וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרשר ישראל תחל לשווק מכונות אוטומטיות לשטיפת רכבים

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 17:39

במהלך שנת 2021 תתקין החברה כ-10 מתקנים של מכונות אוטומטיות לשטיפת רכבים. עלות מתקן: כ-225 אלף שקל

חברת "דן שלדן", הנציגה הבלעדית של חברת "קרשר" גרמניה, תחל בשנת 2021 לשווק לראשונה בישראל מכונות לשטיפת מכוניות מדגם CB3 המיועדת לשטיפת מכוניות, ג'יפונים ורכבי שטח עד לגובה 2.80 מטר.

המכונה מדגם CB3 מתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ובנויה מחומרים עמידים בפני חלודה. שלדת המכונה עשויה מאלומיניום מחוזק וצבועה בצבע RAL נגד חלודה, המכונה מצוידת במברשות מקצועיות ומתקדמות מבית VehiclePro ובמערכות הגנה חשמליות המגינות מפני פגיעות ברכב ו/או נזק לצבע, הודות למערכת חיישנים הקוראת ומסננת את מיקום הרכב ביחס למברשות. המערכת החכמה מתחברת דרך ענן ומאפשרת העברת מידע רלוונטי על שטיפת הרכב בזמן אמת, למכונה גם מערכת בטיחות למניעת תאונות.

בנוסף, המכונה מצוידת במערכת לשטיפת גלגלים וג'אנטים ומחוזקת במכונה לשטיפה בלחץ מתקן. את המכונה אפשר לתכנת במספר רב של תכניות שטיפה כמו שטיפה בסבון אלקליני, שמפו או בווקס ו/או שליטה בזמן ובתכנית השטיפה בהתאם לצורך כמו כן, ניתן להפעיל את המכונה בכרטיסים מגנטיים וללא צורך במפעיל חיצוני.

אסי חיבי ונטלי קפלינסקי. יחצ,
נטלי קפלינסקי ואסי חיבי/יחצ

דוד דהן, מנכ"ל קרשר ישראל, נפגש לאחרונה עם לקוח שרכש לפני 25 שנים מכונת פוצי לניקוי ספות כיסאות מרופדים ושטיחים. הלקוח אסי חיבי רכש מכונת פוצי חדשה ובתמורה הביא את המכונה הישנה, שתישלח למוזיאון קרשר בגרמניה, בו מוצגות מכונות ישנות שהחברה פיתחה ויצרה במהלך 85 שנים להקמתה.

בצילום: נטלי קפלינסקי, מנהלת השיווק של קרשר ישראל, מוסרת ללקוח אסי חיבי את מכונת הפוצי החדשה שרכש ומקבלת את המכונה הישנה שנרכשה לפני 25 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully