וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזיק העיקרי באתר האופנה ASOS, רוכש 10.1% מ- TERMINAL X

עודכן לאחרונה: 13.6.2021 / 16:46

אנדרס הולך פובלסן, בעל החזקות משמעותיות במותגי אופנה ואתרי סחר מובילים בעולם בתחום האופנה, בהם אתר האופנה הבריטי הפופולרי ASOS, הודיע על רכישה של 10.1% מחברת TERMINAL X הישראלית

קבוצת FOX מודיעה היום על חתימת הסכם בין אנדרס הולך פובלסן לבין TERMINAL X. עם השלמת ההנפקה לציבור, פובלסן צפוי להחזיק בכ-10.1% מהון המניות של TERMINAL X.

העסקה היא מול Heartland A/S שהיא זרוע ההשקעות של איש העסקים הדני, בעל החזקות משמעותיות במגוון תעשיות, לרבות במותגי אופנה ואתרי סחר מובילים בעולם בתחום האופנה, כדוגמת אתר האופנה הבריטי ASOS, ואתרי האופנה הגרמניים Zalando ו-About You.

מי שליוותה העסקה בצד המשפטי מטעם קבוצת FOX היא עו"ד איה בן דוד אשבל, סמנכ"לית ויועצת משפטית של החברה. עוד ליווה את העסקה, בית ההשקעות "ווליו בייס".

אנדרס הולך פובלסן: "התרשמנו מאוד מ- TERMINAL X. האתר מציג יכולות יוצאות דופן עם צמיחה גבוהה במכירות, יחד עם עלייה חדה בביצועים העסקיים שהניעו אותי להיכנס לשותפות הזאת. אני מאוד מאמין בחברה, ביכולותיה ובפוטנציאל הצמיחה שלה".

הראל ויזל וניר הורוביץ. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל, בעל השליטה בפוקס וניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס/דימה טליאנסקי

ויזל: "האמון מבליט את מקומה של טרמינל איקס"

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת FOX: "אני שמח ומברך על השותפות האסטרטגית עם אנדרס. הבעת האמון מהגורם המוביל בעולם בתחום האיקומרס, מבליטה את מקומה הראוי של TERMINAL X, לצד השחקנים הגדולים בזירה הבינלאומית ומעידה על הפוטנציאל, העוצמה והיכולות שלה יותר מכל מדד או מספר אחר".

"המשקיע מזהה שחקני איקומרס, לפני הפיכתם למובילים גלובליים"

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X: "השותפות עם אנדרס, תסייע לטרמינל הן בשוק המקומי והן בתוכניות ההתרחבות למדינות נוספות. TERMINAL X, מעניקה ללקוחותיה חווית קנייה שלמה בסטנדרט גבוה ובזכות זאת, הפכנו לאתר המוביל, המגוון והגדול בישראל. לאנדרס יש רקורד מוכח בזיהוי שחקני איקומרס לפני הפיכתם למובילים גלובליים והשותפות שאנו עושים היום היא צעד אסטרטגי ומשמעותי עבור החברה ולהמשך צמיחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully