וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מהבירה: טמפו רוכשת את בירה שפירא

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 11:57

חברת טמפו, מדווחת הבוקר על רכישת מבשלת הבירה המשפחתית, בירה שפירא. העסקה תאפשר למותג המשפחתי להנות ממערך ההפצה של לטמפו, ולפנות לקהלי יעד רחבים ותאפשר לטמפו, להוסיף לפורפוליו המוצרים הנרחב שלה גם בירת קראפט ישראלית

בירות הקראפט (בוטיק) הפכו לחלק חשוב משוק הבירה העולמי. בעוד שהשוק עדיין נשלט בידי יצרניות ענק, שמייצרות לרוב בירות לאגר נגישות וקלות לשתייה, הרי שצריכה של מוצרי "קראפט" ובכלל זה בירות, מאפיינת את התנהגות הצרכנים הצעירים.

בעוד בארצות שנחשבו פעם לצרכניות בירה גדולות, נמצאת הצריכה בירידה, הרי שגודל השוק (בדולרים) לא השתנה. הסיבה: יותר משאבים מופנים לצריכה של פחות בירה, בעיקר בשל היצרנים הקטנים.

בישראל נעשו בשנים האחרונות כמה רכישות של מותגים (אם לא את המבשלה עצמה, אזי את זכויות ההפצה) בוטקיים בידי שחקנים גדולים. חברת הכרם מפיצה כבר כמה שנים את בירה מלכה, יקבי כרמל מפיצים את אלכסנדר ועוד.

גם בטמפו נעשו לא מעט צעדים לכיוון קהל חובבי בירות הקראפט, בעיקר באמצעות המותג הוותיק גודלסטאר, עם כמה גרסאות שנועדו לאפשר תחרות בשוק שדורש בירות "מיוחדות".

יחד עם זאת, זאת הפעם הראשונה שבה רוכשת החברה שליטה במבשלת בירה משפחתית קטנה, שתשמור על עצמאותה בתוך הפורטפוליו של טמפו.

טמפו רוכשת את מבשלת הבירה המשפחתית, 'בירה שפירא'. אודי קצמן,
טמפו רוכשת את מבשלת הבירה המשפחתית, 'בירה שפירא'/אודי קצמן

הכוונה המשותפת היא להמשיך ולשמר את הזהות הייחודית של בירה שפירא. המבשלה המשפחתית תמשיך לייצר את הבירות שלהם במבשלה המקורית, בראשותו של הברו-מאסטר יוחאי קודלר.

ז'אק בר, מנכ"ל ויו"ר טמפו, מברך על השותפות החדשה עם בירה שפירא: "כל מי שמכיר את האחים שפירא ואת צוות העובדים יודע שהם עושים דברים בדרך הייחודית שלהם. בירה שפירא היא מבשלה חדשנית עם מגוון בירות מצוינות, צוות מוכשר ותרבות ארגונית המונעת מתוך ערכי משפחה אותנטיים, ערכים שחשובים לנו מאוד".

איציק שפירא, שימשיך לכהן כמנכ"ל בירה שפירא: "אנחנו נמשיך לעשות את מה שעשינו עד כה, רק שמעכשיו נוכל לממש את היעדים שלנו הרבה יותר מהר ממה שדמיינו ולהתחיל לעבוד על פרויקטים חדשים ומרגשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully