וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר ארגוני: BUYME משיקה את המדריך המלא להגברת האושר אצל העובד

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 11:10

עובדה שמצדיקה הרחבת ידע בנושא אושר ארגוני: השקעה באושר ארגוני משפרת את רווחיות העסק בכ-147%. כיצד משפרים את ביצועי העובדים? איך מסבים להם אושר במהלך יום העבודה? ואיך ממזערים נטישת עובדים?

'ספר האושר הארגוני' הוא מדריך מקצועי והשראתי למנהלי ומנהלות אושר ארגוני.

חברות הדואגות לאושרם של עובדיהן, יכולות להביא לגידול של כ-37% במכירות החברה, 20% יותר רווחים בהשוואה לחברות המתחרות ולגידול של כ-31% ביעילות העובדים.

תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "ההשקעה של המעסיקים בהטמעת אושר ארגוני והפיכת סביבת העבודה למאושרת, צריכה להיות השאיפה של כל מנהל באשר הוא".

ספר האושר הארגוני, BUYME. leave a mark,
ספר האושר הארגוני, BUYME/leave a mark

הגברת אושר באמצעות חוויות חיוביות במקום העבודה

המשאב היקר ביותר ברוב הארגונים הוא ההון האנושי. בשנים האחרונות, ובפרט בשנה שחלפה, תחום האושר הארגוני בחברות (בשמו המוכר יותר "HR") שינה את פניו ושם דגש רב יותר על האושר האישי של העובד.

אם בעבר, קידום האושר הארגוני בחברה היה נמדד בצמצום שעות העבודה והעלאת שכר לעובד, הרי שהיום מדובר בקידום האושר על ידי יצירת חוויות חיוביות במקום העבודה.

בעידן בו הגבול בין העבודה לבין החיים הפרטיים הטשטש עוד יותר, היכולת להעניק לעובד חוויה חיובית גם מביתו חשובה מאי פעם ותחום האושר הארגוני הפך לאבן יסוד בכל חברה וארגון.

יעילותם של עובדים מאושרים גבוהה פי 2

תחום האושר הארגוני צבר בשנים האחרונות פער, בין הפעולות השונות הננקטות בחברות, לבין המתודולוגיה שמובילה פעולות אלו. התחום כשלעצמו, תופס מקום מרכזי בעולם התעסוקה, לאחר שהוכח כי קצב תחלופת העובדים צנח מ-370% ל16% כפועל יוצא ממידת אושרם של העובדים.

חוקר האושר שון אקור, שתוצאות מחקריו מובאות בספר, מצא כי חברות אשר דואגות לאושרם של עובדיהן יכולות להביא לגידול של כ-37% במכירות החברה, לגידול של כ-31% ביעילות העובדים ופער עצום של 20% יותר רווח בהשוואה לחברות המתחרות.

לפי מחקר נוסף שתוצאותיו מובאות בספר, ואשר שנערך על ידי מכון הייעוץ הבינלאומי iOpener המתמחה בפיתוח מיומנויות מנהיגות, מצא כי עובדים מאושרים יותר ממקום העבודה שלהם אנרגטיים יותר מאלו שלא מגדירים את עצמם מאושרים ב-65%. כמו כן, הם גם יעילים פי שניים, והסבירות שיישארו במקום עבודתם לאורך זמן גבוהה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
המדריך המקצועי לאושר ארגוני, BUYME. leave a mark,
המדריך המקצועי לאושר ארגוני, BUYME/leave a mark

עלה בידינו - להפיק מדריך המבוסס על ידע של שנים רבות

תומר כהן, מנכ"ל BUYME, מציין: "הענקת ערך מוסף ושימת דגש על העולם המנטלי, הרגשי והפיזי של העובדים, הופך אותם לשמחים הרבה יותר ומכאן גם ליעילים, יצירתיים וטובים יותר מכל בחינה. אנו שמחים שעלה ביכולתנו לאגד את הידע שאנו ועמיתינו צברנו בעבודה רבת שנים, ולסייע לחברות במשק הישראלי לשפר את אושרם של עובדיהם וליצור סביבת עבודה מהנה ופרודוקטיבית".

בין המומחים שלוקחים חלק בספר ניתן למצוא שמות מוכרים בתחום כגון:

ליאור פרנקל - שותף וסמנכ"ל מוצר בג'ולט, יזם, כותב ופודקאסטר בנושאי קריירה בעולם החדש, המציין כי "עובדים מאושרים שווים יותר לארגון- והארגון שווה יותר עבורם".

ד"ר טל בן שחר - ד"ר לפסיכולוגיה חיובית, אשר חקר במשך עשרות שנים את נושא האושר הארגוני בחברות הגדולות בעולם ומיפה חמישה אלמנטים מהם האושר הארגוני מורכב: רוחני, גופני, שכלי (אינטלקטואלי), בינאישי ורגשי; ומנהלי האושר של החברות הגדולות במשק הישראלי - סודה סטרים, מכון ויצמן, אסתי לאודר, בנק הפועלים ועוד רבים וטובים.

ספר האושר הארגוני. leave a mark,
ספר האושר הארגוני/leave a mark

המודלים העדכניים ביותר ליצירת אושר ארגוני

ספר האושר הארגוני הוא תוצר של למידה ממושכת של שנים, בה צברה BUYME ידע אדיר על התנהלות הארגונים בהיבטים השונים של האושר ורווחת העובדים. כעת, לאחר מאמץ מרוכז של חודשים רבים שכללו ראיונות, קבוצות מיקוד ומחקר מעמיק בשיתוף הטובים ביותר בתחום, הספר יוצא לאוויר העולם.

ספר זה הוא מדריך מקצועי לכל מנהל/ת רווחה או מנהל/ת אושר ארגוני, והוא כולל חלק תיאורטי, חלק אסטרטגי וחלק פרקטי. הספר מבוסס על ראיונות עומק עם בכירי החוקרים בעולמות האושר הארגוני וכולל בתוכו עשרות עמודים עם המלצות, טיפים, מחקרים, תובנות, גישות, הגדרות ורעיונות.

בספר האושר הארגוני ניתן למצוא את המודלים העדכניים ביותר ליצירת אושר ארגוני, המסייעים בתקשורת השוטפת והיומיומית אל מול העובדים ובכך, בטיפוח אושרם של העובדים בצורה פרקטית וחדשנית שמותאמת לימינו.


הספר יופץ למאות מנהלות אושר ארגוני בחברות שונות במשק ומתעניינים מוזמנים ליצור קשר עם BUYME לקבלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully