וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת השנה: נקסט ויז'ן התחילה להיסחר היום בבורסה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 14:03

חברת הטכנולוגיה הישראלית העוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה מיוצבות לרכבים וכלי טייס החלה להיסחר היום בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לאחר שהשלימה הנפקה ראשונה לציבור במסגרתה הנפיקה לציבור מניות בשווי של כ- 113,751,000 שקל

ההנפקה בוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה ולקחו בה חלק גופים מוסדיים מהמובילים בשוק ההון הישראלי. היועצים המשפטיים של החברה להנפקה ארז רוזנבוך - משרד עורכי דין, בהובלת עוה"ד ארז רוזנבוך ומיכל פישמן. ההנפקה נוהלה בהובלת לידר הנפקות (1993) בע"מ יחד עם רוסאריו שירותי חיתום (א.ש) בע"מ ואקסטרה מייל חיתום (אי אר ג'י אס) בע"מ.

בהנפקה הוענקה לחתמים אופציה למשך 30 יום (Green Shoe) לרכישת מניות רגילות נוספות בהיקף של כ-17,000,000 שקל במחיר ההנפקה הראשונית לציבור.

נקסט ויז'ן הודיעה כי ייעוד תמורת הההנפקה יופנה להמשך הרחבת פעילותה השוטפת ולטובת מימוש התוכנית האסטרטגית של החברה לחדירה לשוק האמריקאי.

החברה שפועלת היום בכ-34 מדינות בעולם, גייסה 35 מיליון דולר לפי שווי של 90 מיליון דולר לפני הכסף (שווי אחרי הכסף: 125 מיליון דולר).

חן גולן, יו"ר הדירקטוריון ומייסד שותף, בוריס קיפניס, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד שותף ומיכאל גרוסמן, מנכ"ל. נקסט ויז'ן. נקסט ויז'ן,
נקסט ויז'ן, מימין: חן גולן, יור הדירוקטוריון ומייסד-שותף, בוריס קיפניס, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד שותף ומיכאל גרוסמן, מנכ"ל/נקסט ויז'ן

חן גולן, יו"ר הדירקטוריון ומייסדי החברה: "אנו שמחים על הנפקת החברה בבורסה בתל אביב ומודים למשקיעים על האמון. ההשקעה תוביל את החברה למחוזות חדשים ותאפשר לחברה לממש את תוכניותיה, להמשיך לצמוח ולהרחיב את פעילותה בשוק האמריקאי.

אני מבקש להודות לשותפיי - המשקיעים שהאמינו בנו בתחילת הדרך, בוריס קיפניס (CTO) ולמנכ"ל החברה מיכאל גרוסמן שביחד מובילים את החברה מיום הקמתה, לפני 12 שנה . תודה מיוחדת לצוות ההנהלה והעובדים המיומן שבלעדיהם כל זה לא היה מתאפשר".

תצפית מסביב לשעון

חברת נקסט ויז'ן מספקת פתרון צילום כולל לרכבים וכלי טיס עבור יישומים מסחריים וביטחוניים. החברה נוסדה בשנת 2009 על ידי חן גולן ובוריס קיפניס. בשנת 2010 הצטרף לחברה מנכ"ל החברה מיכאל גרוסמן.

פתרון החברה מאפשר תצפית מסביב לשעון (24/7) וכוללת מצלמות יום ולילה מיוצבות, מגוון עזרים נלווים, תוכנות הפעלה ויכולות AI.

החברה מהווה One Stop Shop ללקוחותיה ומאפשרת אינטגרציה פשוטה, יכולת הטמעה מהירה וחיסכון בזמן וכח אדם יקר. לנקסט ויז'ן כ-30 עובדים. משרדי החברה ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully