וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרי מתנה לקיץ 2021

בשיתוף BUYME

16.6.2021 / 9:22

השנה האחרונה הייתה מאתגרת מאוד עבור מורים וגננות - וגם עבור הילדים שלנו. עכשיו, כשהקיץ פה ואיתו גם החזרה המלאה לשגרה וסיום שנת הלימודים - זה הזמן לבחור מתנה מושלמת למורים ולגננות. הנה כמה רעיונות

בואו של הקיץ ושל סוף שנת הלימודים מסמנים לנו את סופה של שנה מאתגרת מאוד עבור מורים וגננות - וגם עבור הילדים שלנו. שנה של סגרים, של אזעקות, של מסכות ושל קפסולות. עכשיו, כשהקיץ פה ואיתו גם החזרה המלאה לשגרה - זה הזמן לומר למורים ולגננות תודה!

אז איך בוחרים מתנה מושלמת לקיץ 2021 עבור המורים והגננות של הילדים שלנו? הנה כמה רעיונות מיוחדים ומקוריים יותר למתנות קיץ מרגיעות ומהנות לקיץ רגוע!

נשים עושות קניות. ShutterStock
אז איך בוחרים מתנה מושלמת לקיץ 2021 עבור המורים והגננות של הילדים שלנו?/ShutterStock

ערכת ים לקראת הקיץ

אם את יודעת שהמורה/גננת אוהבים ללכת לים, ערכת ים יכולה להיות מתנה מושלמת עבורם. תוכלי לאגד כל מה שצריך עבור חופשה קיצית בים כמו מגבת לים, כפכפים, מטקות, תיק לים, צידנית לשמירה על הקור, מחצלת, קרם הגנה, ספר מצוין וכל דבר נוסף שאפשר לקחת לים - כמו קערת פירות ומימייה. זו יכולה להיות מתנה נהדרת לקיץ הקרוב!

כרטיס מתנה

אם את מחפשת מתנה לגננת או למורה, אחת המתנות הכי טובות שאפשר לבחור היא כרטיס מתנה, כמו כרטיס של BUYME. כרטיס כזה הוא המתנה המושלמת, שכן לא תצטרכי לנחש מה הגננת אוהבת לקבל או לעשות, והכרטיס יכסה את כל האפשרויות. כרטיס של ביי-מי יאפשר למורה לבחור בין אטרקציות כמו ביקור ביקב, בהופעה או בתיאטרון, לצד אפשרויות מימוש במסעדות וארוחות בוקר וכן חנויות אופנה וחנויות מסחר אחרות. הכרטיס הזה יאפשר לבחור בדיוק את המתנה שמתאימה אישית, ולכן אין ספק שמדובר על אחת המתנות הפופולריות ביותר עבור מורים וגננות.

מתנה לגן

לחילופין, אפשר גם לבחור במתנה לגן עצמו - בנוסף או במקום. מתנות לגן יכולות להיות חומרי יצירה לגן, ספרים לילדים המותאמים לגן, צעצועים שונים ועוד, במטרה להעשיר את הציוד של הגן ואת האפשרויות של הילדים למשחק. מתנה כזו יכולה להתאים אם הגננת היא גם בעלת הגן, וכך המתנה יכולה לסייע לה שכן היא חוסכת הוצאות על הגן עצמו.

מוצרי ספא

אחרי שנה ארוכה וקשה, מתנה מתאימה לקיץ יכולה להיות מוצר נעים וריחני שמטרתו רוגע - כמו למשל סבונים, קרמים, נרות, פצצות אמבטיה, ואפילו שובר לספא או למסאז'. מוצרים כאלו יכולים לעזור למורים/גננות להירגע ולהיטען לקראת השנה החדשה.

ערכת טיולים
קיץ הוא גם הזמן המושלם לצאת לטיולים בטבע היפה שלנו, ואם את יודעת שהמורה/גננת אוהבים לצאת לשטח, אפשר גם לרכוש עבורם מתנה הקשורה לטיולים - למשל, פק"ל קפה, צידנית, כרטיס כניסה לאתרים בטבע ועוד.

חפצים שימושיים לבית

אף פעם אי אפשר להפחית בצורך בחפצים שימושיים לבית כמו למשל מצעים למיטה, סט סירים או מחבתות, כלי בית, מפות וכדומה. מתנות כאלו יכולות להיות תמיד שימושיות, ולכן כמעט אי אפשר לטעות איתן. כמובן, אפשר גם לרכוש כרטיס מתנה לרכישה בחנויות לבית, ולתת למורים ולגננות לבחור לפי טעמם האישי.

בשיתוף BUYME
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully