וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודא גייסה 50 מיליון דולר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 16:58

חברת דודא (Duda), המפתחת מערכות לבנייה ועיצוב אתרי אינטרנט לסוכנויות דיגיטל ופלטפורמות SaaS, גייסה 50 מיליון דולר בסבב D, סבב הגיוס הגדול ביותר של החברה. את הסבב הובילה קרן קלארידג' ישראל והשתתפו בו משקיעים קיימים

חברת דודא (Duda), הודיעה כי גייסה 50 מיליון דולר בסבב D, הסבב הנוכחי ישמש, על פי הודעת החברה, להאצת הצמיחה של החברה באמצעות חיזוק ופיתוח הטכנולוגיה הקיימת, פיתוח מוצרים חדשים והרחבת ההשקעות בכל מחלקות החברה, עם דגש על מחלקות המו"פ, המכירות והשיווק. דודא הוקמה ב-2009 ע"י איתי סדן ואמיר גלט וגייסה עד כה 100 מיליון דולר. דודא מעסיקה 180 עובדים, מתוכם 90 בתל אביב והשאר בפאלו אלטו, קולורדו, לונדון וברזיל.

דודא מפתחת כלים המאפשרים למעצבי אתרים וסוכנויות דיגיטל לייעל את יכולותיהם ולשלב באופן מיטבי בין תהליכי ויכולות העיצוב לבין תהליכי העבודה מול לקוחות הקצה. הפלטפורמה של דודא כוללת גם פתרון white label המאפשר לסוכנויות להציב את המותג שלהן בקדמת הבמה תוך ניהול הלקוחות, ההרשאות ועוד.

בנוסף, דודא מאפשרת לחברות SaaS להרחיב את מגוון שירותיהן ולהציע שירותי עיצוב אתרים גם עבור לקוחות קטנים ובינוניים, מעבר לליבת העסקים הקיימת שלהן. בניגוד לפלטפורמות אחרות, המערכת של דודא ייחודית בכך שהיא נבנתה במיוחד עבור מעצבי אתרים ופלטפורמות ומאפשרת יכולות הרחבה וקסטומיזציה רבות, כך שהלקוחות יכולים להתאים את המערכת לצרכים הייחודיים שלהם.

מייסדי דודא: אמיר גלט ואיתי סדן. יח"צ,
מייסדי דודא: אמיר גלט ואיתי סדן/יח"צ

"בעזרת הגיוס הנוכחי אנחנו מתכוונים להאיץ את הצמיחה"

בין לקוחותיה של דודא מעצבים ופלטפורמות SaaS אשר פונים לתחומי הנדל"ן, המלונאות, ניהול נכסים, אופנה, CRM, שיווק דיגיטלי ועוד. החברה חווה צמיחה מואצת בשנים האחרונות, וכיום ישנם כמיליון אתרים שנבנו על ידי למעלה מ- 17,000 אלף אנשי מקצוע ברחבי העולם, בהתבסס על הפלטפורמה של Duda.

איתי סדן, מייסד שותף ומנכ"ל דודא: "יש לנו חיבור מצוין עם קלארידג' ישראל, ואנו רואים עין בעין את תוכניות ההתרחבות וחזון העתיד של החברה. בשנים האחרונות ובשנה האחרונה במיוחד, חווינו צמיחה משמעותית ובעזרת הגיוס הנוכחי אנחנו מתכוונים להאיץ את הצמיחה עוד יותר ולהגדיל את החברה בישראל ובעולם. אנחנו שמחים על הצטרפותה של קלארידג' ישראל כשותף חשוב להמשך הדרך וכן על הצטרפותו של רמי הדר, שותף מנהל בקלארידג', יזם ומנכ"ל בעברו, לבורד של החברה"

עודד טל, שותף מייסד מנהל בקלארידג' ישראל הוסיף: "אנו מצפים לשתף פעולה עם דודא ובעלי המניות הקיימים שלה במטרה להמשיך לבסס את מעמדה המוביל של דודא בתחום התמחותה, כמו גם להגשים את החזון של החברה להפוך את תחום בניית אתרי האינטרנט לקל וסקיילבילי יותר למעצבי אתרים בכל העולם. החברה בנתה מוצר מדהים שזוכה להערכה רבה מצד מעצבי אתרים מקצועיים ופועלת בשוק החווה צמיחה אדירה".

עובדי הסטרטאפ דודא. יח"צ,
עובדי דודא. גיוס מוצלח של 50 מיליון דולר/יח"צ

יצירת סביבה פרודוקטיבית

דודא היא חברה מובילה לבניה ועיצוב אתרי אינטרנט לחברות, סוכנויות דיגיטל, פלטפורמות SaaS ואחרים אשר בונים ומתחזקים אתרים ללקוחות הקצה שלהם.

משימתה של דודא היא לאפשר לאותן חברות להעניק שירות טוב ויעיל יותר ללקוחותיהם, תוך כדי הגדלת הספק הפיתוח, העיצוב והעסק, בד בבד עם יצירת סביבה פרודוקטיבית לעבודה אל מול לקוחות וחברי הצוות.

מאז הקמתה ב-2010, כמיליון אתרים נבנו על המערכת של דודא על ידי למעלה מ- 17,000 אלף אנשי מקצוע ברחבי העולם אשר סומכים על דודא לספק להם פלטפורמת White label חדשנית, בטוחה ומתקדמת. עד היום גייסה החברה למעלה מ100 מיליון דולר.

קבוצת קלארידג' השקיעה בישראל מאות מיליוני דולרים ב-30 השנים האחרונות ובעבר אף הייתה בעלת השליטה בקונצרן כור. קלארידג' ישראל הינה שותפות בין Claridge Inc, הפמילי אופיס של משפחת סטיבן ברונפמן הקנדית וCDPQ מקוויבק - אחד הגופים המוסדיים הגדולים בקנדה עם נכסים של 365 מיליארד דולר קנדי (נכון ליום 31 לדצמבר 2020). קלארידג' ישראל מתמקדת בהשקעות בחברות צמיחה עם טכנולוגיה מובילה ובין חברות הפורטפוליו שלה נכללות חברות D-Fend, אינפינידט, אלגוסק, סייברביט וגיגהספייסז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully