וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח חופשה: ישרוטל משיקה חנות אונליין לשיווק הריחות המוכרים ש הרשת

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 10:14

מלונות יוקרה ידועים בארומה משכרת ששובה אותנו ברגע שנכנסים ללובי. המניפולציה בה הם עושים שימוש כדי לחדד את חושינו נקרא 'מיתוג באמצעות חוש ריח'. מסתבר שאורחים זוכרים את מה שהם מריחים יותר ממה שהם שומעים או רואים

רשת מלונות ישרוטל ,משיקה היום לראשונה אתר אונליין לחנות הרשת The Shop. חנות האונליין מתווספת ל-12 סניפי הרשת וימכרו בה 450 מוצרים ממגוון קולקציית מוצרי הרשת המורכבת משמונה ניחוחות שונים המאפיינים את פרופיל בתי המלון.

ישרוטל החלה לפתח ניחוחות ייעודים בשנת 2009, בשיתוף המומחה לעיצוב ניחוחות דניאל מרציאנו, "האף" של ישרוטל, מנכ"ל חברת CORPORELL LTD. קולקציית הניחוחות של מלונות היוקרה הפכו למותג בפני עצמו ופיתחו פרופיל עצמאי.

אחוזת יערות הכרמל, בראשית, כרמים, אוריינט, רויאל ביץ' באילת ובתל אביב ומצפה הימים, הם שבעת בתי המלון מקבוצת היוקרה, המזוהים עם טביעת ריח משלהם. גם מלון העסקים פאבליקה ישרוטל בהרצליה ומלון ישרוטל קדמא בסגנון חאן נבטי שבשדה בוקר, זכו לניחוחות ייחודיים.

הניחוח של מלון כרמים במגוון מוצרים, ישרוטל. ישרוטל,
הניחוח של מלון כרמים במגוון מוצרים, ישרוטל/ישרוטל

החנות תמכור את מוצרי הרשת באופן בלעדי

בחנות האונליין של הרשת, יימכרו בלעדית מוצרים מקטגוריות שונות: מבשמים ומפיצי ריח למיניהם, מוצרי טיפוח גוף ושיער, בישום אישי, נרות ריחניים, מבערים ומארזי מתנה. בנוסף ימכרו מוצרי Molton Brown, המותג היוקרתי בעולם לטיפוח ובישום תוצרת לונדון.

בין מוצרי החנות, ניתן למצוא:

מפיצי ריח מקלות בטווח מחירים בין 39.90 שקלים ל- 100 מ"ל ועד 799.90 שקלים למבשם ענק בתכולה של 3 ליטר.

ג'ל רחצה ארומטי ב-36.90 שקלים

מבשם ספריי לרכב 75 מ"ל במחיר 29.90 שקלים

קפסולות ריח ייחודיות למזגני אלקטרה במחיר של 79.90 שקלים

מבשמי בדים ב- 44.90 שקלים ומגוון מוצרים נוספים

הניחוח הייחודי שנרקח עבור מלון רויאל ביץ', ישרוטל. ישרוטל,
הניחוח הייחודי שנרקח עבור מלון רויאל ביץ', ישרוטל/ישרוטל

"אורחים רוצים להרגיש חופשה גם בבית"

"הניחוחות של ישרוטל הפכו לשם דבר ולא רק בקרב אורחינו. מה שהתחיל כחנויות סטנדרטיות בבתי המלון, הפך להיות מצרך מבוקש", אומר ליאור רביב מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. "זיהינו צורך וביקושים גבוהים לרכישת המוצרים שלנו, בין אם בקרב אורחים שרוצים להרגיש את ניחוחות החופשה גם בבית, או עסקים שרוצים להעניק ניחוח של בית מלון".

"רשת ישרוטל היא חברה שנמצאת בחזית המלונאות בישראל, מציגה כל הזמן חידושים וקשובה לקהל היעד שלה. הבנו שאנחנו חייבים לספק פתרון נגיש ונוח למוצרי הטיפוח ובישום שלנו ברשת. אני שמח שאחרי עבודה מאומצת, חנות האונליין שלנו זמינה לכל בית בישראל", מסכם רביב.

אישה מריחה כביסה. ShutterStock
אורחים זוכרים את הריח יותר מאשר מה הם ראו או שמעו/ShutterStock

חוש הריח: הוכח מדעית כחזק יותר מיתר החושים

"חוש הריח הוא החזק ביותר מבין כל החושים האנושיים והחוש המקושר ביותר לזיכרון ולרגש, מיתוג באמצעות ריח, בין מקום ללקוח. אפקט הריח הוכח מדעית כבעל הזיכרון הדומיננטי ביותר מבין חמשת החושים הודות לקרבה אנטומית של חיישני חוש הריח למוח", כך מסביר דניאל מרציאנו מנכ"ל חברת CORPORELL LTD.

"ניחוח עוזר להדגיש את המסר הכללי של מותג, תוך יצירת סביבה ותחושה יוקרתית. יצירת DNA של ניחוח היא טכניקה שמטרתה לקרב את הקהל למקום. כאשר מדובר במלון, עושים התאמה בין אופיו, קהל היעד, צבעוניות, הסביבה הטבעית בו הוא נמצא, חומרים עיצוביים. כך מתאימים את הניחוח לפרופיל המלון ובעזרתו יוצרים קולקציות מוצרים וחוויות בלתי נשכחים".

משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ בעלות 39 שקלים, ומשלוח חינם בקנייה מעל 299 שקלים,
האתר מאובטח ובטוח לשימוש, ומכבד כל סוגי כרטיסי האשראי. לינק לאתר - https://bit.ly/3zbUal1

גם מלון קדמא עם ניחוח ייחודי משל עצמו, ישרוטל. ישרוטל,
גם מלון קדמא עם ניחוח ייחודי משל עצמו, ישרוטל/ישרוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully