וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית תיווך הנדל"ן eXp נוחתת בישראל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 15:20

eXp Realty, חברת ה-PropTech שפועלת ב-15 מדינות עם יותר מ -56,000 סוכנים, תתחיל לפעול בארץ ותציע לסוכני נדל"ן מודל עבודה חדש ומבוסס ענן, ואפשרות תגמול במניות החברה

חברת תיווך הנדל"ן העולמית eXp Realty, חלק מתאגיד (eXp Holdings (Nasdaq: EXPI הנסחר בשווי של מיליארדי דולרים, משיקה השבוע את פעילותה בישראל. החברה נוסדה בארה"ב ב-2009, הונפקה בנאסד"ק ב-2013 וכניסתה לישראל היא חלק ממהלך רחב ובינלאומי של eXp Global הכולל כניסה לשווקים חדשים ברחבי העולם.

ברבעון השני של 2021 נכנסה החברה לפעילות גם בספרד ובקולומביה וברבעון הראשון לברזיל, איטליה והונג קונג. מטה החברה הוא בארצות הברית והיא פעילה גם בקנדה, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, איטליה, צרפת, מקסיקו ופורטוגל וכוללת למעלה מ 55,000 סוכני נדל"ן. החברה הודיעה גם על התרחבותה המתוכננת לפנמה, גרמניה ויפן ברבעון השלישי של 2021, שתגדיל את נוכחותה העולמית ל -19 מדינות.

eXp פועלת במודל מבוסס ענן, שמפחית את עלויות התפעול שלה ושל הסוכנים שלה ולדבריה מאפשר תגמול טוב יותר לסוכנים וכן מספק להם תמיכה מקצועית, מעמיקה ויומיומית. eXp שמה את סוכני הנדל"ן במרכז ומציעה להם מודל עמלות משתלם יותר, שיתוף ברווחים, ותגמול במניות החברה בנוסף לעמלות.

על פי מבנה הפעולה של החברה, רוב ההכנסות מעמלות התיווך נשארות בידי הסוכנים וישנו גם סף שנתי של עמלות שכשהסוכנים מגיעים אליו, הם זוכים לסטטוס בכיר יותר, התגמולים שלהם גדלים משמעותית ורוב העמלה נשארת בידיהם. סוכנים אשר עוזרים לחברה לגדול ע"י גיוס סוכנים נוספים, מתוגמלים על ידה בנדיבות. החברה גם מסייעת להם לקדם מכירות באמצע שיווק דיגיטליים ויצירת לידים למכירה.

מאיר גלוזברג. יח"צ,
מאיר גלוזברג, יוביל את פעילות החברה בישראל/יח"צ

"נרגשים להשיק במדינה עם שוק נדל"ן תוסס"

eXp היא חברת PropTech המשלבת באופן עמוק היבטים טכנולוגיים באופן הפעילות שלה. במודל של eXp אין משרדים פיזיים ואין זכיינים מקומיים, מלבד נציגות החברה בכל מדינה. מאגר המידע והשירותים העצום של החברה בענן שאליו מחוברים סוכני eXp מסייע להם באופן שוטף לנהל את עסקיהם בצורה אופטימלית ומציע מגוון של פתרונות וכלים. הוא כולל בין השאר:

מערכת ניהול לקוחות (CRM) מתקדמת ונוחה שמסייעת במעקב אחרי לידים; הפניות ומכירות ומתחברת לרשתות חברתיות ולמערכת העולמית של eXp; קורסים והכשרות נרחבות על מכירת נדל"ן ממומחים בעלי ניסיון מרחבי העולם; הפניות לנכסים למכירה ברחבי העולם ואפשרות לנטוורקינג ושיתופי פעולה עם סוכני נדל"ן של eXp במדינות רבות בעזרת פלטפורמה תלת מימדית מתקדמת; ושימוש בעיצוב המוכר של eXp עבור כלי שיווק החל מכרטיסי ביקור ועד מודעות מכירת נכסים.

את פעילות eXp ישראל מוביל מאיר גלוזברג, בעל ניסיון עשיר של יותר מ-20 שנה בתחום הנדל"ן הן בקנדה והן בישראל. הוא בעל תואר שני מאוניברסיטת יורק בטורונטו, ייסד את התאחדות המתווכים ארצית "דרך ארץ" ועומד בראשה, וחבר הוועד המנהל של לשכת המסחר ישראל קנדה.

הנהלת eXp ישראל כוללת גם את תום בר און, בכיר קלר וויליאמס ישראל לשעבר שלו היכרות עמוקה עם שוקי הנדל"ן של ישראל וניו יורק שמונה לסמנכ"ל כספים ואופק בוטבול, בעל ניסיון רב בהכשרת סוכני נדל"ן ב Re/Max ישראל לשעבר ובעל היכרות עמוקה של רזי המקצוע, שמונה למנהל ההכשרות בחברה.

מייקל ואלדז, נשיא eXp Global: "אנו נרגשים להשיק את eXp Realty בישראל, מדינה עם שוק נדל"ן תוסס שנמצא במגמת עלייה. אנו מאמינים שהמודל העולמי האטרקטיבי שלנו ששינה את קהילת תיווך הנדל"ן בעולם, יעשה זאת גם בישראל".

מאיר גלוזברג, מנכ"ל eXp ישראל: "ישראלים ידועים ביכולתם לאמץ טכנולוגיות חדשות המביאות בשורת ייעול. פורמט העבודה של eXp הוא מהפיכה טכנולוגית שמשנה את הדרך בה מוכרים וקונים נדל"ן, תוך הסרת חסמים ופירוק מודלים מיושנים. העוסקים בתיווך נדל"ן בישראל עתידים לפגוש חברה שמשנה את הרמה המקצועית והדרך בה סוכני נדל"ן מתוגמלים ויכולה להשיא לעבודתם תשואה גדולה יותר".

אודות eXp Holdings & eXp Realty:

eXp ישראל היא חלק מ-eXp Realty העולמית, חברת בת של eXp World Holdings הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ: EXPI) המחזיקה גם בפלטפורמות הטכנולוגיות Virbela ו-SUCCESS Enterprises.

eXp Realty היא אחת מחברות הנדל"ן הצומחות בעולם עם יותר מ- 56,000 סוכנים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, פורטוגל, צרפת, פורטו ריקו, איטליה, ספרד, קולומביה, הונג קונג וברזיל. כחברה הנסחרת בבורסה, eXp World Holdings מספקת למקצוענים בתחום הנדל"ן את ההזדמנות הייחודית לקבל אחוזי בעלות בה בתמורה לעמידה ביעדים ותרומה לצמיחת החברה.

eXp World Holdings מציעה מערך מלא של פתרונות תיווך ונדל"ן, כולל מודל התיווך החדשני למגורים ומסחר, שירותים מקצועיים, כלים טכנולוגיים לשיתופי פעולה בין סוכני נדל"ן ופיתוח אישי שלהם. התיווך מבוסס הענן מופעל על ידי פלטפורמת תלת מימד שיתופית מתקדמת, המאפשרת לסוכנים להיות מחוברים ופרודוקטיביים יותר.

למידע נוסף :expworldholdings.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully