וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להשקיע בעצמנו, ולעשות את זה עם המומחים הטובים ביותר

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 17:26

בנק הפועלים הקים את מערך מרכזי פועלים INVEST, שמספק שירותי ייעוץ פיננסי ופנסיוני מקצועיים ומורחבים ללקוחות הבנק ברחבי הארץ. השירות כולל שימוש במערכת חכמה, שמעבירה את המלצות ההשקעות מהיועצים אל הסמארטפונים שלכם. אין יותר קל וחכם מזה. ביקרנו באחד המרכזים

בווידיאו: ביקור במרכז פועלים INVEST/עריכה: דפי מקל

אף פעם לא מוקדם מדי להשקיע בהווה או לתכנן את העתיד והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא עם מומחים בתחומם. לכן, בנק הפועלים הקים את מרכזי הייעוץ "פועלים INVEST", שם תמצאו יועצים פיננסים ופנסיונים, הנותנים גם שירות ייעוץ פנסיוני לתכנון פרישה.

מנהלת מרכז "פועלים INVEST" תל אביב, מיטל נוימן חייק, מסבירה: "מרכזי הייעוץ הוקמו במטרה לייצר מוקדי התמחות מקצועיים ואיכותיים ולכן ריכזנו את מומחי הידע במקום אחד. בעולם שבו הריבית היא אפסית אנו רואים חשיבות גבוהה לייצר עבור הלקוחות שלנו אלטרנטיבות השקעה ואנו פועלים מתוך מחויבות להעניק כלים ופתרונות לניהול הנכסים הפיננסים תוך התאמה אישית להעדפותיו ולצרכיו של הלקוח. את מרכזי הייעוץ, מלווה אגף ייעוץ ומחקר, אשר מספק ליועצים תמיכה מקצועית שוטפת, מערכות תומכות, הדרכות להעמקת הידע ,סקירות והמלצות עדכניות".

"בנוסף, פיתח הבנק עבור לקוחות הייעוץ הפיננסי, מערכת בשם Smart Advice, אשר בעזרתה היועצים במרכז הייעוץ שולחים המלצות השקעה ספציפיות בהתאמה ללקוח אשר מקבל אותן היישר לנייד שלו: "סטנדרט השירות במרכז הייעוץ מאוד גבוה, הן ברמה המקצועית והן בזמן התגובה", מוסיפה נוימן חייק.

גדעון ירדני, יועץ פנסיוני בכיר במרכז פועלים INVEST אומר: "יועץ פנסיוני יידע להנגיש את המוצרים ללקוחות, ולייעץ להם לגבי העולם המיוחד והמורכב הזה, בנוגע לכדאיות החיסכון שלהם. לקוח צריך לראות ייעוץ פנסיוני כנדבך מרכזי בתכנון הכלכלי של חייו. ככל שהוא יקדים לבוא, כך הוא יוכל להתאים את התיק הפנסיוני שלו למצבו המשפחתי ולצרכיו האישיים העדכניים".

ירדני מוסיף על התדירות הרצויה להתייעצות פנסיונית ללקוחות שמתחילים לחשוב על תכנון העתיד הכלכלי שלהם: "חשוב לבוא לייעוץ, למשל כאשר מתחילים עבודה חדשה, במעברי עבודה, כאשר ישנם שינויים במצב המשפחתי (חתונה, לידות, גירושין), במצבי קיצון בשוק ההון, לקראת פרישה ועם הפרישה וגם כגמלאים. הבנק מזמין את לקוחותיו לבוא ולקבל ייעוץ פנסיוני מתמשך, ולשוב ולבחון את התאמת החיסכון הפנסיוני לצרכים המשתנים של לקוחותיו. כאשר אני פוגש לקוחות, בתום השיחה הם יודעים שאני זמין לשאלות ופניות שלהם והם מוזמנים להתייעץ איתי בכל עת על פי צורך".

נוימן מסכמת: "מרכז הייעוץ ממקד את עבודת היועצים בתחום בו הם נועדו לתת את המענה: תחום הייעוץ. המיקום הפיזי של היועצים זה לצד זה תורם גם הוא להפריה הדדית ובהחלט נותן ללקוח חווית שירות שונה וממוקדת וסל פתרונות מקצועי הנמצא תחת אותה קורת גג ונותן מענה למנעד רחב של לקוחות. אני מזמינה אתכם לבקר במרכז הקרוב לאזור מגוריכם".

שירותי מרכזי פועלים INVEST יינתנו ללקוחות העומדים בקריטריונים מסוימים בכפוף לתנאי הבנק ולתקנון האתר. לפרטים נוספים, פנו לאתר בנק הפועלים, לסניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, או התקשרו לטלפון 2714*

• אין באמור כדי להוות התחייבות לחסכון בסכום כלשהו או תחליף לייעוץ אישי הניתן בכפוף להוראות כל דין.

• ייעוץ פנסיוני לפרישה כרוך בעמלה כמפורט בתעריפון הבנק.

• יעוץ יינתן בכפוף לתנאי הבנק. אין באמור כדי להוות הצעה או ייעוץ לרכישת ני"ע ו/או נכסים פיננסיים או משום ייעוץ השקעות ו/או ייעוץ פנסיוני המתחשבים בצרכיו האישיים של כל לקוח.

• השירות יינתן בכפוף לתנאי הבנק והשימוש באפליקציה.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully