וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקסלוט הישראלית בפרויקט שידורי ספורט באפריקה

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 16:42

פיקסלוט חתמה על הסכם עם Supersport, ספקית שידורי הספורט בתשלום המובילה באפריקה, להקמת רשת שידורי ספורט חיים מבתי הספר התיכונים, שתשמש את הספורטאים ומשפחותיהם, את המאמנים והצופים ברחבי היבשת

פיקסלוט (Pixellot) הישראלית, חברת שידורי הספורט האוטומטיים, מביאה שידורי ספורט חיים ליבשת אפריקה, באמצעות פתרונות הבינה המלאכותית לוידאו ודאטה.

הפתרונות של פיקסלוט מאפשרים צילום, הפקה, שידור ועריכה אוטומטים, בעזרת בינה מלאכותית וללא צוות הפקה. בנוסף, המערכת מאפשרת למשתמשים לייצר תקצירים מכל מכשיר, בשידור חי או ב-VOD.

הצוותים בתיכונים, המאמנים והשחקנים יכולים ליהנות מחוויית צפייה שכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה.

אלון ורבר מנכל פיקסלוט. מיכה לובטון,
אלון ורבר מנכל פיקסלוט/מיכה לובטון

"כל מה שרציתי היה חשיפה"

"הסכם זה משנה את כללי המשחק. אני זוכר שכשהייתי צעיר כל מה שרציתי היה חשיפה ושיראו אותי", אמר לוקאיו אם (Lukhayo Am), שחקן נבחרת דרום-אפריקה בראגבי ונציג סופרספורט בבתי הספר." אבל באותם זמנים, לצערי לא הייתה כזו הזדמנות. מבחינתי כשחקן ראגבי, ראיתי את עתידי כספורטאי מקצועי אבל עברתי מסלול די ארוך להגיע לאן שרציתי".

"אני חושב שהיכולת לזהות בגיל צעיר את הטאלנטים בספורט ולספק להם הזדמנויות, תשמש תפקיד משמעותי בפיתוח הספורטאים המקצועיים העתידיים שלנו. למרבה המזל או למרבה הצער, הייתי בבית ספר קטן שלא הוכר כבית ספר לרוגבי. אני יודע איך זה מרגיש להיות בלתי נראה ולא לקבל את ההזדמנות ואת הבמה להציג את היכולות שלך. לכן לדעתי מתן הזדמנויות וטיפוח טאלנטים צעירים ישנה את חייהם" משתף אם.

"אחד החסמים הגדולים ביותר לשידור של יותר אירועי ספורט, בכל רמה, הוא עלויות ההפקה", אמר מרק ג'ורי, מנכ"ל Supersport." טכנולוגיית המצלמות של פיקסלוט היא מדהימה. התקנה של מצלמה אחת מבוססת טכנולוגית בינה מלאכותית במגרש, מאפשרת לעקוב אחר הכדור ומייתרת את הצורך בצלמים ומצלמות רבות, כדי לשדר מכל מקום במגרש".

"ספורט תיכונים מהווה את הבסיס לבניית קבוצות ספורט מובילות". אמר מנכ"ל חברת Nashua, בארי ונטר. "ככל שהבסיס חזק יותר, כך כוכבי הספורט העתידיים שלנו יכולים לבלוט. אנחנו שמחים וגאים להיות חלק בלתי נפרד מיוזמה מהפכנית זו".

supersport. יח"צ,
מסך שידורים מבתי הספר התיכוניים של supersport/יח"צ

"אנו שמחים להכריז על הקמת פלטפורמת שידור ספורט תיכונים החדשה, בשיתוף עם Supersport ו- Nashua ובהובלת ITV, השותף שלנו באפריקה", אמר מנכ"ל פיקסלוט, אלון ורבר. "כמובילים באספקת פתרונות שידור ואנליטיקה אוטומטיים מבוססי בינה מלאכותית בספורט, אנו בטוחים שחווית הספורט של משפחות רבות, לעולם לא תהיה אותו דבר. בארה"ב כבר ציידנו אלפי תיכונים ואוניברסיטאות בפתרונות הטכנולוגיים שלנו שספקו למאמנים כלים להמשיך ולשפר את יכולות הספורטאים הצעירים, לספורטאים את היכולת להמשיך לשחק, וביחד להעניק לקהילות את האפשרות להמשיך להיות מעורבים".

למעלה מ-70,000 משחקים בחודש

טכנולוגיית הבינה המלאכותית האוטומטית עטורת הפרסים של פיקסלוט, פועלת באלפי תיכונים ואוניברסיטאות רחבי העולם. בארה"ב, רשת NFHS ופיקסלוט פועלות ביותר מ 9,000 מגרשים ואולמות ומשדרות למעלה מ- 70,000 משחקים בחודש. כתוצאה ממגיפת הקורונה ומהיעדר האוהדים ביציעים, מאות תיכוניים מצטרפים לרשת מדי חודש.

למידע נוסף:
http://www.supersport.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully