וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיור הבכירים בבני ברק

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 9:33

בחמישי האחרון התכנסו שורה של מנכ"לים בכירים לסיור בעיר בני ברק. אל הסיור התייצבו מנכ"לים ומנכ"ליות של החברות המובילות במשק, וכן משקיעים ויזמים, במטרה להכיר מקרוב את בני ברק, את ההייטק החרדי, וליצור בסיס לשיתופי פעולה והזדמנויות השקעה.

את הערב הוביל מיזם קמא-טק, בראשות המנכ"ל משה פרידמן, מנכ"ל ומייסד הארגון המוביל לשילוב חרדים בהייטק במטרה להעמיק את הקשרים וההכרות בין האוכלוסיות, ולהמשיך ולחזק את מגמת השתלבותם של החרדים בקדמת ההייטק בישראל. האוטובוס סייר ברחובותיה של בני ברק, ובכירי המשק קיבלו הצצה לאורח חייהם של תושבי העיר.

במהלך הסיור ביקרו המשתתפים בישיבת פוניבז', בגמ"ח חברים לרפואה, סלון כלות, מפגש עם סטארטפיסטים חרדים ואף התקבצו יחדיו ללימוד דף גמרא. בין המשתתפים שלקחו חלק בסיור: אליעזר שקדי, חבר דירקטוריון קמא-טק, יו"ר חברת שמים, לשעבר מפקד חיל האויר ומנכ"ל אל על; ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים; דב מורן מבכירי יזמי ההיטק ישראלי וכיום שותף מנהל בקרן ההון סיכון גרוב ונצ'רס; עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל; שי לי שפיגלמן, מנכ"לית משרד המדע והטכנולוגיה; גיא שמש, מנכ"ל נוקיה ישראל; אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו; אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות היוצא; יאיר שניר, מנהל פעילות דל טכנולוגיות קפיטל בישראל ובאירופה; משה ליכטמן, לשעבר מנכ"ל מיקרוסופט בישראל וכיום מייסד ומנהל קרן IGP, ונטלי קרמר, מנכ"לית מרכז המו"פ של T&AT.

אליעזר שקדי. באדיבות קמא טק,
אליעזר שקדי/באדיבות קמא טק
עדי סופר-תאני, שי לי שפיגלמן ומשה פרידמן. באדיבות קמא טק,
עדי סופר-תאני, שי לי שפיגלמן ומשה פרידמן/באדיבות קמא טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully