וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם החדש בהשראת השמש

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 12:11

וגם: הרשת שמתרחבת למגזר הדתי, הקמפיין החדש של רשת הקניות אונליין, משחת השיניים שתגן עליכם וכבר לא צריך לבחור בין המסכים לגן השעשועים

מאסק מן

נרסיסו. יח"צ חו"ל,
Aurélien Guichard,/יח"צ חו"ל

מאחורי המותג הבינלאומי נרסיסו עומד מעצב העל נרסיסו רודריגז, אמריקני ממוצא קובני, שאומר כי המטרה והתשוקה שלו בחיים היא להלביש נשים והוא עושה זאת למען הנאתה. ב-1982 הוא סיים לימודים בבית הספר לאופנה "פארסונס" בניו-יורק ועבד כעשור בבתי האופנה אן קליין אותם ניהלה בזמנו מעצבת האופנה דונה קארן וגם אצל קלווין קליין. ב-1995 מונה למעצב הראשי של בית "צ'רוטי" בפריז וב-1997 כבר הציג קולקציה ראשונה תחת שמו שזיכתה אותו בפרסים ובהכרה. ב-2002 ו-2003 מועצת המעצבים של ארה"ב בחרה בו למעצב הנשים הטוב ביותר.

ב-2003 חשף רודריגז את יצירת הפאר הראשונה שלו- for her, בושם לנשים בה ניכרה נגיעת ידו של רודריגז, תמהיל ייחודי שפתח פרק חדש בעולם הבישום. ב-2007 השיק את For Him , הבושם הראשון לגבר וב-2009 השיק את essence הבושם הנשי השני.

ב-2007 רודריגז נכנס לשותפות עם מותג האופנה "ליז קלייבורן" בע"מ, במטרה להגדיל את העסק שבבעלותו אולם זמן קצר אחר-כך הכלכלה העולמית קרסה וקו בגדי הגברים שלו הוקפא. ב-2008 רודריגז נאלץ להשקיע את כל המשאבים שלו בפיתוח העסק מחדש. במהלך השנים השיק גם קו בשמים ובימים אלה מושק בארץ הבושם נרסיסו אמברה נרולי.

ברזומה של נרסיסו פריצה משמעותית כאשר עיצב את שמלת הכלה של קרולין ביסט שנישאה לג'ון קנדי ג'וניור. רודריגז וביסט הכירו כשעבדו יחד בבית קלווין קליין, והיא זו שאחראית להזנקת שמו והצלחתו. גם מישל אובמה, מי שהייתה הגברת הראשונה של ארה"ב, אמרה כי היא אוהבת את הסטייל שלו ובערב הניצחון של אובמה, מול מאות האלפים בפארק בשיקגו, אובמה לבשה שמלה של נרסיסו ובכך סימנה אותו כאחד השמות המובילים בתעשייה. בין השמות המפורסמים הנוספים גם שרה ג'סיקה פוקר, אופרה ווינפרי ועוד.

לאחרונה הושק בעולם ובישראל "נרסיסו אמברה נרולי או-דה-טואלט" - בושם חדש במהדורה מוגבלת הממשיך את המחווה של נרסיסו אמברה לכוחותיה המפתים של השמש. הבושם מצטרף לליין האייקוני "נרסיסו" אשר כל ניחוח בו מקבל ווריאציית תווים שונה תוך שמירה על ניחוח המאסק - החתימה הייחודית של המעצב.

כאשר רודריגז החל לייצר בשמים, הוא דחה את המוסכמה שהיתה מקובלת לפיה כאשר מעצב רוצה לייצר בושם הוא מקבל תרכובות ועליו רק לבחור את הניחוח המועדף עליו. רודריגז, שרצה להעביר מסר אישי, ביקש לשים בבושם מאסק. הרבה גבות הורמו שכן המאסק נחשב לגס והמוני אבל הוא לא ויתר ואכן הניחוח החדש אותו יצר הבושם Aurélien Guichard, מאופיין אף הוא בחתימת תו המאסק, ובתוספת נגיעות של פריחת תפוז, אקורד של ענבר, ותו נרולי אשר הופך את הניחוח לרענן, ממכר, פרחוני וזוהר. לבקבוק צורת קובייה כמו כל בקבוקי הליין וצבעו כתום ענבר בהשראת עוצמת השמש.

seperator

דואגים לחרדים

SCOOP לחרדים ודתיים. בר שניר ועמירם בן ישי,
SCOOP לחרדים ודתיים/בר שניר ועמירם בן ישי

אחרי שרשת נעלי SCOOP כבשה את המגזר הערבי ופתחה 22 סניפים בישובים ומרכזי מסחר ייעודיים, החליטה החברה להעמיק את פעילותה במגזר הדתי/חרדי. בימים אלה משיקה רשת SCOOP קולקציה ייעודית לקהל הדתי, הכוללת מגוון פריטים לנשים - נעלי נוחות, סניקרס, נעלים לאירועים, נעלי ספורט, נעלי עקב צנועות, נעלי כלות ומגוון אביזרי אופנה כמו משקפי שמש, תיקים, ארנקים, מזוודות, נעלי בית, מחזיקי מפתחות, גרביים, תיקי רחצה ועוד.

לרגל ההשקה, תצא רשת SCOOP במהלך החודש הקרוב בקמפיין רחב למגזר הדתי, בהשקעה של כ-700 אלף שקל על ידי בת-אל פרנקו, ויכלול פעילות בדיגיטל, שלטי חוצות בדגש על ערים דתיות כמו בני-ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, ביתר עלית ופרסום בנקודות המכירה. הכל במחירים זולים ונוחים נאמנה למוטו של הרשת ולצביון החברה שדוגלת במחירי דיסקאונט.

סקופ שזיהתה את המהפכה בענף האופנה במגזר הדתי, החליטה להשקיע בנישה, ובעזרת צוות של 8 עובדים, הם פעלו במהלך חמשת החודשים האחרונים לפתח קולקציה חדשה ולעשות התאמות נכונות לאופי החברה. סניפי רשת SCOOP יחזיקו את הקולקציה הייעודית בערים בהן יש ריכוז גבוה של אוכלוסייה ממגזר הדתי כמו ירושלים, בני-ברק, בית שמש ועוד והפרסום במקום יהיה צנוע ומותאם.

seperator

זמן הוא כסף

אייל בוחבוט. אוהד רומנו,
אייל בוחבוט/אוהד רומנו

Quik , שירות סופר אונליין, משיק בהשקעה של 5 מיליון שקל קמפיין פרסומי חדש בפריסה ארצית בהובלת הפרזנטור ליאור אשכנזי. המסר של הקמפיין הוא שזמן הוא משאב נדיר ו-Quik אשר עושה הכל כדי לחסוך ללקוחותיה באמצעות ממשק קל ונוח להזמנה שחוסך זמן רב מול המסך.

הקמפיין, מטעם חברת סיטימדיה המלווה את Quik בשנים האחרונות, בבימוי אביב מערבי, יעלה בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית. בפרסומת אשכנזי מגלם דמות קומית של פרופסור, איש מדע מבריק, אשר מנהל את מעבדת הזמן של Quik, בה מנסים לפתור את דילמת הזמן המבוזבז שלנו באמצעות סיטואציות אמיתיות מהחיים.

מותג קוויק הינו השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין בישראל והסופר היחיד בישראל שהוא רק אונליין. קוויק הוקמה במטרה להעניק שירות חדשני לצרכנים בישראל לרכישת מוצרים אונליין ולייצר חווית קנייה קלה ובטוחה, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. קוויק חוותה גידול משמעותי במספר הרכישות ובנתח השוק שלה, בין היתר על רקע משבר הקורונה. לאחרונה השלימה הנפקת מניות ראשונה בת"א בה גייסה החברה כ-88 מיליון שקל לאחר שרשת סופר-פארם, החברה המרכזית למשקאות וקבוצת יוניון השקיעו בה.

seperator

מצחצחים ברגישות

ORAL B. יח"צ,
ORAL B/יח"צ

מותג Oral-B משיק משחת שיניים המקלה על שיניים וחניכיים רגישות החל מהשימוש הראשון. Oral-Bמותג מבית פרוקטר אנד גמבל ממובילי שוק מברשות השיניים בעולם, מוערך בכ-5 מיליארד דולר. המותג מציע מברשות שיניים ידניות וחשמליות לילדים ומבוגרים, משחות שיניים, מכשירים לשטיפת הפה ומוצרים לניקוי שיניים כגון חוטים דנטליים ועתה Sensitivity & Gum משחת שיניים המכילה סטנוס פלואוריד וטכנולוגיה המסייעת ליצירת שכבת הגנה ייחודית לרגישות, גם במקומות שהמברשת אינה מגיעה אליהם.

Oral-B Sensitivity & Gum מבית מותג היגיינת הפה Oral-B הוכחה קלינית כיעילה בהקלה על תופעות של רגישות בשיניים והענקת תחושת רוגע בפה, בעזרת פורמולת הסטונוס פלואוריד הייחודית. למשחה טכנולוגיית ACTIVECALM המסייעת ליצירת שכבת ההגנה הייחודית. היא חלק מסדרת המשחות החדשה שהחברה השיקה המיועדת לתת מענה לטיפול והקלה בשיניים רגישות.

seperator

מאתגרים את הילדים

Smart parks. יח"צ,
Smart parks/יח"צ

מותג דשא עוז בע"מ משיק את 'סמארט פארקס". המותג זיהה כי ילדי המסכים זקוקים לגירויים יותר מתוחכמים בגינת המשחקים. הוא פיתח לפני 3 שנים, במחלקה מיוחדת בחברה בשם Smart parks מתקני משחק חיצוניים, אלקטרוניים ואינטראקטיביים שרובם מתממשקים לאפליקציה פשוטה וחינמית.

מחלקת הפיתוח של Smart parks מעסיקה צוות מקצועי מומחה, המשקיע חשיבה רבה בתחומי החינוך, התפתחות הילד, כושר גופני, מדע, עיצוב תעשייתי ועוד, על-מנת לפתח וליצור מתקנים חדשניים בלעדיים מסוגם בארץ ובעולם הרשומים כפטנט עולמי.

האפליקציה מסייעת לילדים לפתח דמיון, לשפר יכולות פיזיות וקוגניטיביות, ללמוד עקרונות מדעיים וליצור חברויות חדשות ולהעצים את ביטחונם העצמי בסביבת חוץ ידידותית, מזמינה ומהנה. שילוט בגינות מדריך את הילדים להוריד את האפליקציה החינמית כאשר היא משדרגת את המתקן והופכת אותו למשחק מחשב.

בגינות יש מגוון משחקים המתאימים מגיל 6+ בתוספת ברקוד QR המוצג על שלט או תפור בדשא, באמצעותו ניתן לקרוא וללמוד על המתקן ואופן פעולתו. עם האפליקציה הילד יכול לשחק משחק יחיד או משחק קבוצתי עם ילדים נוספים.

seperator

מקדמים מסרים

ד"ר עור. יח"צ,
ד"ר עור/יח"צ

מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור" המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם הפזמונאי והיוצר נעם חורב, לקידום מסרים של דינמיקה נשית, אותנטית ומעצימה בהמשך להשקת שירו החדש מסדירה נשימה: "אז עכשיו אני מסדירה נשימה, ועושה סוף למחלת האשמה".

לכבוד השת"פ אף הוקלט שירו המקורי, המבטא את הקול הנשי, ומשקף דינמיקה נשית והעצמה, ואשר ילווה את מותג דוקטור עור במגוון פעילויות שיווקיות שיתקיימו לאורך השנה.

נעם חורב הוא כותב, יוצר ופזמונאי זוכה פרסי אקו"ם, הוא אחראי על מאות להיטים של מיטב הזמרים בארץ ביניהם: "מתנות קטנות", "אישה חרסינה" ועוד, חורב כתב את רבי-המכר "טיוטה של אושר", "לציונה יש כנף אחת" ו-"טביעת האצבע של איל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully