וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר החל לגבש תקציב: "אני לא סנטה קלאוס"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 10:50

שר האוצר נפגש הבוקר עם מנכ"ל המשרד המיועד, רם בליניקוב, ממלא מקום הממונה על התקציבים, יוגב גרדוס ואנשי האגף, לדיון ראשון על התקציב הדו שנתי לשנים 2021-2022. חושש מהתייקרויות הנדל"ן והמוצרים בפיקוח, ומצהיר כי לא "יחלק מתנות"

בפתח הפגישה ציין שר האוצר כי "השלמת בניית התקציב והעברתו בכנסת היא בגדר משימה לאומית הטומנת בחובה אתגרים רבים והחלטות קשות. שנת 2021 תתאפיין בריסון ומזעור נזקים שנגרמו עקב הקורונה, היעדר תקציב ואי יציבות פוליטית".

ליברמן הוסיף כי "מה שצפוי להעסיק אותנו במיוחד זו עליית המחירים החדה במחירי הפירות והירקות, העלייה המדאיגה במחירי הדיור והתייקרות המוצרים שנמצאים תחת פיקוח".

אביגדור ליברמן בישיבת האוצר 2. דוברות משרד האוצר,
פגישת העבודה הראשונה באוצר: תקציב דו שנתי על הפרק/דוברות משרד האוצר

חזרה לשגרה מלאה? לא לפני 2023

יש מי שכבר קוצבים את זמנה של הממשלה לאחור, אבל ליברמן כבר מתכנן גם את השנה הבאה - שהתקציב החדש יתייחס גם אליה, ואומר: "שנת 2022 תוקדש לייצוב המשק, לוודאות פיסקלית ולהשקעות מסיביות בתחום התשתיות והחדשנות שיניבו את הפירות בטווח בינוני ומעלה. רק בשנת 2023 נוכל לחזור לשגרה מלאה, לשיפור הנתונים המאקרו כלכליים ולצמיחה אמיתית ויציבה של המשק".

ליברמן מודע למצוקות שנוצרו בשנת הקורונה אצל סקטורים רבים במשק, אך מנסה להוריד ציפיות: "אני ער לדרישות מכל עבר שחלקן דרישות מוצדקות מאוד, אבל אני לא סנטה קלאוס שבא לחלק מתנות. אם לא ננהל מדיניות אחראית, נאבד שליטה על כלכלת ישראל, מה שיוביל את המשק לאנדרלמוסיה מטלטלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully