וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: טיפולים במים או עסק עצמאי לקייטרינג?

אלון גל

עודכן לאחרונה: 18.6.2021 / 1:28

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם:האם להתאמץ ולמצוא עבודה בתחום הטיפולי או לשנות כיוון?

אילוסטרציה. ShutterStock
הידרותרפיה/ShutterStock

נדמה כי מראשית ההיסטוריה מים חמים שימשו כמקור טיפולי, וכבר בימי הביניים הוקמו בריכות ריפוי ראשונות באירופה, חלקן פעילות גם כיום. בשנים האחרונות עלתה לתודעה הציבורית יעילות טיפולי ההידרותרפיה - טיפולי פיזיותרפיה במים. מאזין שעלה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM סיפר בכאב כי אשתו למדה הידרותרפיה, אך מתקשה למצוא עבודה בתחום. הוא תהה האם להשקיע כסף בפתיחת קליניקה פרטית, או לפתוח עסק לקייטרינג על מנת להתפרנס.

טיפולי הידרותרפיה במים חמים מסייעים בהפחתת כאבי פרקים ושרירים, מגבירים את זרימת הדם, מסייעים להחלמה מפציעות ספורט תוך שמירה על פיתוח הכושר הגופני, ולליקויי יציבה. כמו כן, הטיפולים מותאמים לחולי פרקינסון, ומסייעים לנוקשות התנועתית המאפיינת את החולים במחלה. למרות זאת, המאזין סיפר כי אשתו מתקשה למצוא עבודה בתחום, וכי כתוצאה מכך הם מתלבטים האם להשקיע בבניית בריכה הידרותרפית או לחשב מסלול מחדש ולהקים עסק קייטרינג.

הוא הסביר כי "קשה מאוד למצוא עבודה כזאת בצפון, במיוחד בעפולה. היא עוד לא התחילה לעבוד בזה, היא למדה אבל כל אופציה שהיא ניסתה, ולאן שלא הלכה, אף אחד לא הציע לה עבודה. אמרו לה שאין לה ניסיון, אבל איך יהיה לה ניסיון, אם לא יתנו לה עבודה? אשתי היא גם טבחית־קונדיטורית, אנחנו עושים קייטרינג דרך הבית. אנחנו מתלבטים אם להשקיע בעסק של קייטרינג".

אלון גל האזין בקשב רב לדבריו, ואמר: "כאדם שהתנסה, מדובר באחד מהטיפולים המדהימים ביותר שיש. אבל אני מסכים שיש פחות מודעות להידרותרפיה בציבור הרחב. מה שכן יש בצפון, ולא מעט, זה צימרים, ולא מעט צימרים עם בריכות. אני מציע לכם לפנות לכל בעלי הצימרים עם הבריכות המחוממות, ולהגיד - אני מציע לכם חבילת טיפול בהידרותרפיה, שתוכלו להציע לאורחים".

"במקום מסאז' - הידרותרפיה"

גל הסביר כי פעמים רבות אורחים בצימרים ובמלונות רוכשים עסקה הכוללת ספא ומסאז', "מוציאים הרבה כסף על זה. אותו הדבר, רק מה? במקום מסאז' - הידרותרפיה. בעל העסק יכול להרוויח הרבה כסף, יש לו אינטרס לעשות שיתוף פעולה". כמו כן, ציין כי בדרך זו תוכל אשתו לצבור את הניסיון שחסר לה. באשר לאפשרות לפתוח עסק לקייטרינג, הודה: "אין פה תשובה חד משמעית. אין ספק שעל פניו הגישה היותר פשוטה תהיה קונדיטוריה, כי זה מוכר".

הוא סייג זאת, באומרו: "עד שהיא לא עשתה את הבדיקה בצורה נכונה כמו שאמרתי, לא הייתי ממהר לפתוח עסק לקייטרינג. יכול להיות שיש בריכה מחוממת טובה שיהיה אפשר לעשות שם שת"פ עסקי. הייתי חושב מחוץ לקופסה במקרה הזה, אהבתי את הרעיון לחבר את התיירות להידרותרפיה בצפון, זה נראה לי מגניב. זה אזור תיירות".

בהמשך, אלון הביע את דעתו באשר לבניית בריכה מחוממת בחצר ביתם: "אני חושב שאפשר לסגור את הכול בפחות מ-100 אלף שקל אם עושים עבודה נכונה", זאת לאחר שהמאזין טען שמדובר בעלות המוערכת ב־130 אלף שקל. גל בתגובה, הפנה את המאזין לנותן השירות שסייע לו בבניית בריכה בביתו, ואיחל לו הצלחה בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully