וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הלוקליזציה BLEND רוכשת את החברה שהקליטה את SIRI

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 18:22

בלנד מרחיבה את פלטפורמת הלוקליזציה שלה עם שירותי קול מתקדמים. החברה שהקליטה את Siri וקולות מפורסמים אחרים מצטרפת עם הרכישה לשירותי הלוקליזציה של BLEND עם פתרונות קול נרחבים במגוון שפות. עלות העסקה המוערכת: כ-10 מיליון דולר

BLEND - המספקת שירותי לוקליזציה מבוססי AI, הכריזה על רכישת חברת GM Voices מאטלנטה, ספקית גלובלית של שירותי הקלטת קול במגוון שפות, ופתרונות מיתוג קולי. העלייה המהירה בשימוש בתקשורת אודיו וקול ברשתות החברתיות, מייצרת דרישה ללוקליזציית קול רב-שפתית בקרב מותגים גלובליים. הרכש הנוכחי מאפשר ל- BLEND להרחיב את ההיצע שלה ולספק פתרונות לוקליזציה מותאמים לכל התחומים והשווקים. לוואלה! כסף נודע כי עלות העסקה המוערכת עומדת על כ-10 מיליון דולר.

זוהי הרכישה הראשונה של BLEND והיא מהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה ששמה לה למטרה להסיר חסמי צמיחה גלובליים ולהקל על עסקים להיכנס ולצמוח בשווקים גלובאליים.
בחודש מרץ הכריזה החברה על השלמת סבב גיוס שני. BLEND, שהייתה ידועה בעבר כ-OneHourTranslation, הוקמה ב-2008 ומעסיקה מעל 120 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם, ומעל 25,000 מומחי שפה ותוכן. החברה מציעה שירותי לוקליזציה מנוהלים לארגונים, לצד פלטפורמת לוקליזציה בשירות עצמי לפי דרישה.

BLEND. יחצ,
עוד רכישה שמהווה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של BLEND/יחצ

"אנחנו שמחים וגאים לצרף את GM Voices למשפחת BLEND", אומר יאיר טל, מנכ"ל BLEND. "כארגון שעובד עם חברות פורצ'ן 500, אנחנו יודעים כי לוקליזציית קול היא מרכיב חיוני בצמיחה הגלובלית שלהם, וכי הארגונים הללו אינם מסוגלים להיטמע (to blend) באמת בשווקים מקומיים ללא הכלי הזה. כעת אנו ערוכים ןמצויידים לענות על הדרישה הגוברת ללוקליזציית וידיאו ואודיו, ובכלל לשירותי לוקליזציה שהחשיבות שלהם רק התעצמה בתקופת הקורונה. הרכש הזה הוא הראשון מבין רבים אשר יעזור לנו להמשיך ולבנות את בלנד כפלטפורמה מקיפה לכל צרכי הלוקליזציה של מותגים גלובליים מובילים בעולם. בנוסף אנחנו גדלים בקצב מהיר גם בישראל ומגייסים לכל מחלקות החברה".

חברת GM Voices, שאחראית על הקלטת הקול המקורי של Siri ואלקסה וכן של עוזרים וירטואליים חכמים ידועים אחרים, היא ספקית מובילה של שירותי קול ולוקליזציה לצורך יישומי למידה מקוונת והדרכות, מערכות טלפוניה ושירות לקוחות, סרטוני הסברה ושיווק, פודקאסטים, כתוביות, דיבוב, ועוד. בעזרת אומני קול במעל 100 שפות וניבים, החברה מספקת ללקוחותיה קריינות עקבית עבור כל יישום נדרש."אנחנו נרגשים על ההזדמנות לחזק את פלטפורמות הלוקליזציה של BLEND עם שירותי הקול והטלנטים המובילים שלנו," הוסיף מרקוס גרהם, מייסד ומנכ"ל GM Voices. "לא היינו יכולים לחשוב על שותפה טובה יותר להתמזג איתה, בין היתר מאחר ואנו חולקים את אותה גישה מבוססת-לקוח הכוללת שאיפה תמידית לתרום להצלחת הלקוח תוך אספקת שירותים ומוצרים מעולים".

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully