וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אנטי אייג'ינג לקרקפת ולשיער, שמעתם?

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 18:00

קרסטס משיקה פורמולה חדשנית המשקמת ומזינה את הקרקפת והשיער ומשיבה להם את רוח הנעורים

מותג הטיפוח לשיער, קרסטס משיק את סדרת כרונולוג'יסט, עם פורמולה חדשנית המשקמת ומחדשת את השיער מהקרקפת ועד לקצוות.

כולנו חולקות את אותה משאלה, להישאר צעירות לנצח. האם זה בלתי אפשרי? דור אחד לפנינו, נשים התחילו לחשוש מההזדקנות, רק לאחר שהן החלו לראות את הסימנים, אבל הנשים מבינות העניין של ימינו חושבות צעד אחד קדימה ומציבות את טיפוח השיער, לצד טיפוח העור במקום גבוה כמקור לנעורים נצחיים.

כיום אנחנו יודעות ששמירה על המראה הצעיר של השיער שלנו, גורמת לנו להיראות ולהרגיש נפלא. שיער בריא וחושני' הוא מטרה שאנחנו יכולות לפעול למענה ולהשיג אותה, כל יום.

קרסטס סדרת כרונולוג'יסט.. יח"צ חו"ל,
קרסטס סדרת כרונולוג'יסט./יח"צ חו"ל

מעבדות קרסטס זיהו 6 ממדים של הזדקנות הקרקפת והשיער, ומתמקדים בכל אחד מהם עם פורמולות חדשניות רבות-עוצמה בסדרת כרונולוג'יסט המתחדשת. כמו: יובש, רגישות, התדלדלות, חוסר ברק, שברירי ודק. הסדרה החדשה כוללת 6 מוצרים עם 3 מרכיבים המשיבים לשיער ולקרקפת את נעוריהם:

חומצה היאלורונית - מרכיב הלחות העוצמתי ביותר הידוע למדע, בעלת יכולת לספוג מים עד פי 1000 ממשקלה. מעניקה אפקט של מלאות ומראה חדש ומלא חיים לכל דבר עימו היא באה במגע.
החומצה ההיאלורונית המשולבת בכל הפורמולות בסדרת כרונולוג'יסט, עוטפת את השיער ומזינה אותו לעומקו, משיבה חיים לסיבים המזדקנים ומצעירה קרקפת יבשה ומדולדלת. השיער הופך מלא יותר, בריא יותר ונראה צעיר יותר.

ויטמין E - מגן רב עוצמה ידוע, נוגד חמצון טבעי המונע מגורמים תוקפניים חיצוניים לפגוע בשיער ובקרקפת ולהחליש אותם. משפר את זרימת הדם והאלסטיות של הקרקפת ומונע נזקים הנגרמים מקרינת UV, זיהום אוויר ורדיקלים חופשיים.

אביסין - מולקולת הפלא המחדשת, המופקת ממעמקי הים, ממריצה, משקמת ומרעננת את סיב השערה, ומעניקה גמישות חושנית. מסוגלת ליצור חיים במקום בו הם לא אמורים להתקיים, היא מציעה תיקון משקם לשיער פגום עקב השפעות הזמן, ומשיבה חיים לכל שערה ושערה עבור גימור מושלם.

קרסטס תרמיק, להגנה מפני חום. המחיר: 179 שקלים. יח"צ חו"ל,
קרסטס תרמיק, להגנה מפני חום. המחיר: 179 שקלים/יח"צ חו"ל

המוצרים בסדרה

PRE-CLEANSE RÉGÉNÉRANT - טרום-חפיפה לניקוי עמוק וחידוש הנעורים.
מנקה לעומק את הקרקפת והשורשים, מסיר תאי עור מתים ועור קשקשי, פותח את הנקבוביות ומחזק את הקרקפת. התמקדות: קרקפת יבשה, קרקפת רגישה, קרקפת מדולדלת. מחיר מומלץ לצרכן: 129 שקלים, תכולה: 200 מ"ל.

אמבט חפיפה (שמפו) - BAIN RÉGÉNÉRANT - לחידוש הנעורים. מסיר לכלוך מהקרקפת והסיבים, מזין את הסיב ומעניק לו לחות, ממלא את השיער, חושף שיער חזק יותר ומשקם את הברק. התמקדות: סיב חסר ברק, סיב שברירי. מחיר מומלץ לצרכן: 155 שקלים, תכולה: 250 מ"ל.

מסכה להשבת הנעורים MASQUE INTENSE RÉGÉNÉRANT - משנה מיידית את סיב השערה, מוסיפה לחות מתמשכת לאורך זמן, מוסיפה רכות ומשקמת את הברק. התמקדות: סיב חסר ברק, סיב שברירי. מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקלים תכולה: 200 מ"ל.

הגנה טיפוח משיב נעורים בשימוש עם מייבש שיער THERMIQUE RÉGÉNÉRANT - מעדן את המרקם, אוטם את הקוטיקולות , מגן מפני חום עד 230 מעלות ומעניק 24 שעות של שליטה בקרזול ב-80% לחות. התמקדות: סיב חסר ברק, סיב שברירי. מחיר מומלץ לצרכן: 179 שקלים, תכולה: 150 מ"ל.

גימור שמן בושם HUILE DE PARFUM - כבושם יוקרתי לשיער, ובנוסף, מעניק לשיער ברק וחוזק, וממלא את הסיבים בתמצית העמידה והמתמשכת של כרונולוג'יסט. הניחוח של כרונולוג'יסט משלים את הביצועים משיבי הנעורים של הסדרה עם משב של אוויר רענן. מעניק לשיער ניחוח מבושם, מפחית שבירה, מעניק חוזק ומוסיף ברק. מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקלים תכולה: 100 מ"ל.

מוצרי קרסטס משווקים בסלונים מורשים קרסטס בלבד. לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il ובדף הפייסבוק של קרסטס ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully