וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הפרזנטורית שמביאה אקטיביזם לקוסמטיקה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 15:48

וגם: סבון תקרב אתכם לאולימפיאדה, בושם חדש מבית לג'ולייט יש אקדח, קולקציית לבנים ובגדי ים חדשה ומותג המים שלוקח אתכם לסיור קולינרי

השגרירה

קיית ווינסלט. יח"צ חו"ל,
קיית ווינסלט/יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'OREAL PARIS בחר בקייט וינסלט כשגרירת המותג. וינסלט, משחקניות הקולנוע והטלוויזיה המצליחות בעולם, זוכת פרס האוסקר, סמל לאמונה עצמית ופעילה לשינוי חברתי, תחלוק עם מותג הקוסמטיקה מס' 1 בעולם את משימתו כלפי נשים - "לעולם אל תטילי בעצמך ספק, כי כולנו שווים את זה".

וינסלט זכתה לתהילת עולם בסרט "טיטאניק", כשהייתה רק בת 21, הוליווד המשיכה לזמן אותה לתפקידים נוספים, אך וינסלט הצעירה בחרה לאורך הדרך רק בתפקידים משמעותיים שהרגישה אליהם קשר אישי, תפקידים המציגים נשים באנושיותן המלאה והמורכבת.

היא פיתחה את המגוון והרבגוניות שהביאה שבחים רבים להופעותיה, והפכה לשחקנית מועמדת לאוסקר בתחילת שנות ה-30 לחייה. היא זכתה בפרס האוסקר הראשון שלה לשחקנית הטובה ביותר ב-2008 על תפקידה בסרט "נער קריאה".

וינסלט פועלת בנושאים הקרובים לערכים שמייצג מותג 'לוריאל פריז': שוויון זכויות, פמיניזם, הכלה וקיימות. בחיים, כמו באמנות, היא תומכת בזכויות נשים. כאשר האלימות במשפחה הרקיעה שחקים במהלך הסגר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, היא הצטרפה לקמפיין הגלובלי של האו"ם כדי לעודד אנשים לתמוך בנשים בסיכון. היא פועלת ותומכת גם למניעת מחלת סרטן השחלות בקרב נשים וייסדה את קרן "כובע הזהב" התומכת בילדים בעלי מוגבלויות. וינסלט גם פועלת למען חסרי בית באמצעות התיאטרון. פעולותיה הסביבתיות כוללות תמיכה בארגונים שונים המקדמים נטיעת עצים וסיוע לקהילת הנשים בקניה.

seperator

טוקיו בישראל

TOKYO 2021. רונן מנגן,
TOKYO 2021/רונן מנגן

למרבה הצער לא נוכל לטוס לאולימפיאדה. במקום זאת קבלו את ניחוחות טוקיו בקולקציה החדשה של מותג "סבון" המהווה מסע של ניחוחות בין מסורת לקדמה עם נגיעת קסם של המזרח המאפשר להכיר את טוקיו דרך הניחוחות והצבעים. הקולקציה שואבת השראתה מיופיה של טוקיו שהוא כמו קליידוסקופ של תרבות פופ: צבעים בהירים ואמנות מודרנית, אורות ניאון, עצים ופרחים בגני ורוד הפורחים בשיא תפארתם.

TOKYO 2021. רונן מנגן,
TOKYO 2021/רונן מנגן

בהשראת האווירה הקסומה של טוקיו, יצרו ב- SABON קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת החוגגת יופי ואמנות, ואהבת נתינת המתנות בניחוח Clear Dream המתחבר לפלאי הטבע.TOKYO 2021 היא קולקציה הכוללת את האנרגיה והתכונות הקסומות המרחפות מעל טוקיו. פילינג לגוף, ג'ל לחות מרענן, קרם ידיים, קרם לחות לשיער, בושם ומפיץ ריח לבית.

רשת סבון נוסדה ב-1997 כרשת "סבון של פעם" עם סניף ראשון ברחוב שינקין בתל-אביב שהתפתחה לרשת ארצית, ב-2003 הפכה הרשת לחברה בינלאומית עם חנויות במעל 14 מדינות בעולם. ב-2016 ענקית הקוסמטיקה הצרפתית איב רושה רכשה את השליטה ברשת.

seperator

לג'ולייט יש אקדח

לג'ולייט יש אקדח. יח"צ,
PEAR INC/יח"צ

מותג בשמי הנישה היוקרתי הנחשב מהמובילים בעולם Juliette has a gun, משיק ניחוח חדש בשם PEAR INC. הרוח החיה מאחורי מותג Juliette has a gun, הוא רומנו ריצ'י, נצר למותג העל נינה ריצ'י הצרפתי. ג'ולייט היא גיבורה שייקספירית החמושה בבושם שלה. האקדח אם שאלתם הוא מטפורה לבושם והבושם הוא נשק הפיתוי שלה - אביזר המסמל את שחרור הנשים שלפעמים יש להן חשק לנקום. הפילוסופיה של המותג שהושק ב- 2006, היא לקרב את הבישום לעולם האמנות ולהפיץ אותו בתפוצה מוגבלת בחנויות קונספט, בחנויות כלבו יוקרתיות או בפרפומריות מובחרות.

ההשראה של רומנו היא סבתא רבה שלו נינה ריצ'י ובנה רוברט (סבו של רומנו) שיצר ב-1948 את הבושם האייקוני L'air du temps של מותג נינה ריצ'י ביחד עם הבשם פרנסיס פברון. משחר ילדותו רומנו היה מוקף באופנה וביצירה, הכרת התודה למורשת המשפחתית שלו היא יצירת הבשמים. רומנו ריצ'י רצה להוכיח שהוא יכול להצליח בעצמו ולבטא את היקום שלו כמי שצמח בעולם הבישום. במשך 4 שנים הוא למד מהגדולים ביותר, שכנע את פרנסיס קורקדג'יאן, אמן הבישום לעבוד איתו וכמאמר הקלישאה כל השאר היסטוריה.

ריצ'י ג'וניור השיק את "לג'ולייט יש אקדח" בדצמבר 2006 כמותג מקורי המוקדש לנשים. ריצ'י מנהל באופן אישי את מותג Maison Juliette has a Gun, הוא מעצב את הבקבוקים ויוצר את הניחוחות בעצמו. במאי 2011, קרן הניחוחות הצרפתית העניקה לריצ'י פרס מיוחד של המועצה ב Les Parfums 2011 פרסי FiFi) על שמירת מסורת ומורשת.

קולקציית ג'ולייט כוללת אוסף של 14 ניחוחות שהפכו לקאלט, ניחוחות שהם דיוקנאות, ו-6 ניחוחות השייכים לקולקציית היוקרה, בשמים שהם מחווה לחומרי גלם.

רומנו ריצ'י סיפר כי יצר את הניחוח החדש תוך מחשבה על חזרת ימי השמש החמימים והפרי האהוב עליו האגס. כילד הוא הבחין כי צורתו המסקרנת של האגס שונה מהפירות האחרים בקערה, זאת בנוסף לטעם העסיסי שלו. האגס הוא פרי מרווה המורכב מ- 85% מים, עשיר בויטמין C ועשיר בלחות, זו הסיבה שהוא מככב כמרכיב נדיר בבושם Pear Inc., ריצ'י דמיין ויצר ניחוח מרענן, עם רמז של גורמנד, מושק פירותי, משופר עם Ambroxan ואגס.

ניחוח חדש נוסף הוא MUSC INVISIBLE . לדעת יוצרו הוא ניחוח אוורירי ממש כמו זוג מכנסי הג'ינס האהובים על כל אחת. קומפוזיציה רכה נעימה וחמימה השומרת על האישה מתחת לרדאר, מכאן הקריצה לשמו, מושק בלתי נראה.

seperator

הלבשה עולמית

ליה לונדון. יח"צ,
ליה לונדון/יח"צ

מותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון חוגג את הקיץ עם השקת קולקציית לבנים ובגדי ים. הרשת החלה ב-2003 כרשת WOMAN ONLY בבעלות רוזנטל אינטימייטס. ב-2010 היא נרכשה על-ידי איוודן אנגליה ועברה מיתוג מחדש בישראל. כיום היא היבואנית הבלעדית של מותגי היוקרה ,FREYA FANTASIE, ELOMI ו- WACOAL, תחת בעלות ושליטה של המטה הבינלאומי היושב באנגליה.

ב-2012, חברת WACOAL היפנית ייצרנית ומשווקת הלבשה תחתונה ובגדי ים למעלה מ-100 שנים רכשה את פעילות איוודן באנגליה בסכום של 136 מיליון פאונד ובכך אימצה לקבוצת המותגים שלה את מותגי הקבוצה והגדילה את החשיפה שלהן בעולם. קבוצת ווקאול שהמטה שלה נמצא באנגליה והוא חלק מחברת וואקול העולמית הממוקמת ביפן, נסחרת בבורסה בטוקיו ומהווה את אחת מקבוצות הלבשה התחתונה הגדולות בעולם.

מותגי החברה נמכרים בלעדית ברשת חנויות ליה לונדון שלה 13 סניפים בישראל, בעולם מותגי החברה נמכרים במעל 5,000 נקודות מכירה כולל חנויות בוטיק ורשתות כל בו מובילות בעולם כגון מייסיס, גאלרי לאפאייט, הרודס, סלפריג'ס ועוד. בין המותגים המובילים: FREEYA-מותג משנת 1998 להלבשה ובגדי ים המתמחה במידות מיוחדות.

ב-2008 השיק המותג תת מותג הפונה לתחום חזיות הספורט תחת FREYA ACTIVE וזכה שנים ברציפות בקטגוריית חזיית הספורט הטובה ביותר הודות לטכנולוגיית סיבי הכסף בבד החזיה, המסייעות בנידוף זיעה ושמירה על איכות הפעילות בזמן ביצוע; FANTASIE - מותג משנת 1951, המכוון להיות מתוחכם; ELOMI -מותג אמריקאי שנרכש על-ידי איוודן ב-2008 ומשווק בשווקים הבינלאומיים; WACOAL - מותג הלבשה תחתונה יפני פרימיום משנת 1949.

seperator

נוסעים שותים אוכלים

סיורים קולינריים. יח"צ,
סיורים קולינריים/יח"צ

חולמים על סיור קולינרי עם שף? חלומכם יכול להתגשם בקלות בזכות מותג המים המוגזים היוקרתי סן פלגרינו שיזם חוויה קולינרית אולטימטיבית בשם San Pellegrino culinary tour עם שפים מובילים.

אחרי שבשנים האחרונות תחזק מותג פלגרינו את פרויקט Casa ST.Pellegrino, במהלכו שפים מובילים ארחו בביתם לארוחות שף, השנה הוחלט לצאת לשטח ולהתמקד בסיורים קולינריים בעקבות המנות האהובות על השפים. כמותג מוביל בתחום הגורמה, סן פלגרינו שם לעצמו כמטרה להתחבר ולתמוך בטרנדים החמים ביותר בסצנה הקולינרית ובשנים האחרונות מתחזקת תופעת הסיורים הקולינריים המייצרים חוויה ייחודית לפודיז.

בחברה הצטרפו לטרנד ויזמו סיורים שיעבירו השפים מאיר אדוני ואביב משה, שייקחו את המסיירים למסעדות האהובות עליהם, ויאפשרו הצצה ייחודית ושונה למנות נבחרות, מתובלת בסיפורים אישיים של השפים עצמם, חיבורם למסעדות, וכמובן טעימות. כל סיור כולל 5 מנות ב-5 מסעדות גורמה שונות, 2 כוסות מיינות הבוטיק של יקב ברקן, קפה וסן פלגרינו.

בין המסעדות שישתתפו בסיורים: קאב קם ובית תאילנדי של השף יריב מלילי; שילה של השף שרון כהן; ג'ורג' וג'ון של השף תומר טל; פופינה של השף אוראל קמחי; מגזינו של השף עידו אזרי והקונדיטור ברק כהן; יקימונו; OCD של רז רהב; פופ-אנד פופ של שחף שבתאי; ופרונטו של דיויד פרנקל.

מותג המים סן פלגרינו הוא מותג מים שהפך במרוצת השנים לסממן של איכות ואנינות טעם. מ-2007 החברה היא נותנת החסות הרשמית של דירוג "50 המסעדות הטובות בעולם".

seperator

דרך המשי

משי קליינשטיין. יח"צ,
משי קליינשטיין/יח"צ

מותג הפרימיום דרמלוג'יקה, בחר בזמרת והשחקנית משי קליינשטיין להוביל את קמפיין הביוטי שלהם, ראשון לקליינשטיין. בקמפיין תושק מהפכת 2021 בעולם הקוסמטיקה; Smart Response Serum הסרום החכם שיידע לאבחן ולטפל עצמאית בעור הפנים.

דרמלוג'יקה בחרו בקליינשטיין לאחר שהבינו כי ישנם קווים משיקים בין ערכי המותג והשפה שלו לבין דמותה של משי כזמרת, שחקנית ואשת תרבות. לצד תהליך הליהוק, למדו קברניטי דרמלוג'יקה באמצעות הרשתות החברתיות, שקלינשטיין התאהבה בתכשירי המותג שהותאמו לה באופן אישי ובתוצאות שהם מניבים לעור הפנים שלה- נתון שהפך את הבחירה לאותנטית יותר.

כמותג ששם דגש על חינוך לבריאות העור, דרמלוג'יקה ישראל תצא בקמפיין דיגיטל שמטרתו היא להנחיל שגרת טיפול נכונה ובריאה ברשתות החברתיות. בקמפיין יינתן דגש על השקת סרום חכם במיוחד ולצדו יבלטו כל התכשירים האהובים על משי.

seperator

הקאמבק של אוניל

הקאמבק של אוניל. יח"צ,
O'NEILL/יח"צ

O'NEILL מותג עולמי, מוכר ואהוב באופנת ים וחוף, חוזר לישראל לאחר עשור. שוק אופנת בגדי החוף והגלישה צמח בשנים האחרונות מה שהוביל לגידול בביקוש בארץ ובעולם.

תזמון ההגעה של מותג O'NEILL נעשה בטיימינג מושלם לקראת הקיץ. במהלך השנה מתוכננות להיפתח 12 חנויות תחת המותג O'NEILL ברחבי הארץ הראשונה תיפתח באילת גודל חנות ממוצע של 100 מ"ר.

מותג O'NEILL פונה לגברים, נשים ולקהל צעיר סטייליסטי, טרנדי ואיכותי. תחת המותג ישווקו גופיות, חולצות טי, חולצות נגד שמש, מכנסיים קצרים, מכנסי גלישה, בגדי ים, כפכפים לגברים ולנשים, כובעים ובגדי ים, גופיות וכפכפים לילדים.

את מותג O'NEILL (קליפורניה) הקים ב-1952 ג'ק אוניל שניצל את תשוקתו לים ולגלישה והיה הראשון לייצור חליפת הצלילה והגלישה מניאופרן. במהלך השנים O'NEILL הלך והתעצם עם מגוון פתרונות לגולשים בים ובחוף. O'neill נחשב לאחד מהמותגים הנחשקים בקרב הקהל הצעיר ומהמובילים בעולם על עצם היותו "השם הראשון במים".

חלק בלתי ניפרד מערכי היסוד של מותג O'NEILL הוא שמירה על הטבע, הים והחוף, עם מודעות גבוהה לטבע עם קולקציית O'NEILL Blue נטולת PVC ודוחה מים. במפעלי החברה נעשה שימוש באנרגיה ירוקה, האריזות עשויות 50% מנייר ממוחזר המגבירים מודעות לקיימות שבאמצעות הליין הזה תומכים בהתאוששות מערכות אקולוגיות ימיות.

ליין נוסף לדוגמא נקרא HYPERFREAK HYDRO - ליין של מכנסי גלישה בלי שרוך קשירה שנופל. את המותג מייבאת לישראל חברת גרונדמן ושות' לישראל, והוא מתווסף למותגים קיימים UNDER ARMOUR,, LABELLAMAFIA, MACRON ו AND1 .

חברת גרונדמן ושות' מפעילה ברחבי הארץ רשת חנויות ספורט GET PRO המונה 6 סניפים בנוסף ל-5 חנויות המותג UNDER ARMOUR והיא שואפת לגדול ולהרחיב את מגוון מותגיה ולתת את המענה הטוב והרחב ביותר לצרכן.

seperator

קמדיס יוזמת

קמדיס. יח"צ,
קמדיס/יח"צ

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי, יזמו במותג קמדיס פרויקט ייחודי המשתמש בפלסטיק ממוחזר ורותם שיתופי פעולה חברתיים. קמדיס מציעה תיקי רחצה מעוצבים ושימושיים למכירה באתר החברה שיוצרו בשת"פ עם "אימרה" - מתפרה חברתית ירושלמית ו"remeant" - חברת טקסטיל ידידותית לסביבה היוצרת את בדיה מפסולת פלסטיק באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

התיקים עשויים משפופרות מוצרים של קמדיס, בייצור מיוחד של סיבי בד מפלסטיק בשימוש חוזר, ובכך הושלם תהליך צמצום פסולת כפול-הן של פלסטיק והן של טקסטיל, תוך נתינת ערך חברתי מוסף- נקודה בה נפגשים ערכים של קיימות, חברה ואופנה.

ערך הקיימות מתבקש במותג כמו קמדיס המבסס את כל מוצריו על צמחי מרפא ובהתאם לכך עשתה החברה צעדים משמעותיים בתחום -כל חומרי האריזה מנייר של קמדיס ניתנים למחזור ונקנים ממקורות הדואגים לקיימות היערות. בשנה שעברה קיבלה החברה את תו הטבעונות מעמותת Vegan Friendly - קמדיס מתנגדת לניסויים בבעלי חיים בכל שלבי פיתוח המוצר ומרכיביו והיא סימנה כיעד אסטרטגי את הורדת כמות הנייר בחברה, ועוברה בהדרגה לייצור מוצרים ללא קופסאות באריזת פלסטיק המשלבת פלסטיק ממוחזר.

החברה מפתחת ומשווקת מוצרי דרמו-קוסמטיקה המסייעים לבריאות העור, המוצרים מבוססים על שילובי תמציות צמחי מרפא הידועים מתחום הרפואה הסינית. החברה שפועלת לקדם ערכי קיימות כחלק מתוכנית ארוכת טווח, משקיעה תכנון חשיבה ומשאבים לטובת הנושא, משרשרת אספקת וייצור התמציות, דרך המוצרים והאריזות, לצמצם את המדרך הפחמני, ולשמור על המגוון הביולוגי והאקולוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully