וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דק וחזק 2021: האריחים המדוקקים הם הדבר החם בעולם החיפויים לבית

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 9:14

שיפוץ יעיל מתחיל מלמטה. בשנת 2021, ידוע כי בית מעוצב מתחיל עם רצפה מוקפדת, שהיא הרקע לכל מה שיבוא אחריה ומעליה. במטבח, בחדר הרחצה, על שולחנות עץ ועל קירות הבית הפנימיים והחיצוניים. "החממה", המקום לעיצוב הבית, מציג קולקציה חדשה לאריחים מדוקקים מאיטליה

לאחרונה, מובילים בתחום החיפויים, ה"אריחים המדוקקים". מדובר באריחים עמידים מאד, אף על פי שהם בעובי של 3-6 מ"מ, שמספקים לאדריכלים ולמעצבים אפשרויות אינסופיות הודות למגוון רחב של גדלים וצבעים. בנוסף, הם קלים במיוחד להתקנה.

הרצפה המודרנית, שואפת להיראות כמשטח אחיד, חלק ונקי. הטקסטורה של האריחים המדוקקים משתנה בהתאם לייעודם: יש אריחים דמויי אבן, בד וטפט - למעשה, כל תבנית ומרקם אפשריים על גבי האריחים המדוקקים.

החממה בית לעיצוב, רחוב הלח"י בני ברק. החממה בית לעיצוב,
החממה בית לעיצוב, קולקציית אריחים מדוקקים 2021/החממה בית לעיצוב

לדבריה של סיוון קאופמן, מנהלת קשרי אדריכלים ב"החממה" בית עיצוב לאריחים: "אריחים מדוקקים מאפשרים יצירת ריצופים אלגנטיים, בעלי חזות אחידה, שהחיבורים ביניהם מינימליים. ניתן להשתמש בהם בכל חדר בבית", היא אומרת. "למשל, לרצף את הסלון בעזרת הדבקה של האריח מדוקק על האריח הקיים, מה שמאפשר לנו חיסכון ומייתר את הצורך לשבור את הרצפה ולסיים את השיפוץ במהירות, בקלות ובנוחות מירבית".

בחדרי רחצה, האריחים המדוקקים מסייעים ליצירת מראה יוקרתי ולקלות התחזוקה השוטפת. "מכיוון שקיימים פחות חיבורים בין האריחים יוצרו פחות מקומות שבהם אבנית ועובש יכולים להתפתח", אומרת קאופמן. "כמובן שניתן גם להשתמש באריחים האלה גם לחיפוי קירות , מה שייתן מראה כמעט חלק לגמרי. האריחים יכולים להגיע גם לאורך של שלושה מטרים, כך שניתן לכסות את הקיר מהרצפה ועד התקרה עם אריח אחד, בלי חיבורים כלל".

החממה, בית לעיצוב. החממה בית לעיצוב,
החממה, בית לעיצוב/החממה בית לעיצוב

הקלות של חיתוך האריח המדוקק מאפשרת יישום של האריח עם האלמנטים הקיימים באופן אסתטי ומהיר, ללא פירוק או שינוי צנרת בקירות או שינוי ניקוז ברצפה. "ניתן להתקין אריחים מדוקקים כמעט בכל מקום: בריכות, חזיתות של בניינים, שולחנות עץ, הכל", מסכמת קאופמן. "יחד עם זאת, חשוב לזכור שמאחר שהאריחים דקים מאוד וגדולים צריך להתקין אותם על משטח מפולס וחזק. כלומר, לא על גבי חול או כל חומר בעל מוצקות נמוכה אחרת".

דבר נוסף שכדאי לדעת: התקנת אריחים מדוקקים מצריכה מיומנות, ידע ותכנון נכון, יחד עם זהירות מוגברת. לכן, כדאי שהיא תתבצע על ידי מתקין מוסמך שיודע לבצע עבודות עם אריחים אלו.


אריחים מדוקקים מגיעים במגוון רחב מאד של גדלים:
160/320
120/240
160/160
120/120
60/120
80/80
בעוביים של 6-10 מילימטר.

המחיר החל מ-250 שקלים למ"ר

החממה, המקום לעיצוב הבית, רחוב הלח"י 7 בני ברק. https://ha-hamama.co.il

החממה בית לעיצוב. החממה בית לעיצוב,
החממה, קולקצייה חדשה נחתה מאיטליה/החממה בית לעיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully