וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה על גלגלים: המהלך של סאן יאנג ומטרו מוטור

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 11:37

לרגל חודש הגאווה, מטרו מוטור יבואנית ומשווקת "סאן יאנג" בישראל, משיקה דגם ייחודי, קטנוע בצבעי דגל הגאווה. כל הרווחים מהמכירות יועברו כתרומה לארגון איגי, המעניק בית לאלפי בני נוער להט"ב

יבואנית הדו גלגלי מטרו מוטור נרתמת עבור ארגון "איגי" (ארגון נוער גאה), ובימים אלה משיקה דגם ייחודי בצבעי דגל הגאווה. הקטנוע מדגם MIO 115 של המותג "סאן יאנג", מושק במהדורה מוגבלת של חמישה כלים, כל הרווחים מהמכירות יועברו כתרומה לארגון. הכלים יוצגו לראשונה במסגרת קונצרט הגאווה שיתקיים ב-26.6.2021 בפארק הירקון תחת הטייטל "Louder and Prouder" במסגרת חודש הגאווה, יועמדו הקטנועים למכירה באולמות התצוגה של החברה בפריסה ארצית.

מטרו מוטור. יחצ,
הקטנועים הצבעוניים של מטרו מוטור/יחצ

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "שיתוף הפעולה עם איגי במהלך חודש הגאווה מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה השיווקית והפנים ארגונית של החברה, המציבה כערך עליון את הזכות לשוויון, לחירות ולכבוד לכל אדם באשר הוא אדם. מטרו מוטור מחבקת את הקהילה ועומדת לצידה במשך שנים רבות, ומקיימת פעילויות מגוונות התורמות לחיזוק הקשר עם הארגון המעניק סביבה תומכת לאלפי בני נוער גאים. הקטנועים הצבעוניים יוצבו בגאווה בחגיגת האהבה המרכזית בפארק הירקון וכל הרווחים ממכירתם יועברו לטובת קידום פעילות ארגון הנוער הגאה".

מחיר הקטנועים: 13,985 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully