וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lawyers תפתח ב-1 בספטמבר את מסלול הלימודים הראשון

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 14:11

מדובר במסלול להכשרה של כ-400 סטודנטים למשפטים לקראת בחינות הסמכה בלשכת עו"ד שיתקיימו בדצמבר: "בפיתוח שיטת הלימוד וכתיבה ספרים החדשים ללימוד לבחינות הסמכה השקיעה החברה -3 מיליון שקל"

עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון, מנהלי Lawyers, חברת התוכן וההדרכה המשפטית להכשרה מקיפה של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה, נפגשו עם כ-30 מנהלי משרדי עו"ד הגדולים בישראל המעסיקים למעלה מ-500 מתמחים.

החברה תפתח ב-1 בספטמבר את מסלול הלימודים הראשון להכשרה של כ-400 סטודנטים למשפטים לקראת בחינות הסמכה בלשכת עו"ד שיתקיימו בדצמבר

עו"ד אריקה סולומון וסר מנכ"לית חב' "Lawyers" מציינת כי בפיתוח שיטת הלימוד וכתיבה ספרים החדשים ללימוד לבחינות הסמכה השקיעה החברה -3 מיליון שקל.

רועי ביטון עם אריקה סולומון וסר. מורג ביטן,
רועי ביטון עם אריקה סולומון וסר/מורג ביטן

Lawyers מביאה שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי המומחים המובילים מעולם המשפט בישראל ומלווה על ידי דמויות מפתח בתחומי המשפט השונים - מהאקדמיה והפרקטיקה, וכן שופטים בדימוס מכלל ערכאות השיפוט.

המטרה המרכזית של הקמת Lawyers היא לפתח את המיומנויות והכישורים של העוסקים במקצוע עריכת הדין - בדגש על הבנייה, לוגיקה וחשיבה משפטית, הקניית ידע משפטי המבוסס על הבנה מעמיקה ופיתוח מיומנויות של בניית טיעונים משכנעים וכתיבה משפטית אפקטיבית.

Lawyers הוקמה ע"י עו"ד סולומון וסר ועו"ד ביטון בשיתוף עם חברת ההשקעות Spero Impact Solutions בראשותו של רוברט זינגר, יו"ר חבר הנאמנים של World ORT בהתנדבות ולשעבר מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully