וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג BE KIND משיק חטיף חדש

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 14:31

בי קיינד חטיף שקדים ומלח ים מצופה קרמל מגיע כחטיף בודד או כמאגדת בגודל חדש ומכיל 64% שקדים, עשיר בסיבים תזונתיים, תורם לתחושת השובע וללא גלוטן

מותג בי קיינד בישראל משיק לראשונה חטיף בי קיינד שקדים ומלח ים, מצופה קרמל, טעם חדש ומלהיב, נשנוש מתוק עם נגיעה של מלוח, שנותן 'בוסט' של אנרגיה ובעל יתרונות בריאותיים. החטיף החדש מכיל 64% שקדים ומגיע גם במאגדות בגודל חדש של 3 חטיפים בקופסא של 30 גר' כל אחד, כאשר ארגון הבריאות העולמי ממליץ על צריכה 20-30 גר' של אגוזים ושקדים ביום.

שקדים הם אגוזים שכדאי 'לקחת ללב', עשירים בחומרים מזינים עם קראנץ' עוצמתי המעניק אנרגיה טבעית וארוכת טווח. כל מנת שקדים (בערך 23 גרם) מספק חלבון (6 גרם) וסיבים (4 גרם) ומהווה מקור מצוין לוויטמין E (7.3 מ"ג) ומגנזיום (76 מ"ג). שקדים מכילים שומנים בלתי רוויים, אשר אם משתמשים בהם במקום שומנים אחרים, כגון שומנים רוויים ושומני טרנס, הם עשויים להוריד את הסיכון למחלות לב על ידי הפחתת הכולסטרול הכללי ורמות כולסטרול ליפופרוטאין (LDL) בדם.

כמו כן, שקדים מכילים סיבים שיכולים לעזור בשיפור רמות הכולסטרול ועשויים לעזור בניהול משקל על ידי קידום תחושות שובע. ויטמין E שהם מכילים הוא נוגד חמצון שנחשב גם כשומר על בריאות הלב, כיוון שהוא מסייע להפחית רמות כולסטרול LDL ומגן מפני נזקי החמצון והמגנזיום תומך בתפקוד תקין של השרירים והעצבים ועוזר לשמור על קצב הלב יציב.

החטיף מצטרף לסדרת החטיפים של בי קיינד העשויים מאז ומתמיד רק מרכיבים שניתן לראות ולבטא. הם מכילים חלבון ממקור צמחי, שומן ממקור טבעי, סיבים תזונתיים, תורמים לתחושת השובע ואינם מכילים גלוטן או חומרים משמרים.

בי קיינד. יחצ,
החטיף החדש של בי קיינד/יחצ

מאיר קוצין, מנהל השיווק של BE KIND ישראל: "מותג בי קיינד ממשיך לגוון את סדרת המוצרים, תוך מחשבה על הצרכן המחפש נשנוש מפנק ומאזן. נוכחו לראות שצרכנים אינם מוכנים לוותר על 'מנת המתוק היומית', אך מחפשים מוצרים איכותיים ומשביעים יותר כדי לענות על הצורך הזה. בנוסף, חטיפי בי קיינד יכולים להיכנס לתיק לעבודה או לתיק הטיולים ולהיות החטיף "שחוטפים" על הדרך, כאשר עוצרים לנוח במהלך טיול או מסלול ארוך."

חטיף בי קיינד שקדים ומלח ים, מצופה קרמל מגיע כחטיף בודד של 40 גר' במחיר מומלץ לצרכן של 7.9 שקלים, ובמאגדת של שלושה חטיפים של 30 גרם במחיר מומלץ לצרכן של 14.9 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully