וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינג'ר מצרפת את נקסט אינשורנס כלקוח

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 16:28

ג'ינג'ר גם תספק לנקסט אינשורנס את פלטפורמת ביטוח הבריאות שלה הכולל מנוי ייחודי הנקרא GINGER360 המקנה מפרט שירותים שהם מעבר לביטוח

הסטארט-אפ הטכנולוגי הישראלי ג'ינג'ר הפועל בתחום האינשור-טק ומתמחה בביטוחי הנסיעות לחו"ל וביטוחי הבריאות לחברות ההייטק ועובדיהן, צירף לאחרונה לפורטפוליו הלקוחות הרחב של החברה את נקסט אינשורנס, סטארט-אפ טכנולוגי מבוסס בתחום הביטוח הדיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב.

בתוך כך, תספק ג'ינג'ר לנקסט אינשורנס את פלטפורמת ביטוח הבריאות שלה הכולל מנוי ייחודי הנקרא GINGER360 המקנה מפרט שירותים שהם מעבר לביטוח, כמו ייעוץ רפואי עם רופאים מומחים אונליין 24/7, איתור רופא מקומי, בדיקות סקר, הנגשת בדיקות לבית העובד, פניות יזומות לביצוע בדיקות מניעתיות, הרצאות וימי עיון ועוד. עובדי החברה ייהנו ממימון מלא של המעסיק לביטוח הבריאות המורחב עבורם, כהטבה משמעותית.

נקסט אינשורנס. בני אדם,
נקסט אינשורנס/בני אדם

נקסט אינשורנס הוקמה ב-2016 על ידי גיא גולדשטיין ואלון חורי כפלטפורמה אינטרנטית באמצעותה יכולים בעלי עסקים קטנים בארה"ב לרכוש פוליסת ביטוח ייעודית לתחום פעילותם. הסטארט-אפ מכוון לקהל לקוחות ספציפי ממגזר מסוים ומאפשר כיסוי ל-1000 סוגי עסקים קטנים, בהם קבלנים, אדריכלים, צלמים, מאמני כושר, מנקים ועוד. לכל מקצוע יוצרת נקסט פוליסה מותאמת שאותה היא מכינה אונליין, ללא צורך בסוכן, בעזרת תשתית של ביג דאטה והבנת צורכי הלקוח. כמו כן, נקסט אינשורנס גייסה עד כה מעל 880 מיליון דולר, לפי שווי עדכני של 4 מיליארד דולר.

למרות שענף הביטוח נחשב לענף שמרן באופן מסורתי וחברות לא ממהרות להיכנס לתחום הדיגיטלי, לאחרונה צירפה חברת ג'ינג'ר לקוחות רבים נוספים שמביעים אמון רב במוצר החברה והשירות אותו היא מספקת. בין החברות הנוספות שהצטרפו לאחרונה ניתן למצוא את: CONTENTSQUARE PANDALOGIC ,AFIMILK , SELA ועוד.

אשרת בן משה. שרון דרעי,
אשרת בן משה/שרון דרעי

אשרת בן משה, מנכ"לית ומייסדת ג'ינג'ר ציינה כי: "בתוך שלוש שנים בלבד של פעילות גייסנו לשורות החברה לקוחות מהמובילים ביותר בשוק הישראלי והגלובלי. אנו שמחים על הבעת האמון של נקסט אינשורנס ושמחים להתחיל איתם את הדרך המשותפת".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully