כאשר בכל חלק יהיו שני מגדלים, וביניהם Roof garden פתוח, בגובה 6 קומות, המיועד לדיירים בלבד, כשטח משותף איכותי, פתוח וייחודי בסביבתו.

היתר הבנייה לפרויקט התקבל, וחברת דניה סיבוס צפויה לבצע את העבודות. האכלוס צפוי בסוף שנת 2025, כולל המתחם המסחרי ושטחי התעסוקה.

מנכ"ל אזורים, רון אבידן: "התכנסנו היום לאירוע מיוחד אשר מהווה מהפכה לשכונה וצפוי לחולל שינוי אדיר לאזור כולו. עברנו תהליך ארוך של עליות ומורדות, למדנו את הצרכים המגוונים של הדיירים שלנו, בין היתר בזכותכם ובזכות הנציגות העומדת בראשכם אשר האמינה באזורים ונתתם לנו את האפשרות לקדם את הפרויקט הזה. היום הזה הוא יום מרגש קודם כל עבורכם, ואחר כך עבורנו. תודה. אני רוצה לברך שוב על היום הזה ולהודות לעיריית בת ים ובראשה עומד צביקה ברוט על השותפות לדרך. תודה לכל העובדים והשותפים לפרוייקט על העבודה הקשה וההתמדה".

הריסה של 9 בנייינים בבת ים, בשטחם יקום פרוייקט MOMENT, אזורים. עידן גרוס,
הדיירים נרגשים: פינוי בינוי בעיר בת ים/עידן גרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully