וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס מובילה קמפיין: אופטיקנה משיקה משקפי ראייה לגילאי 40+

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 12:18

המסר בקמפיין: החיים מתחילים בגיל 40, אל תפספסו אותם: "פורטיפוקל - המולטיפוקל הראשון שלך", משקפיים המותאמים במיוחד לאלו שעוברים לראשונה ממשקפי ראייה למשקפי מולטיפוקל. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף, בכיכובה של קרן פלס בהיקף של כ-3 מיליון שקלים

משקפי הפורטיפוקל, עם עדשות הסמארט זום הייחודיות מבית SEIKO גרמניה, מהוות פריצת דרך טכנולוגית. הם נועדו לתת מענה מתקדם לאלו שיש להם משקפי ראייה וכעת בגילאי ה-40, זקוקים לתיקון התחלתי לקריאה (עד מספרים של +1.25 תוספת לקריאה) זאת ללא הסרבול של החלפת זוגות משקפיים.

תודות לכך שהעדשה מוגבלת ל-"מולטיפוקל למתחילים" עם מספרים נמוכים יחסית של משקפי קריאה, הצליחו באופטיקנה להביא עדשה מתקדמת טכנולוגית ומוצר המהווה את הפתרון החדשני ביותר בתחום האופטי לקהל הצעיר של 40+.

קרן פלס בקמפיין לאופטיקנה.. שי פרנקו,
קרן פלס בקמפיין לאופטיקנה/שי פרנקו

"למה לפספס את החיים?"

בקמפיין, אשר יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות ובו מככבת כאמור קרן פלס, רואים זוג בסביבות גיל ה-40 יושב בסלון ביתם וצופה בהופעה של קרן פלס, כאשר לפתע מקבלת האישה הודעת סמס בטלפון ומתקשה לקרוא אותה בגלל החלפת המשקפים. אז פורצת לסלון הבית קרן פלס "מתוך הטלוויזיה" ותוהה יחד איתה "למה להחליף כל הזמן ולפספס את החיים" ומספרת לה על משקפי הפורטיפוקל - "המולטיפוקל הראשון שלכם" שבו אפשר לראות גם מקרוב וגם מרחוק ללא הסרבול של החלפת המשקפיים.

קרן פלס בקמפיין לאופטיקנה.. שי פרנקו,
משקפים לגילאי 40+: תפסיקו להכחיש/שי פרנקו

בשלב ההכחשה, אנשים מרחיקים את היד כדי להטיב לקרוא

משקפי מולטיפוקל הם למעשה משקפיים רב מוקדיים. הצורך במשקפי מולטיפוקל קורה כמעט לכל מי שמרכיב משקפי ראייה לרחוק באזור גיל 40, אז מתחרש תהליך פיזיולוגי של שרירי העין, והראייה לטווח הקצר נפגעת.

בתחילת התהליך, ובו שלב ההכחשה, אנשים מרחיקים את היד כדי להטיב לקרוא, מגדילים פונטים בנייד, ומורידים את משקפי הראייה מהעיניים (במידה ויש להם) כדי לקרוא זאת במקום לעבור למשקפי מולטיפוקל מותאמים.

שלב זה, עלול לקחת כמה שנים שבהם, בנוסף לדחיינות הטבעית, מתווספים חסמים נוספים כגון מחיר, הסתגלות ומיומנות של מעבר בין מוקדים כאשר חסם נוסף הוא מהמילה "מולטיפוקל" המייצרת קונוטציה של קהל מבוגר.

אופטיקנה יצרה לראשונה פתרון מקצועי, במחיר תחרותי לקהל היעד של גילאי 40+ עם מוצר חדשני - "פורטיפוקל- המולטיפוקל הראשון שלי"- הנותן מענה לחסמים התפיסתיים, ופתרון לכל החסמים המוצריים.

קרן פלס בקמפיין אופטיקנה.. שוקה כהן,
קרן פלס מתוך צילומי הקמפיין לאופטיקנה/שוקה כהן

צרכנים 'מתכחשים' לשינוים הפיזיולוגים שלהם בראייה

ירון עמיר, סמנכ"ל שיווק אופטיקנה, מסביר: "לקראת גיל 40 אנו פוגשים צרכנים רבים 'שמתכחשים' לשינוים הפיזיולוגים שלהם בראייה. כתוצאה מכך הם מרחיקים ומקרבים את הנייד או לחילופין מרימים את משקפי הראייה על המצח כשהם נדרשים לקרוא. משקפי הפורטיפוקל מייצרים פנייה חדשה וקטגוריה חדשה לקהל בני ה 40+ שאלו משקפי המולטיפוקל הראשונים שלהם, עם מוצר מתקדם שפותח במיוחד עבור קהל זה.

משקפי הפורטיפוקל החדשות של אופטיקנה, עם עדשות סמארט זום SEIKO גרמניה, יוצעו החל מ- 799 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully