וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים: מלם תים ממשיכה לצמוח ומגייסת 300 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 16:58

מלם תים היא קבוצת שירותי IT המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום המבוקש של טכנולוגיות המידע. הקבוצה משלבת חדשנות וניסיון מוכח של עשרות שנים בפיתוח, הקמה, יישום ואינטגרציה של מערכות מידע.

כל אחת מהיחידות של מלם תים, מתמחה בתחומים ייחודיים בעולם הפיתוח, תשתיות, הענן, סייבר ואבטחת המידע, DevOps, BI & Analytics, SAP ועוד, המשתלבים יחד כפתרון אינטגרטיבי הנותן ערך מוסף גבוה ומקצועי ללקוחותיה. מלם תים נבחרה גם השנה כאחת מ- 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן בישראל.

משרדי מלם תים. באדיבות מלם תים,
משרדי מלם תים/באדיבות מלם תים

משקיעים בקידום השכלה וסיוע בתחום הרווחה בחברה הישראלית

כחברה ישראלית, המונה כ- 4,200 עובדים, מלם תים מורכבת מהון אנושי מגוון של אנשים מכל קצוות הארץ והמגזרים השונים, ודואגת לתת מקום גם לאוכלוסיות הזקוקות לחיזוק תעסוקתי בתחום הטכנולוגי, כגון חרדים, עובדים עם מוגבלויות ואחרים, אשר יכולים להשתלב בתפקידים טכנולוגים כמו כולם.

כמו כן, לאורך השנים מלם תים ממשיכה להוות גוף הרואה את כל רבדיה של ההחברה הישראלית ומשקיע בקידום השכלה וסיוע בתחום הרווחה ולראיה, החברה מדורגת ב"מדד מעלה" לאחריות חברתית זה מספר שנים ברצף.

מלם תים מורכבת משילוב של אנשים בעלי יכולות טכנולוגיות גבוהות, במקביל ליכולות עסקיות ומקצועיות, המבצעים פרויקטים בהיקפים גדולים, מגוונים ומשמעותיים הנוגעים לכל בית בישראל.

השנה, רתמה מלם תים חלק ממנהליה לשמש כמנטורים בהאקתון (hackathon) שהוקם בשיתוף פעולה עם הטכניון ובנק ירושלים.

אל ההאקתון, שמטרתו קידום פתרונות לאתגרים משמעותיים בתחום המבוקש של עולם הFintech, זומנו סטודנטים ובוגרים מכל התחומים. במסגרת ההאקתון, פיתחו הסטודנטים רעיונות פורצי דרך המשלבים Machine learning, IoT ועוד.

בסופו של יום נבחרו 3 צוותים שזכו בפרסים בשווי עשרות אלפי שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מלם תים באירוע לכל המשפחה.. אלי דגן,
מלם תים באירוע לכל המשפחה/אלי דגן

את מי אנחנו מחפשים

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת מלם תים: "אנחנו מאמינים שמנהלים מובילים וטובים הם מנטורים טובים לעובדים שלהם ולסביבה שלהם ואנו רואים זאת בסגנון הניהול ובשותפות בגובה העיניים. בפרויקט הנוכחי שמחנו לראות את המנהלים מרימים את הכפפה איתנו ונרתמים עם כל הלב והמקצועיות לקידום התעשייה ודור העתיד".

את הקורונה, מלם תים צלחה בהישגים ובצמיחת החברה, בזכות כל אחד ואחת מהעובדים שלה. כעת, החברה מחפשת עובדים נוספים שיצטרפו וייקחו חלק בהתפתחות והגדילה שלה ושל לקוחותיה. הקבוצה מגייסת בעיקר אנשים ונשים בעלי רקע טכנולוגי וניסיון של שנתיים לפחות באחד מהתחומים הבאים: תמיכה טכנית, תשתיות, ניהול פרויקטים, פיתוח תוכנה, BI & Analytics, SAP, DevOps, סייבר ואבטחת מידע ועוד.

מטה החברה נמצא בפתח תקווה ולחברה בניינים נוספים בעיר ובאיזורים אחרים בארץ, כגון ירושלים, יוקנעם, חיפה, מודיעין עלית, עומר וראש העין. כמו כן, בנוסף לפעילויות ולפיתוחים הפנימיים של הקבוצה, מלם תים מספקת פתרונות עבור לקוחות בכל הארץ בייעוץ של מומחים או ביצוע פרויקטים ארוכי טווח.

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש, קבוצת מלם תים.. ענבל מרמרי,
דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש, קבוצת מלם תים./ענבל מרמרי

התפתחות מקצועית לצד העשרה אישית

מלם תים מאמינה בלמידה ומקפידה על למידה כשגרה קבועה לכלל העובדים ובמסגרת זו מובילה תוכנית רב שנתית ייעודית ללמידה ופיתוח מקצועי, המשלבת קורסים טכנולוגים, מקצועיים וניהוליים, הפתוחים לכלל עובדי החברה ללא תשלום. קורסים פרונטליים, מרוחקים ב- ZOOM ו- E-learning. וכל זאת במקביל להסמכות והכשרות ממוקדות, הניתנות ביחידות עסקיות בהתאם לצרכים מקומיים.

יש זמן למשפחה ובילויים

כחברה ישראלית, מלם תים רואה את ערך המשפחה והפנאי כחשוב ומאפשרת גמישות לעובדיה בשמירה על איזון בין חיי הפנאי והמשפחה לבין ניהול הקריירה. מלם תים מוכיחה שחיי משפחה ופנאי בעולם הטכנולוגי אפשריים בהחלט!

שלחו מועמדות למייל: cv@malamteam.com

אתר הקריירה של החברה: https://bit.ly/3fkfooZ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully