וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

700 הבוגרים סיימו, חברת Lawyers הגיעה לברך

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 9:57

עו"ד אריקה סולמון וסר ועו"ד רועי ביטון, מנהלי חברת התוכן והדרכה המשפטית Lawyers, הגיעו לברך את 700 בוגרי הפקולטה למשפטים במכללה האקדמית בקריית אונו. החברה ליוותה את הסטודנטים במשפטים בשנה השלישית ללימודים

עו"ד אריקה סולמון וסר ועו"ד רועי ביטון, מנהלי חברת התוכן וההדרכה המשפטית להכשרה מקיפה של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה Lawyers, הגיעו לברך את 700 בוגרי הפקולטה למשפטים במכללה האקדמית בקריית אונו.

Lawyers הייתה שותפה למסלול הלימודים של הסטודנטים בשנה ג' בקורס "כלים ומיומנויות בעריכת דין - "lawyering.

עו"ד אריקה סולומון וסר , ועו"ד רועי ביטון מנהלי Lawyers עם קבוצת סטודנטים במשפטים שקבלו את התואר במכללה האקדמית קריית אונו. בר שחר,
עו"ד אריקה סולומון וסר , ועו"ד רועי ביטון מנהלי Lawyers עם קבוצת סטודנטים במשפטים שקבלו את התואר במכללה האקדמית קריית אונו/בר שחר

עו"ד סולומון וסר, מנכ"לית Lawyers, מציינת: "בפיתוח שיטת הלימוד וכתיבה ספרים החדשים ללימוד לבחינות הסמכה השקיעה החברה -3 מיליון שקל".

Lawyers מביאה שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי אנשי אקדמיה עם ניסיון רב בעולם בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין ומלווה על ידי ועדה אקדמית מייעצת המורכבת מבכירי עולם המשפט - מהאקדמיה, מהפרקטיקה וממוסדות השיפוט המייצגים את הסקטורים וענפי המשפט השונים.

המטרה המרכזית של הקמת חברת Lawyers היא לפתח את המיומנויות והכישורים של העוסקים במקצוע עריכת הדין - בדגש על הבנייה, לוגיקה וחשיבה משפטית, הקניית ידע משפטי המבוסס על הבנה מעמיקה ופיתוח מיומנויות של בניית חשיבה משפטית, קריאה משפטית אנליטית וכתיבה משפטית אפקטיבית.

חברת LAWYERS הוקמה על-ידי עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, בשיתוף מלא עם ,Spero Impact Solutions , חברת ייעוץ והשקעות המנהלת השקעות עסקיות ופילנתרופיות בישראל ובחו"ל, בראשותם של רוברט זינגר וסוניה גומס דה מסקיטה.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully