וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו בוס משיק: בושם חדש לגבר במהדורה מוגבלת בהשראת עולם הכדורגל

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 0:47

מותג הבישום הוגו בוס חוגג את תחילת עונת הכדורגל 2021 עם מסע הפרסום חדש "מתאחדים כדי לחגוג". המהדורה מוגבלת של האו דה פרפיום BOSS Bottled United מתמקד בכוחו הרגשי של הספורט להעניק השראה. בכיכובם של קרוס, קיין, וראן, רוברטו ופלקאו

הוגו בוס יוניטד. יח"צ חו"ל,
הוגו בוס יוניטד/יח"צ חו"ל

ההשקה החדשה מבוססת הן על כוחה של האחדות, והן על הרעיון מרומם הרוח של חגיגה שהופכת את הספורט לשפה בינלאומית.

סרט קולנוע, שצולם בשחור לבן על ידי הבמאי רומיין צ'סאינג, משלב יחד את הסגנון האייקוני של מותג BOSS עם הרגש והעוצמה של עולם הכדורגל.

חמישה כישרונות בינלאומיים עולים על המגרש ומציגים לא רק את כישוריהם האישיים אלא גם את עבודת הצוות. אנו רואים את השחקנים, שכולם לבושים בחליפות BOSS, עובדים יחד כדי להתגבר על מגרש דינמי. הרגיל הופך ליוצא דופן והסרט מסתיים בהבקעת שער מרהיב.

מסע הפרסום מציג חמישה כוכבי כדורגל שסיפורי ההצלחה שלהם, מעניקים השראה לחובבי כדורגל בכל רחבי העולם. כישרונות מפורסמים אלו הם הקשר המרכזי טוני קרוס מגרמניה, החלוץ הארי קיין מאנגליה, המגן רפאל וראן מצרפת, הקשר המרכזי סרג'י רוברטו מספרד והחלוץ רדמאל פלקאו מקולומביה.

בושם בהשראת עולם הכדורגל, במהדורה המוגבלת של האו דה פרפיום BOSS Bottled United משלבת רעננות גברית וחמימות עירונית עם תווי הדרים, מנטה ועצים חמים.

אריזה חיצונית בגוון שחור מאט עם הדפס כסוף מובלט, וארוז בבקבוק BOSS המוכר, עם גימור מתכתי מבריק, המזכיר את גביעי עולם הספורט.

BOSS Bottled United זמין בגודל: 100 מ"ל, מחיר 259 שקלים. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל ומשביר לצרכן

הוגו בוס יונייטד. המחיר 259 שקלים. יח"צ חו"ל,
הוגו בוס יונייטד. המחיר 259 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully