וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון בדרך ל-500 אלף לקוחות ברשת דור 5

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 16:04

חברת פלאפון חושפת לראשונה את מספר הלקוחות שהצטרפו לחבילות דור 5 מאז שהשיקה את הרשת בישראל בחודש אוגוסט האחרון. במקביל החברה משיקה קמפיין חדש בכיכובם של נועה קירל ויהודה לוי וחושפת נתוני סקר על השימוש בדור 5 בישראל ובעולם

פלאפון מדווחת היום על כך שמאות אלפים מלקוחות החברה הם בעלי חבילת דור 5, קצב ההצטרפות החודשי לחבילות דור 5 של פלאפון מצביע על כך שבעוד זמן קצר יחצה המספר את קו ה-500 אלף, המהווים רבע מכלל לקוחות החברה.

כדי לזרז את הקצב, פלאפון עולה בקמפיין חדש לרשת דור 5, תחת המסר "מהירה הרבה יותר" בכיכובם של שניים מהכוכבים הגדולים בישראל, יהודה לוי ונועה קירל, אשר משלבים כוחות לראשונה.

בסרטון מבצעים השניים עיבוד חדש ומקורי ללהיט של קירל "אמבולנס" אשר זכה ליותר מ-12 מיליון צפיות בYouTube. כדי להמחיש את חווית המהירות של פלאפון דור 5, נוצרה במיוחד לקמפיין 'ניידת דור 5', ניידת מתקדמת של דור 5 המהירה יותר מכולם.

בסרטון לוקח יהודה את נועה לנסיעה המדגימה את חווית המהירות של דור 5 של פלאפון, כאשר הם עוברים בין עולמות מציאותיים ודמיוניים ומבצעים את הלהיט "אמבולנס" בעיבוד חדש ומקורי: "תזמינו לי דור 5!".

יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין לפלאפון. אוהד רומנו,
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין לפלאפון/אוהד רומנו

לקוחות פלאפון: אנחנו דור 5

לרגל ההשקה, ערכה החברה סקר באמצעות מכון הסקרים Ipsos במדגם מייצג של 600 איש מהאוכלוסייה בני 18 ומעלה. הממצאים העיקריים שעולים מהסקר:

על פי הלקוחות, פלאפון מובילה בפער ניכר מול המתחרות במהירות ובאיכות רשת דור 5. המודעות לרשת דור 5 של פלאפון היא הגבוהה בישראל עם מעל ל-50% מודעות והיכרות עם הרשת. לקוחות פלאפון מגלים יותר עניין ברשת דור 5 בהשוואה לכלל האוכלוסייה. מעל מחצית מהאוכלוסייה בישראל מצהירים כי מתכוונים להתחבר לרשת בשנה הקרובה.

דור 5, פלאפון. באדיבות פלאפון,
דור 5, פלאפון/באדיבות פלאפון

רשת דור 5 המהירה בעולם, בדרום קוריאה

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, yes ובזק בינלאומי אמר: "אנו גאים להמשיך ולהוביל את מהפכת דור 5 בישראל ורואים כי הקהל הישראלי, ולקוחות פלאפון במיוחד, מאמצים את הטכנולוגיה החדשה. דבר זה בא לידי ביטוי בהצטרפות של עשרות אלפי לקוחות בחודש לרשת דור 5 שלנו".

על פי נתוני ארגון ה-GSA העולמי, 163 מפעילות ברחבי העולם (כ-20% מכל המפעילות הסלולריות בעולם) השיקו מסחרית רשת G5 פעילה ב-64 טריטוריות שונות ועוד 435 מפעילות ב-133 מדינות עוסקות בפיתוח רשת G5 בשלב זה או אחר.

המדינה המהירה בעולם כיום במהירות דור 5 היא דרום קוריאה עם מהירות הורדה ממוצעת של כ-361 מגה והערכה היא שעד 2025 היא תהיה המדינה המובילה בעולם עם 59% חדירה של רשת דור 5. מעל 756 דגמים של מכשירי דור 5 הוכרזו עד היום עם יותר מ-120 יצרנים שונים, כמחצית מהמכשירים תומכי דור 5 הם טלפונים סלולריים (היתר בעיקר סביב צ'יפים, ראוטרים מבוססי G5, לפטופים ועוד).

דור 5 של פלאפון. באדיבות פלאפון,
דור 5 של פלאפון/באדיבות פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully