וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מותג התכשיטים שמביא את הנצנוצים לעיניים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 16:19

וגם: חנות משביר חדשה ברשת, מטוס מפנק לאייר פראנס, מותג היופי נרתם לחודש הגאווה ומים מוגזים חדשים בארץ

רואים יוקרה

קרטייה דגם הסנטוס. יח"צ,
קרטייה דגם הסנטוס/יח"צ

קרטייה הוא אחד המותגים הנחשקים בעולם. את המותג ייסד בפריס לואי פרנסואה קרטייה ב-1847, בבית מלאכה לתכשיטים שהתפתח עם השנים והפך לבית אופנה שמייצר מוצרי עור, עטים, צעיפים, כלי אוכל, בישום ומשקפיים והוא אחד מהשמות המוכרים בעולם. במהלך השנים, עיצבו אמני הבית תכשיטים וחפצי חן עבור מרבית בתי המלוכה ורבות ממשפחות האצולה והממון.

קרטייה דגם הטריניטי. יח"צ,
קרטייה דגם הטריניטי/יח"צ

כאמור, המותג מתהדר בקולקציית משקפי שמש יוקרתית בעלת יחודיות שבאה לידי ביטוי בשיבוץ אבני חן מרהיבות והאות C, המעניקה את החותם לניחוח המזוהה עם המותג. מסגרות המשקפיים מצופות ב-4 שכבות של מתכת וזהב 24 קראט. כל מסגרת עוברת 40 זוגות ידיים, בדיקות ובקרת איכות לפני שהיא יוצאת מהמפעל. לכל מסגרת יש מספר סידורי משלה והיא נמכרת במארז מהודר העשוי מעור אמיתי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קרטייה דגם הפנתר. יח"צ,
קרטייה דגם הפנתר/יח"צ

אופטיקנה, רשת אופטיקה מהמובילות בישראל, מפיצה באופן בלעדי את משקפי מותג קרטייה שעבר מהפכה עיצובית בשנים האחרונות והרחיב את קהלי היעד עם קולקציה מגוונת המשלבת טרנדים לצד אסתטיקה מוקפדת. בקולקציית קיץ 2021, מושקות קולקציות פאשה, סנטוס, טריניטי ופנתר.

קולקציית פאשה עוצבה בהשראת השעון המפורסם. ב-1933, הביע הפאשה של מרוקו משאלה בפני לואי קרטייה, לטבול בבריכה שלו מבלי לאבד את עקבות הזמן. על-מנת לרצות את הלקוח החשוב, ייצר לו קרטייה במיוחד שעון עמיד במים. 52 שנה מאוחר יותר נוסף שעון פאשה לקולקציה. בהשראת השעון, נולדה השנה קולקציית משקפי שמש המאופיינת בעיצוב נקי, מלוטש ואלגנטי המשלבת אלמנטים מהשעון כמו: הכתר האייקוני של השעון שמשולב במסגרת עשוי אבני ספיר.

עוד בקולקציה הרחבת סדרת Panther . לואי קרטייה נשבה בקסמו של הפנתר, בעל החיים היפה והמסוכן, לאחר טיול שערך באפריקה. גם אהבותו ז'אן טוסון שהייתה ידועה בחיבתה לפרוות, חיבבה במיוחד את פרוות הפנתר ואף כונתה בשם החיבה פנתר. לואי קרטייה, עיצב לכבוד אהובתו, קופסת סיגריות מקושטת בדמות פנתר משובצת יהלומים. מאז עוצבו תכשיטים רבים בהם זיקה לדמות הפנתר.

קרטייה דגם פאשה. יח"צ,
קרטייה דגם פאשה/יח"צ

קולקציית משקפי סנטוס נוצרה בהשראת שעון הסנטוס שעוצב עבור הטייס הברזילאי האגדי, אלברטו סנטוס - דומון. השעון מאופיין בברגים קטנים ובעל לוק קונסטרוקטיבי - תעשייתי. קולקציית משקפי סנטוס מאופיינת בגשר כפול ובאלמנט הברגים כמו בשעון.

קולקציית משקפי Trinityנולדה בהשראת אחת הקלאסיקות הנודעות של המותג- טבעת הטריניטי - שלישיית טבעות בזהב לבן, זהב צהוב וזהב ורוד. את הטבעת, אחד מסמליו המובהקים של המותג היוקרתי, עיצב קרטייה עבור ידידו המשורר, סופר ומחזאי ז'אן קוקטו. הטבעת עוצבה בזהב לבן כאות לחברות, בזהב צהוב כאות לנאמנות ובזהב ורוד כאות לאהבה. בנוסף לצבעוניות הסוגסטיבית, הטבעות לפותות זו בזו במעין חיבוק של אחווה. אלמנט הטריניטי מככב בזרועות המשקפיים.

seperator

365

המשביר לצרכן. יח"צ,
המשביר לצרכן/יח"צ

מותג המשביר לצרכן משיק בימים אלה בעקבות משבר הקורונה והעלייה בקניות ברשת את THREESIXTHFIVE אתר אינטרנט מהגדולים בישראל, הכולל למעלה מ-20,000 מוצרים לרכישה בקטגוריות שונות. האתר מתנהל כחנות כלבו גדולה לרכישת אונליין של כל המוצרים של מותגים מובילים, אותם ניתן למצוא ברשת המשביר, ובנוסף מותגים בלעדיים אותם ניתן יהיה לרכוש רק באתר.

המשביר לצרכן. יח"צ,
המשביר לצרכן/יח"צ

מגוון האפשרויות מחולק לקטגוריות שונות, כשהאתר החדש מהווה חנות רשת לכל דבר, ומנגיש קנייה נוחה, מהירה וחווייתית באונליין. באתר THREESIXTHFIVE מנעד רחב של קטגוריות לנשים גברים וילדים, בקטגוריית ההנעלה סנדלים וכפכפים אופנתיים של מותגים כמו ליידי קומפורט, Circus, הוויאנס; קטגוריית תיקים ומזוודות הכוללת תיקי עור, תיקי צד, תיקי עסקים, פאוצ'ים, ארנקים, ומזוודות; קטגוריית ספורט עם בגדי ספורט, נעלי ספורט, ואבזרים, של מותגים מובילים כמו אדידס, אנדר ארמור, X by Gotex ועוד; קטגוריית ביוטי הכוללת מותגי על בינלאומיים כמו לנקום, קליניק, אסתי לאודר ועוד, בישום לנשים וגברים, טיפוח, מארזים ואבזרי איפור; הלבשה תחתונה לכל המשפחה; קטגוריה צבאית עם ציוד ייעודי ואיכותי לחיילים ולחיילות של צה"ל; קטגוריית כלי בית וחשמל; אבזרים למטבח ולאמבטיה; ועוד.

האתר מתחייב לאספקה עד 7 ימי עבודה, אבל הרבה קודם. הרכישה מגיעה באריזת מתנה מעוצבת. את רכישות האון ליין ניתן לבצע בסניף או לשלוח את המוצר עם שליח, גם אם מדובר במוצר שהוא בלעדי לקניה באתר. המשביר לצרכן עבר בעקבות משבר הקורונה תהליך התייעלות שכלל סגירת סניפים ופיטורי עובדים,

seperator

טסים רחוק

אייר פראנס. יח"צ חו"ל,
אייר פראנס/יח"צ חו"ל

Air France - KLM ענקית התעופה העולמית שבסיסה באירופה ונחשבת לקבוצה מהמובילות בתנועת הנוסעים הבינלאומית באירופה, משיקה בימים אלה מטוסים חדשים שיאפשרו לנוסעים ליהנות מחוויית טיסה משודרגת הכוללת מסכים אישיים לכל נוסע, מחלקת פרמיום אקונומי ייעודית, ומושבי מיטה במחלקת העסקים, לצד ביצועים סביבתיים משודרגים וגבוהים במיוחד כמו הפחתה של כרבע מצריכת הדלק וכמחצית מעוצמת הרעש.

קבוצת אייר פראנס-KLM תתחיל להפעיל את הטיסות על מטוסי האיירבאס החדשים במתכונת של טיסה יומית, ובהמשך תגדל כמות הטיסות לשתי טיסות יומיות במהלך חודשי הקיץ, עם הוספת טיסה במטוס האיירבאס A350-900, המטוס החדיש ביותר בצי המטוסים של אייר פראנס/KLM.

הרחבת צי המטוסים, תאפשר לנוסעים הטסים דרך פריז שארל דה גול ליעדי המשך ליהנות משירות משודרג לאורך כל נסיעתם, ומחיבור מהיר ליעדי המפתח של אייר פרנס בכל רחבי העולם.

מטוס האיירבאס A350-900 מציע מגוון רחב של שיפורים לאיכות טיסה מקיפה, כמו: 30% גידול במרחב האישי במחלקות העסקים, הפרמיום אקונומי ובמחלקת תיירים, המטוס מצוייד בחלונות גדולים יותר ובמערכת לחץ אוויר חדישה המספקת אווירה נוחה יותר בתא הנוסעים עם אוויר המתחדש באופן קבוע וכמובן בתאורה מתכווננת לשלבי הטיסה השונים. בנוסף, ייהנו הנוסעים בכל המחלקות משירות Wi-Fi מובנה.

seperator

מורחים בגאווה

ניוואה גאווה. יח"צ,
ניוואה/יח"צ

מותג ניוואה נותן השראה לביטוי האינדיבידואליות האותנטית ומשיק לכבוד חודש הגאווה קרם רב שימושי בגודל 250 מ"ל במהדורה צבעונית ומיוחדת לכבוד חודש הגאווה. המהדורה מעוצבת בצבעי דגל הגאווה ומכילה את הקרם הרב שימושי המוכר והאהוב של ניוואה. 10% מהכנסות היבואן בגין מוצר זה במהלך חודש הגאווה יתרמו לארגון איגי. הקרם מתאים לכל המשפחה, הוא מטפח מוסיף לחות לעור, ומתאים לכל סוגי העור.

seperator

פחיות תוססות

לה קרוי. טל טרי,
לה קרוי/טל טרי

מותג "לה קרוי" מים מוגזים בטעמי פירות, עושה בימים אלה עלייה לישראל לאחר הצלחה גדולה בארה"ב. מאחורי הגעת המשקאות לישראל עומדת חברת בראל אלון - יבואנית מותגי מזון בינלאומיים, המשיקה את המשקאות לראשונה בישראל ובאופן בלעדי. סדרת המשקאות כוללת 15 טעמים קייצים של מנגו, קוקוס, פסיפלורה, פירות יער, פטל חמוציות, אשכולית, היביסקוס, קי ליים, לימון, ליים, תפוז, אבטיח, אגס-אפרסק, משמש ומנדרינה ללא ממתיקים מלאכותיים, 0 נתרן, 0 סוכר ו-0 קלוריות. משקאות המותג מגיעים בפחיות, עם הדפס צבעוני וקייצי.

seperator

גסטרונומיה ואמנות

Vinum TLV. סטודיו גד,
Vinum TLV/סטודיו גד

אחרי שזכה להצלחה מסחררת בשנים קודמות, Vinum TLV by American Express - פסטיבל היין האורבני בחסות אמריקן אקספרס, חוזר לרחבת רוטשילד 1 עם הופעות מוזיקה חיה, יינות של 15 יקבים נבחרים, בר קוקטיילים משודרג ועושר קולינרי הכולל פסטות של מותג ברילה ברטבים שונים וגבינות איכותיות מבית מותג מחלבות גד. זהו הפסטיבל הראשון הנערך לאחר שנת הקורונה.

בפסטיבל ניתן יהיה לרכוש כרטיסיית טעימות אשר תכלול קבלת כוס יין זכוכית איתה ניתן לעבור בין דוכני היין השונים, ניתן לרכוש 3 סוגי כרטיסיות, המשלבות גם את דוכני הקולינריה המגוונים שבמתחם, לדוגמה:

5 טעימות יין -79 שקל
3 טעימות יין, קוקטייל ומנת פסטה - 89 שקל
3 טעימות יין, קוקטייל, מנת פסטה ופלטת גבינות אישית - 99 שקל

הפסטיבל יתקיים היום ומחר יום חמישי בין השעות 18:00-23:00.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully