וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסים לנובה: גלובלית עם לב ישראלי. המניה מזנקת ונפתחות הזדמנויות

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 10:34

נובה היא אחת החברות הישראליות המצליחות בתחום הסמיקונדקטור ונסחרת בבורסת תל אביב ובבורסת נאסד"ק האמריקאית בשווי של כ-2.5 מיליארד דולר. בימים אלה נובה מגייסת כ-40 משרות למגוון תפקידים בתחומים שונים

נובה (סימול מסחר: NVMI), מפתחת פתרונות מדידה מתקדמים וחדשניים לבקרת תהליכי הייצור של שבבים, ומוצריה המתקדמים הנמצאים אצל כל יצרניות השבבים הגדולות בעולם, בהן סמסונג, אינטל ו-TSMC (יצרנית השבבים של Apple), ומשכך נמצאת בחזית הטכנולוגיה הגלובלית.

בחברה כ-750 עובדים והיא פועלת ב-8 מדינות בעולם, כשהמטה ומרכז הפיתוח נמצאים בפארק המדע ברחובות, ומרכז פיתוח נוסף ממוקם בעמק הסיליקון בארה"ב.

בשנה האחרונה, בעקבות משבר הקורונה, תעשיית השבבים חווה גידול מואץ הנובע מעלייה דרמטית בביקוש למגוון טכנולוגיות, בהן מכשור קצה התומך בעבודה ולמידה מרחוק, מוצרי גיימינג, מכשירים עבור בתים חכמים ועוד, כמו גם לרשתות, ולמרכזי נתונים.

משרדי החברה החדשים ממוקמים ברחובות ומשתרעים על פני 6 קומות מעוצבות ביופיין הכוללות קפיטריות מפנקות, מגוון פינות ישיבה מרהיבות, חדר כושר וכמובן גלידות בכל מקרר. מחלונות החברה ניתן להשקיף על החדר הנקי החדש והענק שבימים אלו בונה החברה בקצב מואץ בכדי לעמוד בביקושים הגדלים למוצריה.

מחללי העבודה המפנקים, נובה. בני גמזו,
מחללי העבודה המפנקים, נובה/בני גמזו

את מי אנחנו מחפשים

"מה שמייחד אותנו בנובה הוא עבודת צוות כחלק בלתי נפרד מהיום-יום שלנו", אומרת שרון דיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בנובה. "המורכבות האדירה של הפתרונות שאנחנו מפתחים מחייבת חשיבה יצירתית משותפת של אנשים ממגוון תחומי ידע המעשירים ומפרים כל העת אלו את אלו. לפיכך חשובה לנו מאוד האישיות והיכולות של המועמד/ת לא פחות מניסיונם ויכולתם המקצועית".

"אנחנו מחפשים אנשים שאתגרים מדליקים אותם, עם תשוקה אמיתית לחדשנות ורצון להיות חלק מאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בישראל ולעבוד על טכנולוגיות בקצה הגבול האפשרי. אנחנו מעודדים את המנהלים שלנו לגייס אנשים מוכשרים ממגוון רחב של אוכלוסיות ורקעים. ככל שנהיה מגוונים יותר, כך נהיה יצירתיים וחדשניים יותר וכולנו נרוויח מזה".

"היכולת של נובה לראות כל פרט, מתבטאת גם ברמה האנושית," מוסיפה דיין. "לכל עובד בנובה יש יכולת אמיתית להשפיע על ההחלטות המתקבלות, להציע פתרונות יצירתיים ולקחת חלק בחשיבה משותפת על עתיד עולם הטכנולוגיה, כך שהצלחת החברה היא תוצר של עבודת צוות בכל הרמות. בנובה נמצאים העובדים הטובים ביותר אשר עשרה אחוזים מהם בעלי תואר שלישי (PhD.) ועשרה אחוזים נוספים בעלי תואר שני בתחומים הרלוונטיים לעשיית החברה."

צוות העובדים בנובה, רחובות. בני גמזו,
צוות העובדים בנובה, רחובות/בני גמזו

40 משרות שהן הזדמנויות

בימים אלה נובה מגייסת כ-40 משרות למגוון תפקידים בתחומים שונים כמו למשל אלגוריתמים, הנדסת תוכנה, System Engineer, אופטיקאים, פיזיקאים, אנשי כספים, אינטגרטורים ועוד.

למצטרפים לנובה מחכה מגוון של הזדמנויות לפיתוח הקריירה, למידה מתמדת של תחומים חדשים, עבודה בסביבה גלובאלית מרתקת, פעילויות רווחה שמשלבות גם את המשפחה, חוגי כושר ועוד פינוקים רבים, הפתעות והטבות מהטובים בתעשייה.


https://www.youtube.com/watch?v=uWGrQX35gGE - לביקור במשרדי החברה


https://www.novami.com/careers/working-at-nova/ - אתר החברה

שרון דיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת נובה. בני גמזו,
שרון דיין, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת נובה/בני גמזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully