וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול רואה הכול: הבשורה החדשה למנהלי צי הרכב

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 11:04

א.ד.י מערכות/סרוויז'ן משיקה את הדור הבא של מערכות ניטור לנהג: זיהוי על פי תווי הפנים של הנהג בזמן אמת לפעולות שעלולות לגרום לתאונות דרכים, התרעה בפני הנהג בהתראה קולית ויידוע מנהל צי הרכב

מערכת זיהוי פנים של אדי מערכות/אדי מערכות

עובדים כנהגים עבור חברות? ובכן, כדאי שתניחו את הטלפון בצד, תשתו כוס קפה לפני שאתם עולים על ההגה ובכלל - לא תזוזו מהכביש. א.ד.י מערכות/ סרוויז'ן מציגה מערכת חדשנית לזיהוי נהג במצבים גורמי תאונה שפותחה והותאמה לתנאי האקלים של ישראל.

מערכת SDMS, SerVision Driver Monitoring System, מזהה בזמן אמת על פי תווי הפנים של הנהג, התנהגות של הנהג שעלולה לגרום לתאונות דרכים, מתריעה לנהג בהתראה קולית מפני הסכנה ובד בבד מיידעת את מנהל צי הרכב. בא.ד.י. מערכות טוענים כי המערכת תגרום לנהג לשפר את ביצועיו ותהפוך את הנהיגה לאפקטיבית יותר.

מערכת SDMS כוללת יחידה מיוחדת שמותקנת על הדשבורד של הרכב ומנטרת את פני הנהג בכל מהלך הנסיעה. היא מזהה את המצבים הבאים:

  • עייפות - מצב בו הנהג עוצם את עניו .
  • הסחת דעת - מצב בו הנהג לא מתסכל על הכביש.
  • שימוש בטלפון הנייד .
  • עישון.
  • פיהוקים של הנהג.
אדי מערכות. יחצ,
קצת עייף? המערכת תדאג לזהות את זה/יחצ

במהלך כיול המערכת ניתן "לצרוב" בזיכרון של המערכת עד 20 תווי פנים של נהגים. עם כניסת הנהג לרכב המערכת תזהה את תווי פני הנהג ותעביר את המידע למערכת ניהול צי הרכב של החברה (אם קיים ממשק בין ה-SDMS ובין מערכת ניהול צי הרכב של הלקוח) במידה והנהג אינו נמצא ברשימת הנהגים המזוהים, המערכת תיידע את ק. הרכב על נהג לא מזוהה. פונקציה זו עוזרת במניעת גניבות רכבים ע"י גורמים פנימיים בחברה. מחיר מערכת SDMS עומד על 1,800 שקל + מע"מ (כולל התקנה).

אבי זינו, מנכ"ל א.ד.י. מערכות, מציין: "בשלב הראשון יותקנו מערכות SDMS בכלי רכב כבדים בלבד (משאיות ואוטובוסים), שכן מעורבותם בתאונות דרכים חמורה וקטלנית גבוהה בשיעור ניכר משל כל כלי רכב האחרים. חלקם של הרכבים הכבדים בתאונות דרכים קטלניות מהווה 28%, בעוד חלקם בסך כל הרכבים הנעים בכבישים הוא 3% בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully