וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרפוינט הכריזה על אחריות מורחבת במערכות הסולאריות שלה

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 9:09

מהפכה בשירות ואחריות בתחום מערכות סולאריות ביתיות - האחריות תינתן ל-48 חודשים על כל תקלה שמקורה בהתקנת המערכת, וניתנת להרחבה עד 7 שנים. מנכ"ל אנרפוינט ניר פלג: "בתקופת משבר הקורונה חל גידול של כ-80% בהתקנת מערכות סולאריות"

אנרפוינט, מהחברות המובילות במשק בתחום מערכות אנרגיה סולאריות במגזר הפרטי, הכריזה על מהפכה בתחום אחריות ושירות ללקוחות במגזר הביתי. החברה מעניקה ללקוחות חדשים מודל אחריות ייחודי.

אנרפוינט הכריזה על אחריות מורחבת של 48 חודשים על כל תקלה שמקורה בהתקנת המערכת הסולאריות הביתית, כשבנוסף ניתן להרחיב את האחריות עד 7 שנים. כמו כן, החברה מתחייבת לזמן תגובה של עד 3 ימי עסקים לטיפול בתקלה משביתת מערכת, מספקת אחריות יצרן לפאנלים ולממירים ובנוסף אחריות יבואן בשפה העברית על הפאנלים.

אנרפוינט. יחצ,
גידול עצום בתקופת הקורונה. אנרפוינט/יחצ

ניר פלג, מנכ"ל החברה, מציין: "ניתן להרחיב את האחריות עד 7 שנים. אנחנו מפקחים ברמה יומית על ביצועי המערכת ומתחייבים לזמני תגובה גבוהים בתקלת משביתת מערכת, המונח ראש שקט וערך אלו הם מונחים מאוד מאוד חשובים עבורנו".

בשנה האחרונה, בתקופת משבר הקורונה, חל גידול של כ- 80% בהתקנת מערכות סולאריות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, גם בבתים פרטיים וגם במשקים חקלאיים, מרכזים לוגיסטיים ומבני תעשייה. אנרפוינט התקינה כ-1900 מערכות אנרגיה סולארית במגזר הפרטי והעסקי.

במחצית הראשונה של שנת 2021 יש גידול של 50% בהתארגנות של קבוצות רוכשים להתקנת מערכות אנרגיה סולאריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully