וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פלפוט משיקה מותג חדש: STYLUSH

9.6.2021 / 8:10

החברה משיקה את מותג STYLUSH שמציע אווירת חנות ממתקים בקולקציית בקבוקים מעוצבים, קישוטים ללוקרים, תיקים אופנתיים ומוצרי טיפוח סכריניים

המותג סטיילוש מבית פלפוט, הינו מותג אופנתי, הפונה אל ילדות שחיות את עולם הרשתות החברתיות בו הסלפי הוא מוטיב מרכזי. עולם הרשתות החברתיות מעלה את חשיבות הלוק של הילדות והשיק והסטייל מלווים אותן בכל מה שהן עושות.

סטיילוש נותן מגוון מוצרים פונציונאלים במראה שיקי ואופנתי למקסימום סטייל. המותג כולל תיקים אופנתיים, מגוון בקבוקים בסטייל, קישוטים תואמים לתיק וללוקרים מחברות ועטים אופנתיים בצבעי פסטל.

מותג סטיילוש של פלפוט. יחצ,
מותג סטיילוש/יחצ

סטיילוש גלאם היא קולקציית הטיפוח של סטיילוש. כל המוצרים מעוצבים ברוח עולם המתוקים ובניחוחות מרגשים! בקולקציית הגלאם של סטיילוש, תמצאו מגוון פצצות אמבטיה שמעניקות תחושת ספא-ביתי, ספרי נצנצים לגוף, שפתון לחות בצורת גלידה או דונאטס, ליפגלוס שקוף עם אריזה מנצנצת, ואפילו מוצרי טיפוח לשיער ביניהם גירים צבעוניים* לצביעת שיער זמנית.

עינת ברוך סמנכ"לית שיווק חברת פלפוט: "הילדות צופות בגיל צעיר ביוטיוב וברשתות החברתיות ונחשפות לאופנה וסטייל בגיל צעיר מאוד. הן אוהבות להתאפר, למרוח לק ולעצב בגדים לעצמן או לבובות. עם זאת מאחר שהן ילדות, האיפור צריך להיות עדין, ומרומז, איכותי ומותאם לעורן העדין ועם זאת שיאפשר לילדות לבטא את עצמן, ממש כמו "הגדולות", בבית, בבית הספר ואחר הצהריים עם חברות. עיצוב המוצרים מקולקציית סטיילוש, הוא נגזרת של חוויה, מעבר לשימוש פונקציונאלי, כשהקולקציה מציעה ליפגלוסים מעוצבים בצורת גלידה וניחוח וניל, שפתון לחות בצורת דונאטס או פצצת אמבט בניחוח פירות יער ועוד ריחות מתוקים נוספים. כמו תמיד בחברת פלפוט אנו תמיד שואפים לחדש, לרגש ולכייף".

טווח מחירי קולקציית Stylush

  • תיקים וקלמרים -50-200 שקל
  • קישוטי לוקרים 10-20 שקל
  • בקבוקי שתיה 60-80 שקל
  • מוצרי איפור וטיפוח 10-65 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully