וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להגיע מוכנים: יום המכירות הגדול של אמזון, Prime Day, קורה היום

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 15:25

היום, 21.6, החל מ-22:00 יחול Amazon Prime Day למשך כמעט יומיים. אמזון, חברת הסחר מהגדולות בעולם, מפעילה את Prime Day עם הנחות משמעותיות, המיועדות לחברי אמזון Prime בלבד, במטרה למשוך מנויים חדשים לשירות שמציע הנחות במהלך השנה כולה

למרות שמטרת העל של אמזון היא להפוך אותנו למנויים בתוכנית הפריים שלה, היא מאפשרת חודש ראשון ללא תשלום וללא התחייבות. רבים נרשמים ובמידה ומחליטים לא להמשיך מעבר לחודש הראשון שניתן במתנה - מבטלים את המנוי.

אמזון Prime Day זה היום החשוב ביותר לאמזון והשנה במיוחד - כאשר ארה"ב יוצאת רשמית מהקורונה ממש בימים אלו ולכן הצפי והתחזית בשוק שהשנה במיוחד אמזון ינסו להוכיח עוד יותר למה שווה להיות חבר שלהם ובאופן מסורתי - העסקאות הטובות ביותר אמורות להופיע ביום זה.

בפריים דיי הקודמים כ-80% אחוז מהעסקאות היו טובות יותר בהשוואה למה שהציע ה- Black Friday

"התחזיות הן שהמכירות יכפילו את עצמן לכל הפחות"

יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas המעניקה כתובת לישראלים בארה"ב: "הפריים דיי תופס תאוצה בכל העולם. בנובמבר האחרון ניסתה אמזון להקדים את חגיגות הבלאק פרידיי ויצאה עם פריים דיי נוסף, אך כאמור, הנוכחי הוא הגדול והמקיף ביותר והתחזיות הן שהמכירות יכפילו את עצמן - לכל הפחות. מדי שנה ואנו רואים כמות משלוחים אדירה בימים שלאחר מכן, לקוחות רבים מבקשים לאחד חבילות על מנת לחסוך עוד יותר".

חבילות של אמזון. ShutterStock
החבילות של אמזון ייצאו לדרך החל מהלילה - DealTas/ShutterStock

המגוון האינסופי של אמזון נגיש כיום לישראלים ואין כמעט מגבלה (למעט מגבלות חוקי היבוא), לייבוא ביבוא אישי כמעט כל מוצר, גם אם הוא לא נשלח לארץ. לצורך כך קיימות חברות כמו DealTas המאפשרות לישראלים לרכוש בארה"ב ולשלוח לכתובת ייעודית. הם גם מציעים עד 40% הנחה לשילוח מהיר עם שליח עד הבית.

שימו לב שבכל קנייה מעל 75$ תחויבו לשלם מע"מ, יחד עם זאת, עדיין משתלם וכדאי לבדוק מה יש לאמזון להציע. עסקאות פריים דיי עולות במהירות ונעלמות במהירות, מה שאומר שתצטרכו לבצע שיעורי בית כדי לוודא שתפיקו את המרב מהמכירות ושתגיעו מוכנים לרכישה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סמארטפון אמזון. ShutterStock
המכירה יוצאת לדרך הערב ב21.6 החל מ-22:00 למשך כמעט יומיים/ShutterStock

2020 - 10.4 מיליארד דולר במהלך הפריים דיי

עסקאות ראשונות לקראת האירוע שתוכלו לממש ממש עכשיו על מכשירים ביתיים חכמים, בין היתר:

• מצלמת אבטחה ביתית Blink mini ב 20$ במקום 35$

• טלוויזיה חכמה Insignia 24-inch 720p ב 100$ במקום 170$

• אוזניות Beats Solo Pro ב 149$ במקום 300$

• אייפד דור 8 ב 299$ במקום 330$

כאמור, נראה שהמכירות השנה יהיו מרחיקות לכת מאי פעם. האירוע בשנה שעברה התעכב לאוקטובר לאחר המגיפה העולמית, אך אמזון עדיין ראתה גידול של 45.2% במכירות העולמיות בהשוואה לשנת 2019. שווי המכירות עמד על 10.4 מיליארד דולר במהלך הפריים דיי ואנו צופים שיסתכמו ביותר מכך, השנה.

מתחם ייעודי באמזון לפריים דיי

בקבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב וצברה ניסיון עשיר בימי הפריים, יודעים לומר שאמזון חושפת ביומיים הללו את מבצעי הדגל של החברה במגוון רחב של מוצרים. ביניהם הנחות של עד 50% על גאדג'טים מבית אמזון , עד 45% הנחה על מותגי אופנה לדוגמא Calvin Klein , Adidas, levis . שעונים חכמים בהנחות של עד 35% , צעצועים לילדים בהנחות של עד 60%.

אמזון הקימה מתחם ייעודי ובו ניתן לראות את כל המוצרים המחולקים לפי קטגוריות שונות .במתחם הפריים דיי ניתן לצפות בווידאו חי עם הסברים על המוצרים המובילים. הדילים מתעדכנים אונליין ובכל העת עולים ויורדים מוצרים חדשים.

זוג בקבוקי קונטיגו לילדים 15.25 דולר במקום 23.99 דולר. יח"צ חו"ל,
זוג בקבוקי קונטיגו לילדים 15.25 דולר במקום 23.99 דולר/יח"צ חו"ל

הדריכות של הצרכנים הולכת ועולה לקראת ימי הקניות

ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב אומר: "כחלק מהתחזקות של הפריים דיי בלוח השנה האמריקאי, ואנו רואים כיצד אמזון מצליחה לסחוף אחריה חברות רבות שיוצאות גם הן בהנחות ענק על מנת למשוך קונים וליהנות גם מחגיגת המכירות ברשת. אתר USHOPS מאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מכל מגוון המוצרים שעומד בפני הקהל האמריקאי ותאפשר לו לקנות מאמזון גם מוצרים שלא נשלחים לישראל".

בנוסף על מנת למנף את כדאיות הקנייה, USHOPS תעניק ללקוחותיה מבצע שילוח ייעודי ומיוחד לימי הפריים דיי אשר יאפשר לקונים ליהנות פעמיים: גם קניות מוזלות וגם הנחה על השילוח, הטבות שביחד, ממקסמות את הכדאיות של הקניות.

אנו ממליצים לבנות סל קניות עם המוצרים האהובים, ברגע שהמחירים ירדו תוכלו ליהנות מהמחיר המוזל. כדאי למהר ולקנות שכן הדרישות למוצרים גבוהות מכל העולם. כמו כן, מומלץ לשים לב למתחם הפריים דיי באתר אמזון בו יתקיימו שידורי וידאו שיציגו מוצרים חמים ומומלצים לקניה".

שעון חכם Samsung Galax  - 159.99 דולר במקום 249.99 דולר. יח"צ חו"ל,
שעון חכם Samsung Galax - 159.99 דולר במקום 249.99 דולר/יח"צ חו"ל

חוקרת התנהגות: זה משותף לכל העולם ולכן הריגוש הוא משמעותי

ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי, מרצה בבינתחומי אומרת: "ימי מכירה מיוחדים כמו ה"פריים דיי" מייצרים אצל הלקוחות ריגוש ואף תחושת טקסיות וחגיגיות שנלוות ליום הזה. זהו יום שמשותף לאנשים מרחבי העולם ולכן הריגוש אף יותר משמעותי".

"ימים מסוג זה מאפשרים אסקפיזם ובריחה מהמציאות", מוסיפה מרגלית, "בפרט לאור השנה הקשה שעברה על כולנו ולכן הצורך הרגשי והפורקן שמאפשר היום הזה מקבל משמעות נוספת. ללא ספק אנו נראה שהרכישות מהוות גם סוג של תגובת נגד מהנה, לה אנשים כל כך זקוקים מבחינה רגשית".


USHOPS תעניק ללקוחותיה מבצע שילוח ייעודי ומיוחד לימי הפריים דיי ולקוחות האתר ייהנו מהנחה של עד 60% על משלוחים מאמזון עד הבית. בתוקף עד 10.7.21 בכפוף לתנאי המבצע. בשימוש בקוד קופון: AMZ_PR.

מעל 500 גרם עד 5 ק"ג: 20% הנחה | 5.01 ק"ג עד 10 ק"ג: 40% הנחה | 10.01 ק"ג ומעלה: 60% הנחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully