וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילות פנסיה וגמל של 'פסגות' תימכר ל'הראל' בתמורה ל-185 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 11:07

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מודיעה כי חברת הבת, הראל פנסיה וגמל, חתמה על מזכר הבנות עם פסגות, לפיו היא תרכוש ממנה קופות גמל וקרנות פנסיה בבעלות אלטשולר-שחם, שהיקף נכסיהן עומד על 26 מיליארד שקלים, הפעילות תימכר להראל תמורת 185מיליון שקל

הראל פנסיה וגמל, חתמה על מזכר הבנות עם פסגות, לפיו היא תרכוש, תמורת 185 מיליוני שקל, קופות גמל וקרנות פנסיה, שהיקף הנכסים המצויים בהן, נכון ליום 31 במרץ 2021, מסתכם בכ-26 מיליארד שקל.

הרכישה הינה בכפוף לחתימת הסכם מחייב ולהתקיימותם של תנאים מתלים, לרבות: אישור הממונה על התחרות ל"מיזוג חברות" וכן כלל האישורים אשר יידרשו מאת הממונה על רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון, לצורך השלמת העסקה.

הקופות הנמכרות כוללות את פעילות קרנות הפנסיה של פסגות, ובכלל זה קרן הפנסיה הותיקה ה.ע.ל, קופות הגמל להשקעה של פסגות, קופות הגמל לחסכון לכל ילד, וכן קופות מרכזיות לפיצויים.

במסגרת מזכר ההבנות סוכם על קיומה של בדיקת נאותות, שבמהלכה התחייבה פסגות שלא לנהל מו"מ עם גוף אחר בקשר עם המכירה של הקופות הנמכרות.

מישל סיבוני מנכ''ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים.. פלאש 90 יונתן זיידל,
מישל סיבוני מנכ''ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים/פלאש 90 יונתן זיידל

"חיזוק משמעותי להראל" אחרי רכישת שירביט

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מסר כי: "הרכישה מתבצעת במסגרת האסטרטגיה של הראל, להרחיב את פעילותה בתחום הפנסיה והחיסכון, זאת תוך מינוף מערכות הליבה של הראל בתחום זה, הכוללות את מערכי השירות וממשקי העבודה אל מול סוכני הראל ואל מול מעסיקים בכל תחומי המשק".

לדברי סיבוני: "רכישת הפעילות תהווה חיזוק משמעותי להראל בתחום הביטוח והחיסכון הפנסיוני ותסייע לביסוס מעמדה של הראל שמחזיקה בקרן הפנסיה השנייה בגודלה בישראל. סיבוני הוסיף עוד כי "רכישה זו מצטרפת לפעילויות שונות שבוצעו בהראל במטרה לפתח ולהרחיב את הפעילות העסקית. כך לדוגמה, לאחרונה, חתמה הראל עם שירביט על מיזכר הבנות לפיו תרכוש הראל את מלוא פעילותה הביטוחית של שירביט אשר לה כ-3% נתח שוק בתחום הרכב ו- 80,000 לקוחות ומערך סוכנים רחב לצד שיווק ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully